Par postrehov a otazok:
Vodici by mali na Safarikovom namesti cakat na tramvaje a na cestujucich.Mohli by upravit cestaky vhladom na tramvaje.
Minule som rano na Kamennom videl dve L9 za sebou.
Robia to uz podobne ako s L5 rano??
Vsimam si ze na L17 uz nechodia K2 ale T3.Preco ta zmena ci to len vynimocne??
Moj navrh:Zastavka Rusovska cesta v smere na ZST Petrzalka na znamenie , pretoze vodici tam zastavuju zbytocne a malo ludi tam chodi na smer - Petrzalka kedze tam vodici chodia so zdrzanim aj tak nemusia ani upravovat cestaky...Bolo by to vyhodne lebo by dobehli zdrzanie keby sa neupravili cestaky...
L91/191 by mali stat na Kolmej pri stavebninach v smere do Petrzalky, kedze tam vystupuje dost ludi a tak musia cestujuci prestupovat na zastavke ZST Petrzalka a na Kolmej pod nadjazdom by mohli zastavovat na znamenie ako aj teraz.
ano, to som spominal na DF na transporte...nakolko som vyuzival len KB, tak dalej vlakom cestovat nebudem...nemienim si kupovat nejaky preukaz za 999 Sk aby mi racili poskytnut nejaku zlavu...
Keby len spiatočné lístky, ale aj KMB, ktorá sa už konečne začínala podobať na serióznu ponuku (keďže sa už dalo nastupovať v neobsadenej stanici, držiteľ mal prednosť v rade pri pokladnici a pod.)... Hlavne, že "bojujú zľavami o cestujúcich". A ešte parlament schváli debilný zákon o zákaze vstupu do blízkosti železnice (5 m od osi krajnej koľaje). Socík sa nám vracia, priatelia...
Tieto vozidla mozu byt v ramci zdraveho rozumu (aj ked tu sa da pochybovat) pouzite len na 96 kde sola nestacia a klbaky pri intervale 8 min rano a 12 poobede boli tak na 60-75% vyuzite podla casoveho pasma. Ak by spravili s tymi 15m busmi tu linku do DNV cez tak potom by mohla byt zrusena 28 a 29
petert: richlik Gemeran z Trencina? Takze nielen slovencina robi problemy, ale aj zemepis? Add2: a kdeze si dospel k tym 130km/h cez stanicu? Zasa bludy hlasas? Zas Ta treba do riti poslat?
Nehovoriac o tom, ako sa pracidelné preťažovanie odrazí v stave vozidiel, plus neúdržba zo strany DPB... Ach jaj.... ? A zaiste pôjde 7 autobusov na Jurák, 6 na Trnávku a 7 do Petržalky, aby mali všetci novú hračku, takže dielenský sa môžu tešiť.
To je naprd. Dakto tu asi zacal fetovat a mal by sa uz konecne zobudit. Ja som tym 15 metrovym Citarom uz isiel ked ho testovali na L86 a cez vikend doobeda to bolo narvate a nie to este v spicke. To budu tie vozy furt namrdane. Som z toio slamany
ÖBB-Personenverkehr AG: Kooperation mit dem Stadtverkehr Bratislava
OTS0158 5 CI 0093 NBB0001 WI Di, 08.Nov 2005
Verkehr/Bahn/Pressekonferenz/Termin
Aviso PK Fahrplanwechsel Großraum Wien
Wien (OTS) - Die ÖBB-Personenverkehr AG präsentiert eine neue Kooperation mit dem Stadtverkehr Bratislava sowie die Änderungen zum Fahrplanwechsel im Großraum Wien bei einer Pressekonferenz am Mittwoch, 9. November 2005.
Ihre Gesprächspartner:
- Dkfm. Wilhelmine Goldmann, Vorstandsdirektorin
ÖBB-Personenverkehr AG
- Roland Kern, ÖBB-Personenverkehr AG, Regionalmanagement Ost
- Karol Kajdi, Stadtverkehr Bratislava
Termin: Morgen Mittwoch, 9. November 2005, 11.15 Uhr
človek sa už poteší, že idú kúpiť pár kĺbových autobusov, že DPB a mesto urobia niečo užitočné a hneď to doserú... Neviem, niekde som čítal, že majú byť použité na linku z Nového mosta cez Devín do Devínskej Novej Vsi a na 96, ale možno je to novinársky výmysel... ?
Teraz ma tak napadlo, ze preco sa nekupia ojazdene NP busy (3-4 rocne) z krajin EU , ved su urcite v dobrom stave a este par rokov vydrzia. Rovnako by sa dalo postupovat aj pri Tbusoch a elinach. Preco za kazdu cenu nove vozidla , na ktore nemame, ci nechceme mat??!! ? Lebo kupovat doslova po kusoch nove vozidla je teda dost na prd ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Martin Fundárek