Nevie niekto ze v ktory den uz bude mozne vidiet definitivny cestovny poriadok zeleznic platny od 11. decembra. Lebo navrh je pre mna velice dobry tak dufam ze mi ho na poslednu chvilu nedototo
aby jazdila obojsmerne po rovnakej trase a navyše by vznikol podla mňa dôležitý prestup medzi L68 a 98 (dnes L68 88 a 96 maju dosť dlhu spoločnu trasu)
technopol: Ešte 1 otázka ma napadla: prečo navrhuješ L68 obojsmerne cez EÚ, keď z Bosákovej sa dá ísť na Apollo (to len v opačnom smere bolo to odbočenie zrušené)
Napríklad: od EÚ cestuje L88 dosť študentov na Nivy, aby odtiaľ pokračovali nejakou či už prímestskou alebo medzimestskou linkou SAD. Keby si 88 presmeroval tak ako si to napísal, zrušil by si im veľmi kvalitné a rýchle spojenie na Nivy. Kombinácia 84+88 by podľa mňa zabrala oveľa viac času.
ale ved z ružinova idu do centra električky a tiež by mohol byť prestup na Wustenrot 50/70/88 na jednu zastávku
Re #53846 a iný dôvod okrem toho že kopíruje exL89 mi nedáš?
Máš pravdu, ešte k tomu by zavedení optimalizácie električiek, tak ako bola navrhnutá v audite, by Ružinovu zostalo zachované spojenie so severom CMO.
Ale sú tu 3 problémy:
1. Pokiaľ budú v DPB sedieť tí, čo sú tam dnes nikdy sa to nestane, lebo rušenie dalekonosných liniek je ich hobby.
2. Rozdielny interval, no možno by sa to dalo vyriešiť vznikom nejakej posilovej linky Holičská - Vazovova.
3. Ak je 78 v Petržalke vyťažená tak, že by jej úlohu v oblasti nemohla prebrať L 95 bolo by ju treba v oblasti Farského niečim nahradiť, čo sa rovná nárast vozokm a výpravy vozidiel, ktoré nemáme.
dalsie zdrzanie cestou z mesta, ako keby tam nestacil ten dementny semafor...
Re #53848 Andy: hmm to by zaujimalo aj mna, ale zatial planujem cimkolvek do mlynskej doliny a potom pesibus
Re #53847 AAA: myslim ze 78 je vhodnym adeptom na zlucenie s 94 do povodnej 54, otazka je ako by to vyslo s intervalmi na linke, ale z hladiska obsluhovaneho uzemia by to asi bolo aj rozumnejsie...
Andy