Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Andy #53753:

Re #53752 Yzerman22:
ja chodím do školy električkou z Ružinova na Mraziarenskú, odtiaľ 68 na most a odtiaľ zástavku 87, alebo 88. Dosť ma sral ten prestup na moste kvôli jednej zástavke, lebo 68 prichádza v 95% tesne po 88 (podľa cp, má prísť cca 3 minúty pred ňou, ale vypovedacia hodnota cestovných poriadkov DPB je medzistupeň medzi Novým Časom a toaletným papierom), teraz mám ďaľšiu super alternatívu, pozrieť si z autobusu zástavku, kde potrebujem vystúpiť, počkať si na ďaľšej svetelnej križovatke v buse a vystúpiť na Bulíkovej a prejsť cez zástavku, ktorú som už pred tým z autobusu videl ? ale zvyknem si ? čo iné ostáva.
Re #53742 fobust: dva autobusy? Silne pochybujem, ale ak by to bola pravda, znamenalo by to silné opodstatnenie tej zástavky, keď to tam potrebuje takú dlhú dobu na výmenu ľudí, nemyslíš?
A hlavne, že 68 má zástavku Prístavná, tá je fakt potrebná. ❗
Reply on: Andy #53760:
Dobre Andy. Ale nie všetci sú mladí a plní života. Tým by ten prechod nemusel prospievať tak ako tebe. Ale to s tým prebehavaním je dobré ?
Reply on: matej #53759:
Ale ja nehovorím, že by mali stáť na EU len niektoré linky a niektoré nie, ale že zastávka EU by mala slúžiť len ako náhrada Bulíkovej pre linky, ktoré tam nestoja (t.j. teraz 98 či ký fras to tam chodí)
Reply on: Puki #53757:
Dôkaz, že Bulíková a EU sú fakt blízko sa dá spraviť jednoducho. Smerom z mosta vystúp z 96 na EU, pešo prejdi na Bulíkovú a nastúpiš do toho istého voza... 😃 Keď som ako decko chodieval 118kou do školy z Ružinova do Petržalky, tak som sa takto niekedy bavil 🙂
Reply on: Malic #53758:
Môj osobný názor je, že linka č. 78 bude zastavovať na oboch zastávkach, no vždy keď na to pomyslím, považujem to za absolútnu hlúposť.

Preto sa treba zamyslieť nad tým, či viac cestujúcich cestuje 84/99+78 alebo 95+78. Podľa mňa celkom obstojným riešením by bolo zastavovanie linky č. 78 na Šafárikovom námestí, no to zrejme všetci skritizujete, nakoľko by sa predĺžila jazdná doba.

Re #53753 Puki: Ani mne sa ten Andyho prístup vôbec nepáči ? . Tak nech nestojí 68 ani na Lachovej, Starohájskej, Hrobákovej, Romanovej a Markovej, veď tam bude stáť 96 ☺ . Ale čo víkend, VŠAK ANDY???? ?
Reply on: Andy #53756:
technicka otazka, fajn, tak nebudu ohrozeni ludia co prestupuju z 84/99. A co ludia co chodia 95+78? To akoze bude zastavovat aj na novej aj na starej zastvake, alebo som z toho uplny jelen.
Reply on: Andy #53753:
To je taký prístup, ako potom nech 96 nestojí na Bulíkovej ani Šustekovej... Veď tam predsa bude stať 68 ?
Reply on: matej #53754:

Ad 2) Od 5. decembra 2005 (pondelok) bude pre autobusy linky č. 78 v smere z Petržalky na Dolné hony zriadená nová zastávka na Farského ulici, pri budove predajne TPD. Tým sa zvýši bezpečnosť cestujúcich, ktorí pri prestupe medzi linkami č. 84, 99 (z Ovsišťa) a č. 78 (smer Dostojevského rad, centrum mesta - oblasť Šafárikovo námestie), už nebudú musieť prechádzať cez križovatku Jantárová cesta - Bosákova - Farského.
Reply on: matej #53754:
A ešte že odkiaľ bude ten autobus, ktorý bude potrebný na linku č. 68 vzhľadom na predĺženie jazdnej doby? Kde sa bude šetriť? A chcel som sa spýtať ešte volačo ale zabudol som to.
No, mal by som nejaké otázočky:
1.) Prečo linka č. 68 nezastaví pri Ekonomickej univerzite?
2.) Je to pravda so zriadením novej zastávky Farského pre linku č. 78?
Reply on: ufo #53741:
Veď tie zastávky sú od seba kúsok, podľa mňa je zbytočné aj to, že tam stojí napr. 96...
Reply on: ufo #53741:

Aj tak by si sa do nej uz nenapchal. Chod pekne 84 alebo 88, tie su pre vas.
Reply on: TeBeCe #53750:
No tí sú fakt podarení.
Reply on: papuca #53749:
predvcerom okolo obeda tiez blokovala elektricky na jesenskeho...
je normalne aby odtahova sluzba ktora sa rozhodla odtiahnut zrazu co moze zablokovala mestsku dopravu?jesenske ul.teraz
Reply on: fobust #53745:
he,he....keby to vedela,tak neskončí s fraktúrou lebky,kraniocerebrálnym poranením,edémom mozgu a čo ja viem s čím ešte.
Išlo mi viac menej o to,že nech si to všimnú debílci čo tomu nerozumejú a dávajú tu otázky prečo si vodič za jazdy špára v nose,môže si za jazdy uprdnúť a pod. ?
Reply on: fobust #53736:
Celý Tvoj životný problém je v tom, že Ty sa chopíš takéhoto "údajne" a začneš ho zúrivo obhajovať.
Reply on: Quakeman #53744:

To s tou brzdnou vzdialenosťou T3M vs K2 som sa tiež iba dopočul. Vraj má T3M dlhšie tabuľkové brzdné dráhy ako kachna. Ináč môžem iba tažko z pohľadu cestujúceho kompetentne posúdiť tvoje poradie, ale z hľadiska toho, čo viem, by som súhlasil. Teda s tým, že tie posledné dve menované (T3AS a T3mod) by som zaradil do vlastnej skupiny "nepredvídavé" s plávajúcou brzdnou dráhou podľa toho, ako sa riadiacej elektronike práve podarí. Najmä T3mod, tá úchvatná výzbroj je zázračná. ?
Reply on: rugger #53743:

Myslím že tá babenka ani nevie ako rozlíšiť T3 od T3M, nie to ešte aké ma brzdné dráhy. ?
Re#53736 ale fobust TV1 má brzdnú dráhu údajne dokonca dlhšiu ako má kachna-nesranduj,tie grafi sú dosť pofidérne keď TV1 ide na brzdové skúšky dosahujú zábrzdnú dráhu pri 40Km prevádzková brzda okolo 32m a núdzová brzda cca 25m v pohode ale je pravda že horšie brzdia ako T3.Moje poradie vozov podľa brzdných vlastností od najlepších po najhoršie.
T3P
T3G,T3S
T3
T3M
K2S,K2G
K2
T3AS,T3mod

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.