Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: mrcheef #53868:
No tuším budúci týždeň by už mal byť v predaji CP ak sa mi to čo som počul nesnívalo.
Nevie niekto ze v ktory den uz bude mozne vidiet definitivny cestovny poriadok zeleznic platny od 11. decembra. Lebo navrh je pre mna velice dobry tak dufam ze mi ho na poslednu chvilu nedototo 😞
Dobré ráno, bude dnes deň otvorených dverí tunela Sitina? Dakujem za info.
Reply on: Emo #53864:
aby jazdila obojsmerne po rovnakej trase a navyše by vznikol podla mňa dôležitý prestup medzi L68 a 98 (dnes L68 88 a 96 maju dosť dlhu spoločnu trasu)
technopol: Ešte 1 otázka ma napadla: prečo navrhuješ L68 obojsmerne cez EÚ, keď z Bosákovej sa dá ísť na Apollo (to len v opačnom smere bolo to odbočenie zrušené) ❓
Reply on: Technopol #53862:
Aha, sorry...
Reply on: Emo #53861:
Eko - nivy by zabezpečovala L78 si kukni
Reply on: Technopol #53856:
Napríklad: od EÚ cestuje L88 dosť študentov na Nivy, aby odtiaľ pokračovali nejakou či už prímestskou alebo medzimestskou linkou SAD. Keby si 88 presmeroval tak ako si to napísal, zrušil by si im veľmi kvalitné a rýchle spojenie na Nivy. Kombinácia 84+88 by podľa mňa zabrala oveľa viac času.
Reply on: AAA #53858:
ale prestup na jednu zastávku nikoho nezabije a má na to tie 3 linky 50/70/88 čiže interval na prestup tiež slušný
Reply on: Technopol #53856:
Ružinov, konkrétne oblasť Drieňovej ulice bola uvedená ako jeda z niekoľkých lokalít, ďaľšími sú Vrakunská cesta a Hradská vo Vrakuni.
to druhe bolo pre Ema
Reply on: AAA #53847:
ale ved z ružinova idu do centra električky a tiež by mohol byť prestup na Wustenrot 50/70/88 na jednu zastávku
Re #53846 a iný dôvod okrem toho že kopíruje exL89 mi nedáš?
Reply on: si #53852:
Máš pravdu, ešte k tomu by zavedení optimalizácie električiek, tak ako bola navrhnutá v audite, by Ružinovu zostalo zachované spojenie so severom CMO.
Ale sú tu 3 problémy:
1. Pokiaľ budú v DPB sedieť tí, čo sú tam dnes nikdy sa to nestane, lebo rušenie dalekonosných liniek je ich hobby.
2. Rozdielny interval, no možno by sa to dalo vyriešiť vznikom nejakej posilovej linky Holičská - Vazovova.
3. Ak je 78 v Petržalke vyťažená tak, že by jej úlohu v oblasti nemohla prebrať L 95 bolo by ju treba v oblasti Farského niečim nahradiť, čo sa rovná nárast vozokm a výpravy vozidiel, ktoré nemáme.
Reply on: Technopol #53846:
"L88 nový most - jungmanova - farskeho - mala scena - ASMN"

To by nebolo dobre, pretože by do značnej miery kopírovala ex89. To by si tú 89 rovno mohol ponechať.
Reply on: si #53852:
uz teraz je 70 dost pomala... namiesto toho aby sa zastavky rusili sa pridavaju..
Reply on: Andy #53851:
dalsie zdrzanie cestou z mesta, ako keby tam nestacil ten dementny semafor...

Re #53848 Andy: hmm to by zaujimalo aj mna, ale zatial planujem cimkolvek do mlynskej doliny a potom pesibus 🙂

Re #53847 AAA: myslim ze 78 je vhodnym adeptom na zlucenie s 94 do povodnej 54, otazka je ako by to vyslo s intervalmi na linke, ale z hladiska obsluhovaneho uzemia by to asi bolo aj rozumnejsie...
Reply on: debil #53849:
Hmmm, konečne. Ostatné zastávky zostanú zachované. V smere z mesta sú ďaleko od seba, táto sa tam hodí.
Reply on: BigMac #53830:
ooh! vdaka 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.