Na tú otázku jednoduchá odpoceď: No, nie.
Re #52737 fobust: Škoda komentovať, no jeden komentár si neodpustím. Budúci rok nevolým Ďurkovského and comp ani omylom.
Nejasne? Podla mna sa slovo preferencia v BA vyklada uplne jednoznacne a jasne - Uprednostnovanie. Koho, je tiez kazdemu jasne. Gumokolov, ktore potrebuju behat hore-dole krizom cez trat, a najlepsie non-stop. Ved elektricka s par sto ludmi na palube zastavi, hoci aj len kvoli jednemu pakovi, ktory sedi sam v aute a potrebuje sa otocit, lebo nevie najst miesto na parkovanie. Este niekde vidis nejaku nejasnost? #bleeee# Kedy konecne niekoho zazaluju a zavru za sabotaz?
Re #53682 Mikimaus: No, vyluka bude do toho decembra urcite trvat - prave dnes som sa tam bol prejst, a mali tam akurat naneseny vrchny strk (na ktory idu panely), na polovici smerom do tunela uvalcovany a tak do 3/4 dlzky toho vykuchaneho useku polozene panely (na ktore sa kladu kolajnice). Nic viac. Cize roboty este dost. Ked im do tej jamy nasnezi, budu asi radi
Re #52768 81-71: Omyl, nie 20. Jazdilo by ich presne 33. 3501-3533 ? Ale aj tak bud rad, ze sa vobec mame v com vozit...
Re #52776 TeBeCe: No, mam pocit ze by to kludne 3-napravove kinderka byt mohli niekde uz tu 3. napravu supnu, aby sa zmestila ? ? Alebo vyrobia 3-napravovy 15-metrovy klbak No uprimne, vobec by mi to nevadilo. Kinderka povazujem za velmi solidne a vydarene vozidla. Len ich treba nasadzovat tam, kde je to vhodne.
Ale ked uz je teda nezvratnych tych 15m (neviem preco tam ti mantaci dali ze max. 15m a nie napr. 14-15m), tak pevne dufam, ze to budu Solarisy... len maju jeden obrosky nedostatok - prilis male vsimne...
Tak toto rozhodnutie ma prekvapilo. Pri prepocitavani cien som prisiel na to, ze rozdiel medzi 15M a 18M je nieco malo cez 300 000,- Sk; a ked to ma byt dvadsat vozidiel. No je tam financny rozdiel, ale neviem o linke, kde by sa hodil. Urcite to supnu na L96, lebo ludia sa rozplacu - povyradujeme B741-tky a potom zase budeme nariekat, ze nemame peniaze.
Môže mi dakto povedať, ako to chodí na STK čo sa týka autobusov DPB? Nie je tam nahodou korupcia a podvádzanie?Ved s takými hnilými a derávými karoseriami a takým čiernym dymom aký vypúštajú Ikarsy rady 280 by za regulernych podmienok nemohol ani jeden prejst. Iných buzerujú za každú blbost! Ja viem,že ak by to malo byt všetko ako mabyt,jazdilo by možno 20 autobusov, to je fakt,ale nema nahodou zakon platiti pre všetkých rovnako? Navyše je nezodpovedne,aby takým vrakom dennodenne vystavovali tisicky ludí,ak by to bol daky malý podnikatel,okamžite by mu taketo vozy zatrhli...Tak čo,nie je nahodou ohladom tohto daka korupcia a klientelizmus ?
"Do MHD by mohli vstúpiť súkromní prepravcovia"
- no konečne, len aby to neskončilo "to sa nedá", "ich požiadavky boli pre nás neprijateľné" (rozumej: "nechceli dať žiadne všimné"), a podobne... ?
Re #52741 Andy: "Dr. Rcihard(ten už dokonca aj na SR je pod nejakým iným názvom)"
- ja som vedel, že som to zelené logo už niekde videl, len nechápem prečo si ujo Richard nedal rovnaké obchodné meno aj na Slovensku. Zrejme tu niekoho kúpili.
Re #52742 S499.1023: Keďže budú na Slovensku tak budú mať o niečo nižšie náklady, nemyslím si, že by sme museli platiť ojro sedemdesiat.
Jestliže je pouze vynášením vlastního názoru kategorické tvrzení typu "na 180 ŽSR se vlak rozjede na stovku a jede stále, nepřerušovaně stovkou" nebo "v ČR se nedělaly na koridorech žádné pořádné přeložky", "na Slovensku nejezdí na rychlíkách Bt" a podobně, tak se spolu nemáme o čem bavit.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
inTony