Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 5510 #52886:
No veď. Dlhé diely sú predsa na kopci nie? A tam ťahá trolejbus lepšie, lebo má väčší výkon, chápete ?
Reply on: S499.1023 #52880:
moze ale ide o to ze na dlhe diely sa zevraj lepsie skrabe trolejbus ako autobus ( neviem, ale bolo mi tak povedane ) a jedine autobusy ktore lepsie idu do kopca su tam busy a cez vykend ked tam daju plynaky tak je to hroza asi tak.. ? ?
Reply on: matej #52883:
Fakt?
Reply on: matej #52881:
Nie, neviem, kde to je. Asi niekde v Trnave.
Reply on: S499.1023 #52880:
Môže. Ale má menší výkon.
Reply on: matej #52879:
S499.1023 by sa mal veľmo dobre, keby ho tupoňkovia nevytáčali...
Reply on: S499.1023 #52876:
Kludni sa.

A ty čo myslíš, kde sa bude točiť linka 50 na Rusovskej ceste ak vieš kde to je?
Reply on: 5510 #52874:
Autobus nemože mať kratšie intervaly?
Reply on: 5510 #52877:
Netráp sa, ten S499.1023 sa asi nemá moc dobre keď sa za všetko pajedí a jak sa vyjadruje, ... ?
Reply on: S499.1023 #52876:
to som napisal? zaujimave ze to si nepamatam ? no ale to jedno nie je, na dlhacoch byva coraz viac ludi a doprava sa nemeni..asi tak a klbaky su jednoznacne lepsie.. ?
Reply on: 5510 #52875:
mi asi ***e ci co?? ?
som dobre napisal
Reply on: 5510 #52869:
Počúvaj, už to vo mne vrie, za chvíľu začnú lietať sprosté slová, ak nezapojíš mozog PRED písaním príspevku! Tak podľa teba nie je žiadna výhoda vozidlo s o 50% vyššou kapacitou? Chceš trolejbusy na DD len preto, aby si tam mohol onanovať nad tým, že to lezie po drátoch?
Reply on: 5510 #52874:
sorry vacsie ?
Reply on: S499.1023 #52872:
no by boli asi mensie intervaly ci nie? ☠
Reply on: tomas1 #52864:
HA, HA, HA! Bol som v septembri dva týždne na dovolenke na Ukrajine. Plesnivý bratislavský Ikarus 280 by bol niekde v Sevastopoli luxusné vozidlo.
Reply on: 5510 #52861:
A keby to neboli kĺbáky, tak načo trolejbusy, trubka ropovodná? Myslíš, že do krátkeho drátolezu sa zmestí viac substrátu, ako do krátkeho smradobusu?
Reply on: Red-Hawko #52834:
Keď spadnú troleje, tak sa skutočne nikdy nenavinú dole, to by bol todiž dosť veľký problém, keby sa tam navinuli. Torlej sú totiž tie drôty, čo hore visia, ty študent SPŠ DOPRAVNEJ!
Reply on: SZKV #52830:
Já fakt nevím, jestli má cenu se s Tebou vůbec bavit.
1) Na jakém KONKRÉTNÍM knížecím vlaku SBB východu to jelo, si už fakt nepamatuji. Prostě krychlík BA-ZV.
2) Kdo na rychlíku ZSSK, dokonce i na knížecí hlavní trati 120/180, nikdy neviděl Bmee a Bdt, jen dokazuje, že tam jel asi tak třikrát v životě A DĚLÁ Z TOHO ZÁVĚRY JAKO VELKÝ ZNALEC.
3) Žádné přeložky na hotovém koridoru se nedělají, hlupáčku.
Reply on: matej #52868:
no ale aj tak nevidim v tom nejaku extra vyhodu ale sak sa uvidi v akcii ?
Reply on: 5510 #52866:
Ale veď trolejbusy majú väčší výkon - tie vytiahnu viac ❗

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.