Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ufo #53741:
"Na zastávke Ekonomická univerzita nebude linka 68 zastavovať, nakoľko nie je prispôsobená na zastavovanie viacerých kĺbových autobusov a už pri súčasnom počte liniek tu dochádza k nebezpečným situáciám. Napriek tomu, že na túto skutočnosť bol magistrát už dávnejšie upozornený, doteraz nedošlo k predĺženiu nástupišťa a ani k jeho zastrešeniu."

Citát z poslednej novinky.
tr3mp: co sa tyka petrzalky a napojenie NDS na stary most, o tom zadna, ze to musi byt mimourovnovo, ale problem je ze cim dalej tym viac hlasov je za urovnove vedenie, kvoli usetreniu penazi .. btw. neviem si predstavit ako to chces viest urovnovo a nekrizovat sa s ostatnymi komunikaciami .. budes musiet bud robit nadjazdy alebo podjazdy ...

len je podla mna kardinalna blbost to napojit na sucasnu elektrickovu trat.

jednak z dovodu, ze zase bude zvoleny 1000mm rozchod a nie klasicky, co povazujem osobne za chybu.

dalsia vec je ze bojim sa toho ze na safku bude velmi velmi uzke hrdlo a nikto sa uz potom nebude snazit nebodaj robit mimourovnovo alebo tunelovo v ramci mesta dalej ... s odovodnemi "vsak uz je to napojene, tak co chcete". cize z dlhodobeho hladiska napojenie na staru trat vidim ako obrovske minus.

dalsie minus povazujem to ze mesto este nic nerobi s planmi na stary most. taktiez povazujem za chybu ak z neho urobia ciste most na elektricku. dufam, ze v tomto pripade daju na naliehanie BSK, ktory ponukol ze sa zapoji ak z toho bude cesty + elektrickovy most.

pointa je jednoducha, na slovensku sa setri najviac tam kde by sa malo najmenej ..

ad filialka, myslim, ze riesenie je dobre vzhladom k tomu ze sa uvazuje s tunlom od filialky az po petrzalky, kde sa to napoji na zeleznicu smerom stanica petrzalka.

skor mi ide o to ze by sa mohli dohodnut s mestom na spolocnom postupe ohladne podzemne stanice v lokalite niv, kde by mohla byt spolocna prestupna stanica aj pre rychloelektricku, zeleznicu a je tam aj hlavne autobusove nadrazie.

chcelo by to este nejake dalsie investora co by sa posterala o administrativne budove na povrchu ... len sa bojim, ze ked pojde kazdy na vlastnu past, tak budovanie elektricky do buducna to znemozni alebo velmi predrazi ...

skratka vybudovanie stanice v okoli niv ma obrovsky potencial, lebo je to uz velmi blizko centra a je tam mozne urobit prestupny uzol ...

ohladne riesenie MHD cez filialku - petrzalku, je tazko hovorit aj o vozidla, budu musiet by zrejme uz nove, lebo by to bolo v roku 2015 (najskor) a vtedy by uz boli sucasne vozidla nepouzitelne. a nove primestke jednotky by ale sancu mali 🙂

hovorim, dalo by s az tohoto vytazit velmi velmi vela, keby si dany ludia sadli za rokovaci stol a snazili sa to zosuladit tak (zo strany zeleznic aj mesta) a mozno by bratislava mala velmi dobry system.

skratka ked sa dohodne mesto, ZSR, kraj, europske fondy a nejaky investory a poskladaju sumu tak 20-25 miliar korun, co vobec nie je nerealne .. a s vyhladom do roku 2020 by to mohol byt fakt perfektny system podobny tomu co je vo viedni .. len to chce spolupracovat. a nie hned apriori vsetko odmietnu

tym hovorim, ze aj projekt ZSR ma dost velke chyby a su nutne korekcie ..

btw. niekto sa tu pytal kolko by boli ochotny z bruselu prispiet => jedna sa o ciastku 12 miliard korun ...
Reply on: Puki #53778:
No veru, niekedy bohate stačí ozviezť sa nejakým busom čo má časť trasy v Petržalke. 🙂
Reply on: Andy #53775:
Nato nepotrebuju zmensenie Petrzalkoluxusu, staci sa prejst vecer po Petrzalke a hned mas chut sa odstahovat. ?
Reply on: matej #53776:
Tak si spravte v Ligetfalu referendum že či chcete aby vám stála 68 na EU. 🙂 To bude spravodlivé 🙂
Reply on: Andy #53775:
Super vtip, ale čo tam ta 68 nestoji? A ty to schvaľuješ iba preto, že tam nebývaš?
Reply on: matej #53773:
To ste ešte fakt nepochopili, že magistrát a DPB sa vás z dobrej vôle pokúšajú z tej hnusnej Petržalky dostať napríklad aj zmenšením petržalkoluxusu v MHD? 😃 ? ? ?
Reply on: ufo #53772:
No a myslíš, že DPB by na tom nejako záležalo? 95 má tiež optimistické časy jazdy a ako povedal myslím d3k0, čím optimistickejšie časy, tým menej busov na linku treba. Ale aj tak pochybujem. Pozeral som koľko je to z Most Apollo na Lachovu linkami 88 a 68 a nevyzeralo, že by hrozila potreba dvoch autobusov (jedine pri obojsmernej zachádzke)
Reply on: Andy #53770:
O tých 50 metroch by to bolo na dlhšiu debatu ? . Ale prečo by tam 68 sakra stáť nemohla? Mne by to síce nepomohlo ale ako som povedal, máš sa vracať k zastávke, vedľa ktorej si bol na 1 meter v autobuse, ktorý tam ktovieprečo nezastavil?
Reply on: matej #53767:
fobust písal, že kvôli pobytu na zástavke EU by bolo treba ďaľšie dva busy...
Reply on: ufo #53768:
Absolútny súhlas. 88 je dosť nevyužívaná, keď nie je nápor študentov (výnimka ranná špička - ale vtedy tiež nie je nejako extra naplnená)
Reply on: matej #53764:
Akože keď nad tým tak rozmýšľam, tak vlastne na takúto tému nemá zmysel diskutovať, lebo aj tak vždy budú mať pravdu všetci.. Ono to totiž je zároveň blízko, ale zároveň každý je rád, keď to môže mať aj o 50 metrov kratšie.
Reply on: Andy #53766:
No dobre ale čítal si posledný ufov príspevok? Ale čo keď býva niekto na rohu Blagolevovej a z tej je to zo zastávky Bulíkova ďalej... (zo Šustekovej ešte viac). Tam nie sú len mladí a plní života. A nie je to blbé, že z nejakých dôvodov sa musíte vracať k zastávke, vedľa ktorej ste boli 1 meter pred jeden/dvoma minútami v autobuse?
Reply on: matej #53764:
tak-tak, v 88 sa mi ešte nestalo, že by nebolo kde sadnúť, keby nebolo študentov, tak v tom skoro nikto nechodí.
Reply on: ufo #53763:
To je fakt nepríjemné ? . Na tú obchádzaku treba jeden autobus navyše v špičke ( pri obojsmernej zachádzke by to v rannej špičke boli dva)
Reply on: matej #53762:
Na EÚ chodia len mladí a plní života. Procesorov, docentov a asistentov nerátam.. 🙂 A pre tých, čo bývajú okolo zastávky EU, je zastávka Bulíková v pohodovej vzdialenosti.
Reply on: Andy #53760:
? áno to je pravda. Ale aj tak je mi nejasne preco tam nestoji. Lebo ako ty sám vravíš, je to kúsok a myslím, že študenti, čo nejazdia na EU autami nie sú až taký lenivci a prejdú sa, takže tak či tak z toho bude "študentský autobus" ?
Reply on: Andy #53761:
S tým NESUHLASÍM. Linka č. 88 by tam stáť nemala keď stojí na Bulíkovej? Rozmýšľaš zdravo? Ja síce bývam na Bulíkovej ale vieš koľko študentov cestuje linkou č. 88? Cez víkend je 88 plná len vtedy, keď sú v nej študenti (česť výnimkám).
Reply on: Andy #53753:

Re #53752 Yzerman22:
ja chodím do školy električkou z Ružinova na Mraziarenskú, odtiaľ 68 na most a odtiaľ zástavku 87, alebo 88. Dosť ma sral ten prestup na moste kvôli jednej zástavke, lebo 68 prichádza v 95% tesne po 88 (podľa cp, má prísť cca 3 minúty pred ňou, ale vypovedacia hodnota cestovných poriadkov DPB je medzistupeň medzi Novým Časom a toaletným papierom), teraz mám ďaľšiu super alternatívu, pozrieť si z autobusu zástavku, kde potrebujem vystúpiť, počkať si na ďaľšej svetelnej križovatke v buse a vystúpiť na Bulíkovej a prejsť cez zástavku, ktorú som už pred tým z autobusu videl ? ale zvyknem si ? čo iné ostáva.
Re #53742 fobust: dva autobusy? Silne pochybujem, ale ak by to bola pravda, znamenalo by to silné opodstatnenie tej zástavky, keď to tam potrebuje takú dlhú dobu na výmenu ľudí, nemyslíš?
A hlavne, že 68 má zástavku Prístavná, tá je fakt potrebná. ❗
Reply on: Andy #53760:
Dobre Andy. Ale nie všetci sú mladí a plní života. Tým by ten prechod nemusel prospievať tak ako tebe. Ale to s tým prebehavaním je dobré ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.