Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 5510 #52841:
Myslim, ze nie na tej zastavke je otovoreny zvrsok a tu je zavrety.
Reply on: Red-Hawko #52834:
Bezne sa stretavas s tym, ze spadnu TROLEJE ??? A to kde prosim Ta ??? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Reply on: Mike #52902:
ok dikes za informacie 🙂
Deti, to ste sa už mohli dočítať, že dojdú 25Tr-ky citelis s pomocným dieselagregátom, lebo v úseku výstupište Molecova - Nástupište Molecova budú chodiť na diesel, okrem toho, že výjazdy a dojazdy budú chodiť diesel. Dodávka sa uskutoční v počte 5 kusov , ten prvý, skúšobný, má dojsť vo februári. Ževraj, potom sa tu bude dlho premávať po Bratislave, aby vychytali všetky poruchy, čo sa vyskytnú a keď dá niekto úplatok na drážny úrad (alebo na MDPT?), tak možno aj s vlkmi pokusne premávať začne.
A o tom, že sa trať pred voľbami postaví (stavba v mesiacoch apríl - august) niet pochýb, lebo 1. už sú vyčlenené prachy; 2. to je super predvolebný ťah - o*** na vlky.

Prajem príjemný víkend
Reply on: 5510 #52900:
som sa sekol sorry
Reply on: kuvik #52899:
sak ja viem ze sa nevyrabaju, ale preco tam je teda napisane nieco ine?
Reply on: 5510 #52898:
Škoda 25Tr trvalý výkon motora:240 kW
A 21Tr-ky sa už nevyrábajú
Reply on: matej #52896:
Skoda 21 TrAC : Výkon trakčného motora: 165 kW

TAM BUS 232 A 116 M :Maximálny výkon motora: 162 kW to je pre porovnanie ?
Reply on: tomas1 #52888:
U nás, keď 1.krát horel plyňák (2608, chvalabohu po dojazde vo vozovni, hasil vodič, hasiaci prístroj bol málo, tak ževraj zobral hadicu, čo tam akurát polievali kvety ?), potom pre istotu premávali iba 4 kĺbové plyňáky z 20tich. (Ale to boli prázdniny, to si mohli dovoliť.)
Reply on: 5510 #52893:
Resp. duobusy, ktoré chcú zakúpi (no je to to isté, lenže idú aj na naftu).
Reply on: matej #52892:
no ja sa v tom nevyznam ci maju trolejbusy lepsi vykon ako autobusy, ale to asi tak bude ?
Reply on: 5510 #52893:
A na to sú trolejbusy.
Reply on: tomas1 #52888:
CNG by mohol je-bnut na dlhacoch, tam je to strasne cez vykendy... Ledva-ledva sa tam vyskrabu... ?
Reply on: 5510 #52890:
Čo sa ti nezdá?
Reply on: tomas1 #52888:
Médiá by z toho urobili škandál, Nový Čas by mal cez celú stranu titulok a v autobusoch by sa ľudia rozprávali o tom, čo ak vypadnú. A inak vôbec nič.
Reply on: matej #52887:
no ja neviem
Reply on: S499.1023 #52885:
Hej ?
Reply on: S499.1023 #52873:
Som oboznámený s podnienkami na Ukrajine, každopádne ma ale prekvapilo, že reagujú tak rázne po nejakej bezvýznamnej grilovačke. Ktovie čo by sa unás robilo, keby (konečne) nejaký CNGdrak zhorel alebo by nedobrovoľne vystúpili ľudia v zatáčke cez nezaistené dvere. ?
Reply on: 5510 #52886:
No veď. Dlhé diely sú predsa na kopci nie? A tam ťahá trolejbus lepšie, lebo má väčší výkon, chápete ?
Reply on: S499.1023 #52880:
moze ale ide o to ze na dlhe diely sa zevraj lepsie skrabe trolejbus ako autobus ( neviem, ale bolo mi tak povedane ) a jedine autobusy ktore lepsie idu do kopca su tam busy a cez vykend ked tam daju plynaky tak je to hroza asi tak.. ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement