Deti, to ste sa už mohli dočítať, že dojdú 25Tr-ky citelis s pomocným dieselagregátom, lebo v úseku výstupište Molecova - Nástupište Molecova budú chodiť na diesel, okrem toho, že výjazdy a dojazdy budú chodiť diesel. Dodávka sa uskutoční v počte 5 kusov , ten prvý, skúšobný, má dojsť vo februári. Ževraj, potom sa tu bude dlho premávať po Bratislave, aby vychytali všetky poruchy, čo sa vyskytnú a keď dá niekto úplatok na drážny úrad (alebo na MDPT?), tak možno aj s vlkmi pokusne premávať začne.
A o tom, že sa trať pred voľbami postaví (stavba v mesiacoch apríl - august) niet pochýb, lebo 1. už sú vyčlenené prachy; 2. to je super predvolebný ťah - o*** na vlky.
U nás, keď 1.krát horel plyňák (2608, chvalabohu po dojazde vo vozovni, hasil vodič, hasiaci prístroj bol málo, tak ževraj zobral hadicu, čo tam akurát polievali kvety ?), potom pre istotu premávali iba 4 kĺbové plyňáky z 20tich. (Ale to boli prázdniny, to si mohli dovoliť.)
Som oboznámený s podnienkami na Ukrajine, každopádne ma ale prekvapilo, že reagujú tak rázne po nejakej bezvýznamnej grilovačke. Ktovie čo by sa unás robilo, keby (konečne) nejaký CNGdrak zhorel alebo by nedobrovoľne vystúpili ľudia v zatáčke cez nezaistené dvere. ?
moze ale ide o to ze na dlhe diely sa zevraj lepsie skrabe trolejbus ako autobus ( neviem, ale bolo mi tak povedane ) a jedine autobusy ktore lepsie idu do kopca su tam busy a cez vykend ked tam daju plynaky tak je to hroza asi tak.. ? ?
5510