Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #53162:
V tretom dodatku zmluvy medzi JCDecaux a magistratom sa pise:
Lokality pre tychto 250 krytych zastavok pre cestujucich budu vybrane dohodou obidvoch zmluvnych stran vzdy k 30.09 roka predchadzajuceho roku vystavby, pre rok 2005 v priebehu 3 mesiacov po podpise tohto dodatku c. 3.
Reply on: galiyosha #53193:
L13 iduca cez obchodnu obsluzi aj Hodzovo, len tak som to myslel.

Na L1 su problem 3 veci (nie vsetky rovnakou vahou):
1. V smere z Hl.St treba pesi prejst kus od Jesenskeho na Safko
2. Interval 12 minut v spicke-je to postacujuce?
3. L1 kym pride na Safko ma za sebou dlhu trasu. Ale mozno po tych upravach preferencie sa jej podari dodrziavat chronometraz.

Busy nehadzme do jedneho vreca s IAD, ktora mimochodom na SNP (zatial) veselo jazdi. Samozrejme na Busoch mi vadi napr. smrad a ten v meste ani ja nechcem. Mozno nejake na plyn by boli vhodnejsie. Ale vsak OK, vyriesme to elektrickami-najkratsie by to bolo, keby vybudovali tu spojku okolo fakultnej nemocnice.Dovtedy samozrejme cez obchodnu.
Reply on: kri #53183:
13 ide na Hodžovo námestie? Že som si to nevšimol...
Re #53186 kri: V čom máš problém s linkou 1? Ja Ťa mierne dosť nechápem.
Re #53187 matej: Veľmi pekný nápad? Hnať ďalšie autobusy do centra, navyše v súbehu s električkami? Vy ste obaja práve spadli z višne alebo tak niečo?
Re #53188 kri: Tak ako argument ber to, že všade vo svete, a snáď aj v Bratislave, je snaha vytlačiť automobilovú dopravu z najužšieho centra. Námestie SNP bez debát najužším centrom je a snáď sa jeho zneprejazdnenia spolu so Štúrovou aj niekedy dočkám...
Reply on: si #53191:
presne tak! Ale to je obsiahnuté aj vo vete "To znamena ze po dialnici nemoze ist nic co nedokaze ist rychlejsie ako 50 km/h", takže...?
Reply on: Red-Hawko #53190:
ja ak si dobre spominam, tak v autoskole nas ucili, ze aj ked ides s vozidlom ktore ma konstrukcnu rychlost vyssiu ako 50, ale z neaky pricin typu porucha a pod. ju nevies dosiahnut, tak musis dialnicu opustit na najblizsej odbocke...
RE: S499.1023, fobust, a vsetkym, kt to zaujima... tema o minimalnej rychlosti na dialnici -
Na dialnici nieje urcena minimalana rychlost ALE :
PO DIALNICI MOZE IST IBA TAKE VOZIDLO, KTOREHO KONSTRUKCNA RYCHLOST JE MINIMALNE 50KM/H ❗ ❗ ❗
To znamena ze po dialnici nemoze ist nic co nedokaze ist rychlejsie ako 50 km/h ❗ ?
Reply on: kri #53188:
No ale tu nejde iba o zastavovanie linky č. 95. Za prvé, mohla by blokovať protismerné i súbežné električky - vodič nemôže udržať tak stabilne autobus ako koľaj električku. Za druhé, by bolo treba prerobiť svetlá na Kamennom námestí - odbočením autobusu vľavo by vznikli väčšie čakacie doby čakania na svetlách. Ktovie, či by terajší interval nebol na úseku zbytočný (to je len otázka).
Reply on: matej #53187:
Pre elektricky je SNP obojsmerne, dokonca je tam aj zastavka, kde by mohla zastavovat "predlzena" L95. Mozno v predlzeni L95 na Hl.St. je nejaky vazny zadrhel. Celkom rad, by som sa ho dozvedel. Ale argument, ze tu planujeme nejaku vystavbu el. trate neberiem.
Reply on: kri #53186:
Veľmi pekný nápad a celkom určite by bol docenený. Má to však jeden háčik - Nám. SNP je jednosmerné... ?
Reply on: matej #53184:
uvedomujem si, ze kapacita z KV na Safko musi ostat pri existencii L13 zachovana. K tomu, ze pouzit L93 - ak je jedno, ci ludia pocestuju elektrickou alebo autobusom, tak potom navrhujem predlzenie L95 na Hlavnu stanicu cez nam SNP a Hodzovo. Bola by to vysoko atraktivna linka s dost priamou trasou obsluhujuca miesta s velkym potencialom cestujucich-vsetky podmienky splnene. Petrzalcania by mozno aj prestali nadavat.
Reply on: S499.1023 #53174:

Ďakujem. Máš pravdu, uznávam.
Reply on: kri #53183:
No dobre, s tým absolútne súhlasím, ale čo linka č. 1? Ak by si ju zrušil, na Karloveskej radiále by boli električky totálne preplnené. Ak by šla k ŽST Nové Mesto, bola by zbytočne v súbehu s linkou č. 6. Ak by šla cez Tunel na Hlavnú stanicu, stratila by sa kapacita z Karlovej Vsi na Šafárikovo nám. - linka č. 12 by to neuniesla. A okrem toho, ak chceše ísť z Petržalky na Hlavnú stanicu, je to rozhodne rýchlejšie s prestupom na linku č. 93. Na čo chodiť cez Šafko a potom sa motať električkou?
Zo Safarikovho namestia (vystupiste z nosnej linky L95) treba zabezpecit pokracovanie aj na smer Hlavna stanica, Hodžovo v rozumnom intervale (a dodrzanom, co sa na L1 celkom neda) v oboch smeroch. Tymto sa prihovaram za L13. Nech si prestupuju na Hlavnu stanicu Karlovescania, aj tak to maju rychlejsie cez tunel. Petrzalcania uz raz prestupili na Safku.
No, nie celkom v súbehu, ale kto by chodil na stanicu cez vazovovu. A keď teraz je v tej električke 6 a pol ľudí, spolu s linkou 1 by mala 2 cestujúcich.
Reply on: E499.3056 #53137:
To s tým ponechaním L13 si snáď nemyslel vážne? Veď celý deň chodí prázdna a aj tak by bola v súbehu s L1!

Re #53140 Emo: Tá zachádzka na Romanovu je nanič. L99 sa stáva nepoužiteľnou. A choď na zastávku tak, aby ti L68 neušla (vytlač si CP, opíš si CP, zapamätaj si CP alebo si pozri na nete)

Re #53150 Kami: To kôli LIDL, čo tam stavajú.
Reply on: honzikpraha #53179:
No skutočne sa do volieb s výstavbou pre nenájdenie financií nezačne. A či sa začne po volbách asi bude závisieť od ich výsledku.
Ahoj, prý se nebude stavět RE do Petržalky a zase to usne, jako všechno předtím, protože se změní vedení města ve volbách 2006, co je na tom pravdy?
Reply on: ufo #53175:
Úplný súhlas, bolo by to výrazne rýchlejšie, drobnou nevýhodou je to, že Mást nie je práve centrum Stupavy. Ale skutočná integrovaná doprava by to zvládla.
Čo sa týka šotojazdy, niekoľkokrát sme sa o ňu pokúšali, ale Zločinecká má také nehorázne požiadavky, že by to pri plnom šukafóne znamenalo asi 1.000,- SKK na osobu.
Reply on: galiyosha #53157:
Tak to mozem len suhlasit. Typickym prikladom je navrhovane rozsirenie Pristavnej za 70mil. aj ked sa tam zapchy netvoria co vyplyva uz len z vytazenosti mosta Kosicka. Stacilo by dat novy povrch aby tam clovek mohol ist 60 a nie ako teraz skrz tie vytlky 40.

O 15m vozoch som sa tu uz vyjadroval aj ja a v podstate som napisal to co ty. Jednoducho niekto chcel mat hracku. Ja len cakam na cenu, ktoru budu platit za jeden voz a potom opat napisem nejake e-maily.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.