Reply on: S499.1023 #51695:
1. Spojenie so Sancovou to riesi. Ale Sancova tak ako kazda ulica ma dva konce a teda linky mozu chodit tak ako kedysi aj z opacnej strany nez od Stefanikovej, co by bolo este vyhodnejsie. Samozrejme, ze by bolo najlepsie spojit Petrzalku, autobusovu stanicu Mlynske Nivy a Hl. stanicu, tak ako davne linky 37 a 38 (53). Pred casom som o tom pisal.2. Ja pod stanicu musim chodit 4-5 krat tyzdenne. Aj cez vikend je to takmer jedina rozumna moznost ako sa dostat do Race za menej nez hodinu...
3. V 51694 pisem o tom, ze ide najma o tu zastavku pod Hlavnou stanicou. Vobec, ani len stvrtinou 1 pismena nespiritizujem nad tym, kolko ludi pride vlakom do nemocnice. Myslim, ze dobre by bolo zaviest linku podobnu niekdajsej 37: hl. stanica, Racianske myto, Karadzicova, ASMN, Stary most, ...,Osuskeho, Technopol (alebo druhou stranou Smolenicka), Antolska. Rozmaznani ludia sa vyskytnu hocikde, ale kde inde este v BA su tak neprakticky klukate ulice a tak zbytocne nelogicke vzdialenosti ako v Petrzalke? A este k tym velkym pismenam - ano, je to naozaj dolezite specializovane pracovisko, nie butik. ?
Beus
Re #51673 SZKV: "... líbí se mi, když se nové výrobky nakupují u výrobců, kteří se na jejich výrobu specializují, dělají je ve velkém a pro celou Evropu." - az na 2 nepodstatne detaily:
1) Siemens sa "specializuje" na uplne VSETKO, v com behaju nejake volne valencne elektrony. "Specializuje" sa na mobily, a vidis ako vyzeraju..."specializuje" sa na elektricky, a vidis ake su s nimi problemy.
2) Robia vo velkom, presne ako pises - namiesto toho, aby poriadne odskusali prototyp, a az potom a po dokladnom vyhytani co najviac much sa pustili do seriovej vyroby, to robia tak, ze postavia hned velkoserie daneho vyrobku, s bombastickou reklamou popredaju kde len mozu, a prototypove muchy sa potom vychytavaju na seriovych vyrobkoch. Vid Combina, vid Taurusy. To mas to "vo velkom pre celu Europu." Dakujem, neprosim si. Takemuto pristupu rozhodne nedoverujem, ani sa mi nepaci.