Reply on: Andy #53753:
Re #53752 Yzerman22:
ja chodím do školy električkou z Ružinova na Mraziarenskú, odtiaľ 68 na most a odtiaľ zástavku 87, alebo 88. Dosť ma sral ten prestup na moste kvôli jednej zástavke, lebo 68 prichádza v 95% tesne po 88 (podľa cp, má prísť cca 3 minúty pred ňou, ale vypovedacia hodnota cestovných poriadkov DPB je medzistupeň medzi Novým Časom a toaletným papierom), teraz mám ďaľšiu super alternatívu, pozrieť si z autobusu zástavku, kde potrebujem vystúpiť, počkať si na ďaľšej svetelnej križovatke v buse a vystúpiť na Bulíkovej a prejsť cez zástavku, ktorú som už pred tým z autobusu videl ? ale zvyknem si ? čo iné ostáva.
Re #53742 fobust: dva autobusy? Silne pochybujem, ale ak by to bola pravda, znamenalo by to silné opodstatnenie tej zástavky, keď to tam potrebuje takú dlhú dobu na výmenu ľudí, nemyslíš?
A hlavne, že 68 má zástavku Prístavná, tá je fakt potrebná.
fobust
To s tou brzdnou vzdialenosťou T3M vs K2 som sa tiež iba dopočul. Vraj má T3M dlhšie tabuľkové brzdné dráhy ako kachna. Ináč môžem iba tažko z pohľadu cestujúceho kompetentne posúdiť tvoje poradie, ale z hľadiska toho, čo viem, by som súhlasil. Teda s tým, že tie posledné dve menované (T3AS a T3mod) by som zaradil do vlastnej skupiny "nepredvídavé" s plávajúcou brzdnou dráhou podľa toho, ako sa riadiacej elektronike práve podarí. Najmä T3mod, tá úchvatná výzbroj je zázračná. ?