2 SZKV: suhlasim s tym, ze ohladne bratislavy je to jednym slovom, katastrofa.
jednak co sa tyka dopravy sa v meste od revolucie temer nic nespravilo a nebyt velkych projektov typu D1 senecka - miero, pristavny most - viedenska cesta, D2 - lamacska cesta - stare grunty + most apollo tak si neviem predstavit ako by to fungovalo ...
dalsi z radu absurdit je vazna myslienka na urovnovu elektricku ci uz v petrzalke, ktore je korunovane uplne debilnym napadom vyustenia na safarikovom namesti. to moze vymysliet len magor, ktory by mal byt zbaveny hlasovacieho prava, ktory nema paru co je to nosny dopravny system, ktoreho pointa je byt preto nosny, ze aj ked je vsade inde problem, tak NDS funguje ...
panom na MsU by som odporucal sa pozriet ako to ma vyzerat do viedne na ich U6 co je len mimourovnova rychloelektrickova trat, kde este stale jazdia klasicke elektricky aj ked drtiva vacsina uz sa pomaly obmiena za nizkopodlazne vozy.
a taku perlicku, ze v pripade rozumnej spoluprace mesta, ZSR, MPDaT sa rysuje vynikajuci projekt centralnej stanice filialka s tunelom pod dunaj radsej ani nebudem hovorit. lebo to je vrchol, ked si mesto dovoli odmietnu 12 miliard korun z fondov EU!
navyse keby rozmyslali, tak su projekty na spojene budovania rychloelektricky az po nivy a filialku na styl Wien mitte a rennweg t.j. podzemne stanice s administrativnymi budovami nad nimi a prepojenie, zeleznicnej, elektrickovej a autobusovej dopravy. proste perfekty zaklad IDS ...
mesto by mohlo usetrit doslova miliardy, keby sa stavalo napojenie spolocne ... o zdarma vybudovani napojenia na letisku ani nehovrim ...
jo a uplna kliniec programu je to ze mesto si zobralo niekolkomiliardovy uver s tym ze nema absolutne ziadnu dalsiu koncepciu co s tymi peniazmi. rychloelektricku zacnu stavat najskor v roku 2007 ak vobec. pritom hrozi ze opomenu taky detial, ze je mozne si aj na rekonstrukciu stareho mosta si zobrat eurofondy ..
ako skoda slov co sa bratislavy tyka ... v tomto je praha na mile daleko aj co sa koncepcie tyka. o brne a ostrave ani nehovorim
aj ked stale verim, ze sa projekt filialka patricne pretlaci, ked uz aj BSK na to reaguje a bude to fajn
jednak co sa tyka dopravy sa v meste od revolucie temer nic nespravilo a nebyt velkych projektov typu D1 senecka - miero, pristavny most - viedenska cesta, D2 - lamacska cesta - stare grunty + most apollo tak si neviem predstavit ako by to fungovalo ...
dalsi z radu absurdit je vazna myslienka na urovnovu elektricku ci uz v petrzalke, ktore je korunovane uplne debilnym napadom vyustenia na safarikovom namesti. to moze vymysliet len magor, ktory by mal byt zbaveny hlasovacieho prava, ktory nema paru co je to nosny dopravny system, ktoreho pointa je byt preto nosny, ze aj ked je vsade inde problem, tak NDS funguje ...
panom na MsU by som odporucal sa pozriet ako to ma vyzerat do viedne na ich U6 co je len mimourovnova rychloelektrickova trat, kde este stale jazdia klasicke elektricky aj ked drtiva vacsina uz sa pomaly obmiena za nizkopodlazne vozy.
a taku perlicku, ze v pripade rozumnej spoluprace mesta, ZSR, MPDaT sa rysuje vynikajuci projekt centralnej stanice filialka s tunelom pod dunaj radsej ani nebudem hovorit. lebo to je vrchol, ked si mesto dovoli odmietnu 12 miliard korun z fondov EU!
navyse keby rozmyslali, tak su projekty na spojene budovania rychloelektricky az po nivy a filialku na styl Wien mitte a rennweg t.j. podzemne stanice s administrativnymi budovami nad nimi a prepojenie, zeleznicnej, elektrickovej a autobusovej dopravy. proste perfekty zaklad IDS ...
mesto by mohlo usetrit doslova miliardy, keby sa stavalo napojenie spolocne ... o zdarma vybudovani napojenia na letisku ani nehovrim ...
jo a uplna kliniec programu je to ze mesto si zobralo niekolkomiliardovy uver s tym ze nema absolutne ziadnu dalsiu koncepciu co s tymi peniazmi. rychloelektricku zacnu stavat najskor v roku 2007 ak vobec. pritom hrozi ze opomenu taky detial, ze je mozne si aj na rekonstrukciu stareho mosta si zobrat eurofondy ..
ako skoda slov co sa bratislavy tyka ... v tomto je praha na mile daleko aj co sa koncepcie tyka. o brne a ostrave ani nehovorim
aj ked stale verim, ze sa projekt filialka patricne pretlaci, ked uz aj BSK na to reaguje a bude to fajn
Martin Fundárek