Na Devinskom Jazere sluzi vypravca len v dennych smenach uz najmenej 10 rokov a tolko isto rokov je tam zamer vybudovat dialkove ovladanie zab. zariadenia. Ak sa to nahodou uz podarilo a ja o tom neviem tak sorry...
Tento problém má 2 strany mince. Na jednej strane máš pravdu, že ak by 1 šla cez Tunel, stratila by frekvenciu KV - Šafko, čo by následne vyvolalo preplnenie 12, ale uznaj, že ísť z KV alebo z Dúbravky OBCHáDZKOU cez Šafko tiež nie je to pravé orechové. ?
V tretom dodatku zmluvy medzi JCDecaux a magistratom sa pise:
Lokality pre tychto 250 krytych zastavok pre cestujucich budu vybrane dohodou obidvoch zmluvnych stran vzdy k 30.09 roka predchadzajuceho roku vystavby, pre rok 2005 v priebehu 3 mesiacov po podpise tohto dodatku c. 3.
L13 iduca cez obchodnu obsluzi aj Hodzovo, len tak som to myslel.
Na L1 su problem 3 veci (nie vsetky rovnakou vahou):
1. V smere z Hl.St treba pesi prejst kus od Jesenskeho na Safko
2. Interval 12 minut v spicke-je to postacujuce?
3. L1 kym pride na Safko ma za sebou dlhu trasu. Ale mozno po tych upravach preferencie sa jej podari dodrziavat chronometraz.
Busy nehadzme do jedneho vreca s IAD, ktora mimochodom na SNP (zatial) veselo jazdi. Samozrejme na Busoch mi vadi napr. smrad a ten v meste ani ja nechcem. Mozno nejake na plyn by boli vhodnejsie. Ale vsak OK, vyriesme to elektrickami-najkratsie by to bolo, keby vybudovali tu spojku okolo fakultnej nemocnice.Dovtedy samozrejme cez obchodnu.
13 ide na Hodžovo námestie? Že som si to nevšimol...
Re #53186 kri: V čom máš problém s linkou 1? Ja Ťa mierne dosť nechápem.
Re #53187 matej: Veľmi pekný nápad? Hnať ďalšie autobusy do centra, navyše v súbehu s električkami? Vy ste obaja práve spadli z višne alebo tak niečo?
Re #53188 kri: Tak ako argument ber to, že všade vo svete, a snáď aj v Bratislave, je snaha vytlačiť automobilovú dopravu z najužšieho centra. Námestie SNP bez debát najužším centrom je a snáď sa jeho zneprejazdnenia spolu so Štúrovou aj niekedy dočkám...
ja ak si dobre spominam, tak v autoskole nas ucili, ze aj ked ides s vozidlom ktore ma konstrukcnu rychlost vyssiu ako 50, ale z neaky pricin typu porucha a pod. ju nevies dosiahnut, tak musis dialnicu opustit na najblizsej odbocke...
RE: S499.1023, fobust, a vsetkym, kt to zaujima... tema o minimalnej rychlosti na dialnici -
Na dialnici nieje urcena minimalana rychlost ALE :
PO DIALNICI MOZE IST IBA TAKE VOZIDLO, KTOREHO KONSTRUKCNA RYCHLOST JE MINIMALNE 50KM/H
To znamena ze po dialnici nemoze ist nic co nedokaze ist rychlejsie ako 50 km/h ?
No ale tu nejde iba o zastavovanie linky č. 95. Za prvé, mohla by blokovať protismerné i súbežné električky - vodič nemôže udržať tak stabilne autobus ako koľaj električku. Za druhé, by bolo treba prerobiť svetlá na Kamennom námestí - odbočením autobusu vľavo by vznikli väčšie čakacie doby čakania na svetlách. Ktovie, či by terajší interval nebol na úseku zbytočný (to je len otázka).
Pre elektricky je SNP obojsmerne, dokonca je tam aj zastavka, kde by mohla zastavovat "predlzena" L95. Mozno v predlzeni L95 na Hl.St. je nejaky vazny zadrhel. Celkom rad, by som sa ho dozvedel. Ale argument, ze tu planujeme nejaku vystavbu el. trate neberiem.
uvedomujem si, ze kapacita z KV na Safko musi ostat pri existencii L13 zachovana. K tomu, ze pouzit L93 - ak je jedno, ci ludia pocestuju elektrickou alebo autobusom, tak potom navrhujem predlzenie L95 na Hlavnu stanicu cez nam SNP a Hodzovo. Bola by to vysoko atraktivna linka s dost priamou trasou obsluhujuca miesta s velkym potencialom cestujucich-vsetky podmienky splnene. Petrzalcania by mozno aj prestali nadavat.
No dobre, s tým absolútne súhlasím, ale čo linka č. 1? Ak by si ju zrušil, na Karloveskej radiále by boli električky totálne preplnené. Ak by šla k ŽST Nové Mesto, bola by zbytočne v súbehu s linkou č. 6. Ak by šla cez Tunel na Hlavnú stanicu, stratila by sa kapacita z Karlovej Vsi na Šafárikovo nám. - linka č. 12 by to neuniesla. A okrem toho, ak chceše ísť z Petržalky na Hlavnú stanicu, je to rozhodne rýchlejšie s prestupom na linku č. 93. Na čo chodiť cez Šafko a potom sa motať električkou?
Zo Safarikovho namestia (vystupiste z nosnej linky L95) treba zabezpecit pokracovanie aj na smer Hlavna stanica, Hodžovo v rozumnom intervale (a dodrzanom, co sa na L1 celkom neda) v oboch smeroch. Tymto sa prihovaram za L13. Nech si prestupuju na Hlavnu stanicu Karlovescania, aj tak to maju rychlejsie cez tunel. Petrzalcania uz raz prestupili na Safku.
No, nie celkom v súbehu, ale kto by chodil na stanicu cez vazovovu. A keď teraz je v tej električke 6 a pol ľudí, spolu s linkou 1 by mala 2 cestujúcich.
To s tým ponechaním L13 si snáď nemyslel vážne? Veď celý deň chodí prázdna a aj tak by bola v súbehu s L1!
Re #53140 Emo: Tá zachádzka na Romanovu je nanič. L99 sa stáva nepoužiteľnou. A choď na zastávku tak, aby ti L68 neušla (vytlač si CP, opíš si CP, zapamätaj si CP alebo si pozri na nete)
matej