Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
RE: S499.1023, fobust, a vsetkym, kt to zaujima... tema o minimalnej rychlosti na dialnici -
Na dialnici nieje urcena minimalana rychlost ALE :
PO DIALNICI MOZE IST IBA TAKE VOZIDLO, KTOREHO KONSTRUKCNA RYCHLOST JE MINIMALNE 50KM/H ❗ ❗ ❗
To znamena ze po dialnici nemoze ist nic co nedokaze ist rychlejsie ako 50 km/h ❗ ?
Reply on: kri #53188:
No ale tu nejde iba o zastavovanie linky č. 95. Za prvé, mohla by blokovať protismerné i súbežné električky - vodič nemôže udržať tak stabilne autobus ako koľaj električku. Za druhé, by bolo treba prerobiť svetlá na Kamennom námestí - odbočením autobusu vľavo by vznikli väčšie čakacie doby čakania na svetlách. Ktovie, či by terajší interval nebol na úseku zbytočný (to je len otázka).
Reply on: matej #53187:
Pre elektricky je SNP obojsmerne, dokonca je tam aj zastavka, kde by mohla zastavovat "predlzena" L95. Mozno v predlzeni L95 na Hl.St. je nejaky vazny zadrhel. Celkom rad, by som sa ho dozvedel. Ale argument, ze tu planujeme nejaku vystavbu el. trate neberiem.
Reply on: kri #53186:
Veľmi pekný nápad a celkom určite by bol docenený. Má to však jeden háčik - Nám. SNP je jednosmerné... ?
Reply on: matej #53184:
uvedomujem si, ze kapacita z KV na Safko musi ostat pri existencii L13 zachovana. K tomu, ze pouzit L93 - ak je jedno, ci ludia pocestuju elektrickou alebo autobusom, tak potom navrhujem predlzenie L95 na Hlavnu stanicu cez nam SNP a Hodzovo. Bola by to vysoko atraktivna linka s dost priamou trasou obsluhujuca miesta s velkym potencialom cestujucich-vsetky podmienky splnene. Petrzalcania by mozno aj prestali nadavat.
Reply on: S499.1023 #53174:

Ďakujem. Máš pravdu, uznávam.
Reply on: kri #53183:
No dobre, s tým absolútne súhlasím, ale čo linka č. 1? Ak by si ju zrušil, na Karloveskej radiále by boli električky totálne preplnené. Ak by šla k ŽST Nové Mesto, bola by zbytočne v súbehu s linkou č. 6. Ak by šla cez Tunel na Hlavnú stanicu, stratila by sa kapacita z Karlovej Vsi na Šafárikovo nám. - linka č. 12 by to neuniesla. A okrem toho, ak chceše ísť z Petržalky na Hlavnú stanicu, je to rozhodne rýchlejšie s prestupom na linku č. 93. Na čo chodiť cez Šafko a potom sa motať električkou?
Zo Safarikovho namestia (vystupiste z nosnej linky L95) treba zabezpecit pokracovanie aj na smer Hlavna stanica, Hodžovo v rozumnom intervale (a dodrzanom, co sa na L1 celkom neda) v oboch smeroch. Tymto sa prihovaram za L13. Nech si prestupuju na Hlavnu stanicu Karlovescania, aj tak to maju rychlejsie cez tunel. Petrzalcania uz raz prestupili na Safku.
No, nie celkom v súbehu, ale kto by chodil na stanicu cez vazovovu. A keď teraz je v tej električke 6 a pol ľudí, spolu s linkou 1 by mala 2 cestujúcich.
Reply on: E499.3056 #53137:
To s tým ponechaním L13 si snáď nemyslel vážne? Veď celý deň chodí prázdna a aj tak by bola v súbehu s L1!

Re #53140 Emo: Tá zachádzka na Romanovu je nanič. L99 sa stáva nepoužiteľnou. A choď na zastávku tak, aby ti L68 neušla (vytlač si CP, opíš si CP, zapamätaj si CP alebo si pozri na nete)

Re #53150 Kami: To kôli LIDL, čo tam stavajú.
Reply on: honzikpraha #53179:
No skutočne sa do volieb s výstavbou pre nenájdenie financií nezačne. A či sa začne po volbách asi bude závisieť od ich výsledku.
Ahoj, prý se nebude stavět RE do Petržalky a zase to usne, jako všechno předtím, protože se změní vedení města ve volbách 2006, co je na tom pravdy?
Reply on: ufo #53175:
Úplný súhlas, bolo by to výrazne rýchlejšie, drobnou nevýhodou je to, že Mást nie je práve centrum Stupavy. Ale skutočná integrovaná doprava by to zvládla.
Čo sa týka šotojazdy, niekoľkokrát sme sa o ňu pokúšali, ale Zločinecká má také nehorázne požiadavky, že by to pri plnom šukafóne znamenalo asi 1.000,- SKK na osobu.
Reply on: galiyosha #53157:
Tak to mozem len suhlasit. Typickym prikladom je navrhovane rozsirenie Pristavnej za 70mil. aj ked sa tam zapchy netvoria co vyplyva uz len z vytazenosti mosta Kosicka. Stacilo by dat novy povrch aby tam clovek mohol ist 60 a nie ako teraz skrz tie vytlky 40.

O 15m vozoch som sa tu uz vyjadroval aj ja a v podstate som napisal to co ty. Jednoducho niekto chcel mat hracku. Ja len cakam na cenu, ktoru budu platit za jeden voz a potom opat napisem nejake e-maily.
Reply on: S499.1023 #53162:
Na zaklade tej istej zmluvy a jej dodatku je o umiestneni pristreskov rozhodovane na zaklade dohody ,edzi magistratoma a JCDecaux. ten dodatok mam, ked budem doma, tak to prepisem presne.
Reply on: S499.1023 #53161:
ono by to bolo celkom konkurencieschopné voči busom, už to píšem asi tretíkrát (na jednej vlakovej stránke sa o tom diskutovalo) - jazdná doba Pv Stupava-DNV + jazdná doba ER DNV-BA hl.st. je kratšia ako bus Stupava-BA Račianske mýto. Ale v dnešnej dobe je nereálne, že sa tam obnoví doprava. Chcelo by to aspoň fotojazdu, kým nám tu trať ŽSR nezrušia úplne, tento rok tú trať vôbec nekosili a je tam džungla.
Reply on: E499.3056 #53165:
Počuj, šuhajko, myslím, že by si v takom prípade mohol len závidieť, lenže to sa ti nikdy nemôže stať, že by si niekto čo len vo sne pomyslel, že máš také IQ ako ja, keď vidí tie tvoje choromyseľné výplody.
Aký stavebník, čo povedal? Si sa lopatára na ulici spýtal? Myšlienky zavádzať linky bezo zmyslu, len aby si ukojil sovje šotochtíče, ťa ešte stále neprešli, vyhrážky o odchode na konkurenčný server neplníš, tak ťa budem trocha tyranizovať.

Re #53166 Andy: Nechaj ho, on to má v mozgu nakódované, pitchoviny vymýšľať. Preto som sa rozhodol, že ho nebudem už volať Pitto, čo sa mu zdá byť nepekné, ale Pitcho:-P.

Re #53169 fobust: Takže takto:
1) Minimálna rýchlosť jazdy na diaľnici s výnimkou úsekov označených dopravnou značkou C12a "Najmenšia dovolená rýchlosť" nie je stanovená. Nechápem totiž, ako by si chcel vodičov za hmly, sneženia, hustého dažďa, poľadovice nútiť, aby dodržiavali nejakú minimálnu rýchlosť.
2) Tak isto nie je stanovená.
3) Rýchloprejazdná výhybka je taká, ktorej konštrukcia umožňuja rýchlosť väčšiu ako 15 km/h do priameho smeru a 10 km/h do odbočky. Doplnenie pre fobusta: Takže rýchloprejazdná výhybka ostane rýchloprejazdnou, aj keby tam Para zavesil rýchlostníky "10" a vodiči by tam z vlastnej vôle jazdili 5 km/h ? . Nakoniec, ešte si veľmi dobra pamätám, ako sav BA objavila prvá rýchloprejazdná výhybka, podvesná Kummler-Matter U79T, na križovatke Miletyčova (ten ypsilon je tam naschvál, uhádni prečo?)-Prievozská a na výpravni vysela vyhláška tohto znenia: "Na križovatke Miletičova-Prievozská bola namontovaná nová rýchloprejazdná výhybka. Dôrazne upozorňujem vodičov na dodržiavanie maximálnej dovolenej rýchlosti 15 km/h! K.Z., hl.d.-p.m."
Na Wustenrote je na vitrine dobrý nápis "s*****ný revízor". 😃
Reply on: E499.3056 #53171:
Robil som 13 nespocetne krat, ale priemer vlkov je 5 - 6 ba dokonca som nemal niekolko kol nikoho.
Reply on: 5510 #53168:
Podla toho, ze kedy tych 6-7 ludi cestuje. Minule nou slo nieco cez 25 ludi.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.