Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #53158:

Keď si taký múdry, tak mi rovno napíš odpovede a nie otázky. ? Lebo ja to namôjdušu vôbec, ale vôbec netuším. ?
Reply on: E499.3056 #53167:
Ja by som bol za to aby linka 13 stale jazdila, ja ju vyuzivam dost casto, ale iny zrejme nie lebo je v nej asi po 6-7 ludi v celej elektricke , takze je to asi zbytocne. 🙂
Reply on: Andy #53166:
Moze byt, preco nie. Ja len som navrhol:)
Reply on: E499.3056 #53165:
Aké "ale predsa"? To si myslíš, že DPB by vozokilometre nevedelo využiť lepšie ako na nejakú zbytočnú 13ku?
Reply on: AAA #53164:
Vies, ze ani neviem ? Ono v podstate je lepsia L1, je to priamy spoj, ale predsa...

Re #53159 S499: Pocuvaj ma. Nemam chut sa k tebe vyjadrovat, lebo ostatny si budu mysliet, ze mam rovnaky IQ ako ty. ?

A zaujima ma, kto kedy zakazal VYJADRIT svoj nazor. Hmmm? To uz je zakazane vraviet to, co povie stavebnik alebo to, co si myslim ja? Kde je to napisane, nech to vidim!
Reply on: E499.3056 #53137:
A v čom je L 13 lepšia od L 1 v pôvodnej trase?
Reply on: Ámos Keynes #53155:
Problém je, že aj po rozšírení tam zápchy sú, akurát trochu menšie. 😃
Reply on: Ámos Keynes #53156:
Na základe stále platnej zmluvy edzi mestom a JCDecaux o umiestnení prístreškov mesto vôbec nerozhoduje. JCDecaux ich prevádzkuje na vlastné náklady a sama si aj zabezpečuje a financuje ich výstavbu.
Reply on: galiyosha #53152:
Jedno VEĽMO kacírske riešenie by som vedeu - obnovenie osobnej dopravy na trati Devínske Jazero - Stupava Mást. Lenže taký paskvil na osobnú dopravu, aký predvádza BRKS, by to veru nesmel byť...
Reply on: galiyosha #53148:
Ale nie, je tu čapovaných kofol dosť.
Reply on: E499.3056 #53137:
Kua, prestaň hlásať slabomyseľnosti aj tu, nestačí, že si zdevasotval prešovské fórum?
Reply on: fobust #53122:
Myslím, že si opäť, ako už toľkokrát, buď nič nepochopila, alebo sa tváriš naschvál nechápavo a manipuluješ so skutočnosťami.
Preto ti položím pár kontrolných otázok:
1) Koľko je povolená minimálna skutočná (nepliesť s konštrukčnou) rýchlosť na diaľnici?
2) Koľko je povolená minimálna rýchlosť cez rýchloprejazdnú výhybku?
3) Aká je defincia rýchloprejazdnej výhybky?
Reply on: Ámos Keynes #53155:
Hm, opäť z môjho vyjadrenia nie je poriadne vidieť, o čo mi šlo. Netvrdím, že rozširovanie nábrežia nie je užitočné. Ale mesto sa stále tvári, že na pravidelnú obnovu vozového parku nemá peniaze. Malo by, ale používa ich inde...

Alebo to, ako idú TERAZ nakupovať 15metrové autobusy, keď linky, na ktorých by sa ako náhrada kĺbových dali ešte ako-tak uvažovať alebo zrušili (90, 86), alebo zmenili výpravu na kĺbové (50, 70). Ilúziami o nahradení sól 15metrovými netrpí asi vôbec nic, ak aj sóla sa nahrádzajú SORkami. O tej košickej cene za SU18 už ani nevraviac... Je mi z toho voľajako blivno...
Vcera som isiel do P. Biskupic a bol som velmo prekvapeny uspesnostou kombinacie L98 a L70. (myslel som ze mi to bude trvat dlhsie) Co ma vsak prekvapilo bolo:

Pristresky JCDecaux na zastávke na ZNAMENIE = Pálenisko a to v obcoch smeroch!!!

Ktory inteligent o tomto rozhodol. Ktori z velavazenych magistatnych uradnikov, ci "dolezitych" pracovnikov DPB tam byva, ze zastavka Palenisko dostala pristresk JCDecaux a prestupny bod ZST Petrzalka pre nahradu byvalej L90 v dnesnej kombinacii 99+80 je bez tychto pristreskov. A to by som mohol najst mnozstvo dalsich prikladov, kde pristresky chybaju. Oni ich radsej davaju na zastavky na znamenie, ktorych nazov uz predpoveda, ze sa jedna o zastavku s nizkym dopytom cestujucich. (Keby v jednom smere z dovodu, ze to tam nejazdi priliz casto, ale v oboch?!. To je chrapunstvo) ?
Reply on: galiyosha #53154:
Do rozsirovania nabrezia by som sa nenavazal, lebo pokial si ja dobre pamatam, tak v zapchach stali aj L29, 30, 31, 37 a 39. A pokial poznam dobre retoriku autickarov, tak ta spravna veta znie: "Ked trcat v zapche tak aspon poholne vo svojom aute."

A most Kosicka zatial tiez viac pomohol MHD ako IAD. ?
S ostatnym suhlasim.
Reply on: Andy #53153:
To áno, ale súčasný stav je, bohužiaľ, taký, že IAD sa podporuje na úkor MHD. Viď rozširovanie nábrežia a Most Košická (zatiaľ úspešne nevyužívaný) vs neexistencia ďalších potrebných vyhradených pruhov, nulová preferencia a katastrofálny stav vozového parku...
Reply on: galiyosha #53152:
Však nie na úkor, ale treba ich podporovať spoločne, aby sa vhodne dopĺňali.
Reply on: Andy #53145:
IAD nesmieme podporovať na úkor MHD. Bohužiaľ sa tak neustále deje. Opakujeme presne tie isté chyby, ktoré robila západná Európa v druhej polovici minulého storočia...

Re #53149 Beus: Ja som sa dnes potreboval verejnou dopravou prepraviť do Stupavy. 16.20 som vychádzal zo školy. Keďže Mlynská bola zapchaná až po most, autobusy chodili tak nejako kadejako. Úsek Slávičie údolie - Patrónka som po 15minútovom čakaní zvládol za 20 minút (podľa cestovného poriadku 3 minúty). Po slávnostnom príchode na Patrónku samozrejme na Stupavu vôbec nič nešlo. V dnešnom počasí som opäť raz ocenil neexistenciu prístrešku na SADistickej časti zástavky. Autobus do Borinky s pravidelným odchodom 17.00 nakoniec za oslavných fanfár dorazil o 17.30. 17.50 som teda po 90 minútach cesty (vrátane čakania) vystúpil v Stupave...
Reply on: Emo #53146:
Lebo Beus to povedal, ako keby sa IAD mala prestať podporovať úplne.
Heh, dnes rano nesla CSS na krizovatke Bosakova/Sustekova. Mensi chaos, ale slo to. Poobede uz sla a zapcha sa tiahla az po Pristavny most. 😛

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.