Inak ak niekto nevie, čo s peniazmi /ako ja, keď sme išli do ÚD JD SK /, nech si kúpi hyperexkluzívny film FUJICOLOR SUPERIA X-TRA 800. Stojí "iba" 230,- Sk, ale vychádzajú z neho vymakané fotky za každého počasia.
3602 (starko) je fakt kvalitne spravena...zlty lak na tyciach sa uz pekne olupava...a nechapem naco tam davaju drziaky na kladivka ked ziadne kladivka tam nie su...takisto reproduktory, z ktorych je niekde len ram...sedadla v 3602? ake bolo po ruke take tam hodili, co na tom ze nie rovnake..
color> naco si tam bol vcera?? sak ked nieco nevies tak si sa tam mal koho spytat a nepisal by si blbosti...7929+30 je na pravidelnej prehliadke a nic sa na nej nepreraba, 7943+4 uz spominal Majkl, a ostatne elektricky su tam tiez na prehliadkach...
7085 by bola skoro hotova keby z nej robili vlecny voz, ale ten z nej nastastie nerobia
Majkl: v ramci snahy o zrychlovanie MHD by som zastavku predstanicne namestie v smere na stanicu nezriadoval.
Majkl2: z pohladu vodica - ok, beriem v tom, ze na kratkych karosach sa namakaju s prevodovkou a ak im funguje klimatizacia tak sa tam v lete aspon neupecu. Inac nerozpraval som az s tolkymi vodicmi na tuto temu, ale tych par s ktorymi som hovoril mali na ne (ik4x5) blby nazor, aspon co sa jazdnych vlastnosti tyka
z pohladu cestujuceho: v ik4x5 je len velmi malo miest kde si mozem sadnut tak, ze netlacim kolenami do sedadla predo mnou. Rachot motora vzdadu je mozno aj vyssi ako u karosy, ale to je skor voz od voza ako sa da porovnat a okrem toho som to nemeral. Co sa vzhladu tyka, zober to tak, ze vacsina karos co tu jazdia jazdia tak od neakeho 1991 alebo 1992 roku, potom uz pribudali len velmi sporadicky, prve ik4x5 prisli v 1997 (a vtedy som si tiez povedal ze jej aky pekny novy voz, preco to chodi akurat do petrzalky... az som sa s tym raz aj odviezol a odvtedy ich nemam rad:-)), vacsina vsak v roku 1998. Myslim ze ked budu mat tie vozy tolko rokov a tolko najazdene ako maju tie karosy teraz, budu vyzerat velmi podobne...A to ake "parametre" maju tie ktore vozy tazko spoznas teraz tu len vozenim sa, pretoze velmi vela zavisi od vodica a aj od udrzby. zazil som aj s tebou spominanou 2320 paradnu rychlu jazdu a zazil som tam aj takeho slimaka zeby som povedal ze ten voz uz naozaj patri leda ak do srotu.
d3k0:
RT6N1 je dobrá tak do sběrných surovin . Jediné co je pro řidiče špatné v Citybusu je to, že jsou na naše silnice dost tvrdé. I my máme silnice ve špatném stavu. Ale jinak jsou OK.
Firma Sor dodala do Opavy vůz B10,5 s !AUTOMATICKOU PŘEVODOVKOU!.
a posledny krat ja:
si a ostatni odporcovia Ikarusov 4XX:
stale to tu dookola pises, ze serble a tak (nazor Ti neberiem, ale mas ho niecim podlozeny,
okrem nejakych vlastnych antipatii?).
Tu je take male (mozno trochu demagogicke) porovnanie Ikarusu 435 a Karosy B741:
Ikarus 435:
Z hladiska cestujuceho:
Dostatok miest na sedenie, vhodne usporiadanie sedadiel, prijemny interier, vhodna farebna
kombinacia, ticha prevadzka (ziadne hrkotanie, piskanie, buchanie, vrzganie a tichy motor),
Z hladiska vodica:
jednoduche ovladanie, klimatizacia, uzavreta kabina vodica, dostatok priestoru pre vodica, vsetci vodici, ktorych poznam maju najradsej Ikarusy 435
spomedzi klbovych busov,
Z hladiska klubistu:
elegantny, moderny voz s OK dizajnom bez hrdzavych plechov,
Dielenski sa uz zda sa tiez naucili opravovat tieto vozy a momentalne dlhodobo nejazdi iba
jeden (4802).
Karosa B741:
nedosahuje tieto parametre (nechce sa mi vsade vypisovat opak). Nehovorim, ze niektore
Karosy (hlavne z poslednej serie) nie su dobre (napriklad 2320 je moj celkom oblubeny voz).
Karosy B941(E) su uz fakt takmer uplne v pohode - vozim sa s nimi v Bystrici.
Ale co su potom 741, ked 435 nazyvas serblami. Ked sa povie serbel, tak si predstavim
1062, alebo nieco podobne rozpadajuce sa, ale 435...
Som sa zasa potesil, lebo v Dubravke umyli sklenene zastavky. To je jedna z cinnosti,
ktoru si plni dopravny podnik pomerne dobre. Narozdiel od podchodov, ktore patria
mestu alebo Dubravke (zastavky Damborskeho a Saratov) - skla su tam vecne spinave, teraz
je to obzvlast dobre porovnatelne.
Kedy budu preukazy??? Ja uz ho fakt nutne potrebujem. Z priestorov patricich BBDS ma uz
dvakrat vyhodili, lebo som povedal, ze som z klubu, ale nemal som sa cim preukazat
7943+4 je na reklamacii kvoli nejakej blbosticke.
Color, zabudol si spomenut, ze 1408 neni zrovna najkvalitnejsie nalakovana, ale z dialky vyzera pekne.
Mam taky jeden napad, ze teraz, ked dostavali tie ZSR domy na Predstanicnom namesti,
tak tam mali vyuzit tu plochu pred nimi na to, aby tam presunuli zastavku MHD SAV a zaroven
zriadili zastavku SAD (intergovana doprava, nee). Vyriesil by sa tym jeden problem,
ze vzdy ked idem od d3ka, tak nemozem prestupit z liniek, co koncia na Hl.stanici (61, 74, 82)
na 21/63 a 34/83. Predtym tam mali zastvaku, ale teraz tam stoja uz len nocaky. A okrem
toho je sucasna zastavka SAV aj tak kapacitne nevyhovujuca. Ale uz to asi na 99%
nebude mozne, mozno, keby sa DPB bol zaujimal skor...
Wow! To by človek ani nerátal, že v Markíze sú takí looseri... Ak ste včera sledovali TN o siedmej, tak ste možno len zírali na obrazovku keď ukazovali tú posprejovanú električku (žeby 7956?) a keď ju ukázali zvnútra, tak som skoro onemel - ako keby nemali novšie zábery. Veď tam boli ešte cvikače! Che... no, stačilo kritiky, ideme písať povzbudivé veci, ktoré tu už na stodesať percent tbc napísal, však (ja som to písal včera o jednej v noci a teraz to sem hádžem z i-kafíčkárne tak nečítam ani či to tu už je)?
1. DO BRATISLAVY DORAZILA T3Mod!!!!! ale to nie je až tak zaujímavé. Zaujímavé je to, že je tu už DVA TÝŽDNE a už je skoro poskladaná. Btw. nemá zadné svetlá z Feldy :-))
2. Egoistická súprava 7943+44 sa podrobuje prehliadke v ÚD-e (Ústredné dielne). Nebude tam dlho, je to len bežná prehliadka.
3. Proform súprava 7929+30 je tiež v ÚD, ale čosi sa v nej prerába a svetlo Bratislavy neuvidí ešte tak minimálne týždeň.
4. K2G 7085 je už skoro hotová, ale sklamali ma niektoré veci, napríklad to, že dopytové tlačítka sú štandardné z K2, mramorový obklad je nevhodný, v streche má menšiu preliačinu, zberač má naopak (nejde o tento konkrétny zberač, ale o princíp... totiž 7837+38 keby mala ten Lekov normálne, tak ani nešteknem, ale je to podľa mňa najčudnejšia električka v Blawe) A nezabudnite si v deň jej prvej jazdy nasadiť plynové masky! V Bratislave sa totiž výrazne zvýši hustota prachu (na streche sa jej totiž usádza už tri roky :-(). No ale zvonka je celkom pekná. Aj keď dúfam že nič také ako K2G a T3Mod sa v Bratislave viac neukáže. Tieto dva kusy bohato stačia, pretože K2S a T3S sú najkrajšie!
5. Na T2 215 sa intenzívne pracuje a vyzerá pekne už teraz.
6. Na SGP-čku sa ale za ten rok nič nezmenilo a nikto nevie, aké evidenčko dostane.
7. 38 - na ňom sa tiež intenzívne pracuje, hoci trochu menej než na 215
8. V ÚD-e sa nachádzajú ďalšie kusy: 7607 :-))), 7797+98, na ktorej sa niečo robí (neviem čo), 7725+26, ktorej vymieňajú podvozok po nehode na Ursínyho, 7074 bude peknučká nalakovaná, 7759+60 ex Lipton je tiež v ÚD, každý voz samostatne, no tiež neviem čo mu (im) robia, 7757+58, tu som tiež bez informácií, 7704 je v starých ústredných dielňach, hneď vedľa 7086 (ktorá ma na zadnom čele ešte stále grafit), majú obúchaný lak, ale inak to vyzerá v poriadku - nič veľké sa s nimi asi nechystá, takže zrejme budú len lakované.
9. V ohrade sa nachádza 1408 je KRÁSNY, NALAKOVANÝ, no má to jeden háčik: podľa dozorcu ho "ťukli" (no asi riadne nabúrali) a má ROZBITÉ OBIDVE ČELNÉ SKLÁ. To sa môže stať len u nás... A ďalšia správa z ohrady: 4506 je po GO a vyzerá pekne, nemá ešte ani nalepené evidenčká.
10. Ešte som si spomenul na 7947+48 (ale možnože 7949+50, fakt neviem), ktorá parkovala v areáli, a keď sme sa k nej blížili, práve ju rozoberali zo súpravy a kým sme došli, zadný vozeň nám odfrčal spred nosa, takže hyperexkluzívne zábery sú len z predného sólo voza.
11. Zo všetkého sú fotky a je ich mimoriadne veľa. Dekinko sa zas bude radovať a keď budeme mať šťastie tak fotky budú na webe o pol roka a update príde na rad asi o dva roky
12. Tak, jeden z mojich najdlhších príspevkov je zmáknutý, už len niečo prihodím do Dispečera a fičím!
No jo Bon-cu... mozno Ta d3k0 prekvapi tym, ze od maja su v BA prve 4 Astry... Co Ty vies ?
Jo a s tym doplacanim BA na SK plne suhlasim... No a to, ake su tu ceny atd. - to je zas len vecou mimobratislavcanov. Ani Dzuronda (ci jak sa vola), ani MoraFFcik nie su bratislavcania. Kua, je to mozno paradox, ale nejak sa mi zda, ze ten kosican Schuster ma k BA OVELA blizsi vztah a snazi sa o BA starat ako cely bratislavsky magistrat dohromady ! Len zial, Schuster ma dost obmedzene pravomoci. Nikdy som ho nejak moc ako politika nemal v laske, ale toto sa mi celkom vazne o nom zda...
deko - skoda...ked takto nemozem ani tusit o co ide ...
Herec - A kde akoze ten nulty okruch chce vybudovat? tsts...
A este jedne drobnost, na ktoru furt zabudam - troska za vratim k teme BA/Slovensko. Bo ma fakt nakakalo ked som zbadal ceny za odvoz odpadu v BA a v ostatnych mestach SR. U nas je to dvojnasobok kosickej ceny...atd...Tak to je troska fakt, BA zaraba na Slovensko /to je fakt/ a este z nas tahaju aj najvyssie poplatky...!...
si
Majkl2: z pohladu vodica - ok, beriem v tom, ze na kratkych karosach sa namakaju s prevodovkou a ak im funguje klimatizacia tak sa tam v lete aspon neupecu. Inac nerozpraval som az s tolkymi vodicmi na tuto temu, ale tych par s ktorymi som hovoril mali na ne (ik4x5) blby nazor, aspon co sa jazdnych vlastnosti tyka
z pohladu cestujuceho: v ik4x5 je len velmi malo miest kde si mozem sadnut tak, ze netlacim kolenami do sedadla predo mnou. Rachot motora vzdadu je mozno aj vyssi ako u karosy, ale to je skor voz od voza ako sa da porovnat a okrem toho som to nemeral. Co sa vzhladu tyka, zober to tak, ze vacsina karos co tu jazdia jazdia tak od neakeho 1991 alebo 1992 roku, potom uz pribudali len velmi sporadicky, prve ik4x5 prisli v 1997 (a vtedy som si tiez povedal ze jej aky pekny novy voz, preco to chodi akurat do petrzalky... az som sa s tym raz aj odviezol a odvtedy ich nemam rad:-)), vacsina vsak v roku 1998. Myslim ze ked budu mat tie vozy tolko rokov a tolko najazdene ako maju tie karosy teraz, budu vyzerat velmi podobne...A to ake "parametre" maju tie ktore vozy tazko spoznas teraz tu len vozenim sa, pretoze velmi vela zavisi od vodica a aj od udrzby. zazil som aj s tebou spominanou 2320 paradnu rychlu jazdu a zazil som tam aj takeho slimaka zeby som povedal ze ten voz uz naozaj patri leda ak do srotu.