A ešte že odkiaľ bude ten autobus, ktorý bude potrebný na linku č. 68 vzhľadom na predĺženie jazdnej doby? Kde sa bude šetriť? A chcel som sa spýtať ešte volačo ale zabudol som to.
No, mal by som nejaké otázočky:
1.) Prečo linka č. 68 nezastaví pri Ekonomickej univerzite?
2.) Je to pravda so zriadením novej zastávky Farského pre linku č. 78?
he,he....keby to vedela,tak neskončí s fraktúrou lebky,kraniocerebrálnym poranením,edémom mozgu a čo ja viem s čím ešte.
Išlo mi viac menej o to,že nech si to všimnú debílci čo tomu nerozumejú a dávajú tu otázky prečo si vodič za jazdy špára v nose,môže si za jazdy uprdnúť a pod. ?
To s tou brzdnou vzdialenosťou T3M vs K2 som sa tiež iba dopočul. Vraj má T3M dlhšie tabuľkové brzdné dráhy ako kachna. Ináč môžem iba tažko z pohľadu cestujúceho kompetentne posúdiť tvoje poradie, ale z hľadiska toho, čo viem, by som súhlasil. Teda s tým, že tie posledné dve menované (T3AS a T3mod) by som zaradil do vlastnej skupiny "nepredvídavé" s plávajúcou brzdnou dráhou podľa toho, ako sa riadiacej elektronike práve podarí. Najmä T3mod, tá úchvatná výzbroj je zázračná. ?
Re#53736 ale fobust TV1 má brzdnú dráhu údajne dokonca dlhšiu ako má kachna-nesranduj,tie grafi sú dosť pofidérne keď TV1 ide na brzdové skúšky dosahujú zábrzdnú dráhu pri 40Km prevádzková brzda okolo 32m a núdzová brzda cca 25m v pohode ale je pravda že horšie brzdia ako T3.Moje poradie vozov podľa brzdných vlastností od najlepších po najhoršie.
T3P
T3G,T3S
T3
T3M
K2S,K2G
K2
T3AS,T3mod
Obávam sa, že BEÚS, ani DPB s tým nemá nič. Ak by tam totiž tie autobsy zastavovali, tak by to predĺžilo ich jazdnú dobu natoľko, že by nechýbal jeden, ale rovno DVA. Doba staničenia nie je zanedbateľná. Aspoň taký je môj odhad.
A este jeden posledny (niekto na www.bratislava.sk prave prihadzuje prispevky asi ):
"Aktuálne zmeny v MHD
1. 1. Výluka električiek Karlova Ves - Dúbravka
...
2. Nová zastávka linky č. 78 na Farského ulici
Od 5. decembra 2005 (pondelok) bude pre autobusy linky č. 78 v smere z Petržalky na Dolné hony zriadená nová zastávka na Farského ulici, pri budove predajne TPD. Tým sa zvýši bezpečnosť cestujúcich, ktorí pri prestupe medzi linkami č. 84, 99 (z Ovsišťa) a č. 78 (smer Dostojevského rad, centrum mesta - oblasť Šafárikovo námestie), už nebudú musieť prechádzať cez križovatku Jantárová cesta - Bosákova - Farského.
3. Zmena trasy linky č. 38
Od 5. decembra 2005 budú autobusy linky č. 38 zachádzať v obidvoch smeroch jazdy do areálu TESCO Lamač a na Segnáre."
"Diaľnica D1 Prístavný most – Viedenská cesta je dokončená. Takmer štvorkilometrový úsek diaľnice D1 v bratislavskej mestskej časti Petržalka postavil Doprastav, a.s. s polročným predstihom. Národná diaľničná spoločnosť ho odovzdá do predčasného užívania v nedeľu 4. decembra 2005."
Guys, a toto vam uslo? "Na základe rozhodnutia Ministerstva dopravy, pôšt a telekomunikácií Slovenskej republiky, ako príslušného cestného správneho orgánu, bude od 3.12. 2005, teda v sobotu od rána uzatvorené odbočenie z mosta Apollo do Bosákovej ulice pre cestnú dopravu. Toto riešenie je trvalé. Uvedené riešenie je príspevkom k zvýšeniu bezpečnosti cestnej premávky a priepustnosti komunikácie na strete vetvy od Prístavného mosta s vyústením Mosta Apollo.
Z tohto dôvodu bude linka MHD č.68 jednosmerne premávať z Mosta Apollo po Dolnozemskej ceste bez zastavenia pri Ekonomickej univerzite, odbočí doprava na Gettingovu ulicu, následne doprava na Mamateyovu ulicu, kde zastaví na zastávke „ Bulíkova“ . Pokračovať bude po Mamateyovej ulici na zastávku „ Šustekova “. Za zastávkou Šustekova sa napojí na pôvodnú trasu.
matej