Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: mickey #51554:
nazvat U-Bahn v Düsseldorfu, Duisburgu, Mülheimu, Essenu, Bochumi, Gelsenkirchenu, Herne, Dortmundu, Kolíně, Bonnu a Stuttgartu slovem metro je docela odvážné ? Je to (s)prostá rychlodrážní tramvaj, částečně zahrabaná pod zem a částečně s vysokými nástupišti.
BTW kdo si chce vyfotit tramvaje v centru Bochumi a Dortmundu tak honem rychle na to, zahrabávání se pokračuje, v Bochumi to spustí do vánoc a v Dortmundu na jaře (nejpozději do MS ve Fussbalu).
Este som chcel doplnit > dnes rano som isiel zo zastavky Nevädzova L75 o 8:38 ze idem do skoly ale autobus na Bajkalskej odbocil na Trnavsku cestu a tam skoncil, ja som sa cudoval lebo ta co konci na Bajkalskej ma ist as 8:52, tak som smola... nevie o tom nikto nieco? Od 10teho sa nieco menilo ale niesu nove casy vypisane na stranke
Reply on: runway #51509:
a co tak zrusit vsetky autobusy a nechat iba ten tvoj z intervalom 30sekund?

Re #51521 S499.1023: Ak chces pridem pomoct ?

Re #51522 debil: http://www.metroba.sk/sk/index.php?page=rozne < ten clanok som necital ale podla toho co som uz cital davno tak .. most sa ma v kazdom pripade zvysit o niekolko X metrov, a v pripade ze sa bude cely most rozoberat a stavat nanovo (mostovka) tak nejaky plavebny neviemco/kto... pozaduje odstranenie jedneho piliera (od safka ten prvy co je vo vode) a ma byt pre eliny (2kolajna), chodcov a cyklistov, ziadne IGK.

Re #51532 inTony: 'petert'a sa nevsimaj on trepe blbosti, sak to je blbost aby bolo aj metro aj eliny (ked je jedno tak druhe je zbytocne)
Mám tu jeden dotaz: zajtra ráno t.j okolo 6.00 (odchod) by som sa rád dostal na Patronku použijem linky 95 prestup na 83 - už na námestí hraničiarov maju byť 95 5.59 , 6.14 , 6.29 a 83 6.00 , 6.15 , 6.30 čiže minuta na prestup , už 2 krát sa mi stalo že 83 odíde skôr ako 95 nakolko na prvých 2 zastavkach nemá ludí a 95 väčšinou stojí na semaforoch pri Dos.dráhe a nie som jediný komu sa to stáva. ZAjtra idem tiež tak dám vedieť ako som dopadol
p.s kompetentný nám odporučili namiesto linky 81 prestup 95 + 83 ale neviem ako brali do uváhy prestup tieto ranne hodiny, pri tom L83 má nadväzovať na L 95 tak neviem prečo to dávaju tak natesno stačilo by o 2-3 min posunuť odchody vďaka ☠
S499.1023: K&M urcite nie, bo pan Kummler je vela nesamostatny ked vsade chodi s Matterou! 😃 Ale k veci: vrchne dielektrikum ing. Tretie skupenstvo vody uz zacina nasierat aj svojho rezortneho riaditela ing. Konarika.
Reply on: BigMac #51559:
Proste typický parovod. Veď také trolejové kríženie t x d by v parovodnom ponímaní ukrutne spomaľovalo oba druhy dopravy, takže oni to súdruhovia inžinieri-organizátori od parnej trakcie dobre mysleli ? . By ma zaujímalo, či už majú od firmy Furrer&Frey objednané pevné oblúkové svorky na trať, či im postačia tie z ex-ELV Kremnica čo ich majú plné sklady alebo či nedajbože ustúpia od svojej koncepcie "najlepšia svorka je pevná svorka" a použijú aj dvoj-, či, nedajbože ja trojzávesové (ó, aké rúhanie, veď to nemôže fungovať) oblúkové svorky koncepcie Kummler+Matter?
Kri: aleba. A to mas odkial taketo bludy, z volebneho programu pana Bystrika Holleho? Ake priame prepojenie DD-mesto? Ved to bude ostrovna prevadzka oddelena od ostatnej siete, tak aka predlzena L-204? Alebo tam budes tie trolejbusy v useku Molecova - Hyrosova tahat traktorom? TT DD v predlozenom navrhu je vrchol nesystemovosti a podvod na volicoch v bliziacich sa komunalnych volbach.
Reply on: galiyosha #51553:
Zdá sa, že súdruhovia inžinieri Para (ex Výskumný ústav káblov a izolantov, dokonalý diletant v odbore vrchného vedenia, preto vedúci odboru pevných trakčných zariadení) a Haluza ("riaditeľ" rezortu technickej infraštruktúry, pod ktorého spadajú ako búdky na konečných, tak koľajové trate, neviem, či niečomu zt toho rozumie ale na 99% skôr tým búdkam) odborne doporučili pánu riaditeľovi DPB ing. Zacharovi (ktorý je bývalý železničiar a preto tomu nerozumie a musí si nechať poradiť), že také kríženie v KV by bolo veľa komplikované a preto treba trombelus na diesel otáčať...
Reply on: galiyosha #51553:
si predstav ze by vrbusti museli kvoli tomu spravit 2x krizenie elektricka-trolejbus ?
RE #51543 SZKV: Elektricku, U-Bahn a samozrejme aj S-Bahn ma aj Frankfurt n/Mohanom, 657 tisic obyvatelov...
galiyosha: To som vytrhol z kontextu. Bolo to reply na prispevok o podobnosti DD a Petrzalky v ich odrezanosti od nosnych trakcii. Aj tak si ale myslim, ze DD budu skor mat nieco ako predlzenu L204, ako Petrzalka bude mat elektricku.
Reply on: SZKV #51543:
"inTony: Nejen v těchto městech! Já osobně neznám v západní Evropě město velikosti Bratislavy (tedy 500 tis.- milión obyv.), kde by měli metro A tramvaje! "

Düsseldorf, 574 tisic obyvatelov, maju metro aj elektricku.
Reply on: kri #51552:
? A na to si ako prišiel? Ľudia, to si vážne myslíte, že tých 6 (slovom ŠESŤ) trolejbusov s pomocným pohonom (prestaňte už trepať o duobusoch!) bude chodiť až pod Nový most?

Mne sa skôr na tom nákrese, čo tu bol prezentovaný, nejako nepozdávalo riešenie otáčania. To akože dole na Molecovej vždy duobus zhodí zberače, na dízel sa otočí na križovatke, a opäť na Molecovej sa "nalodí"? No to je teda úžasné riešenie.
BigMac: Trolejbusy na DD vyriesia 1 z dolezitych parametrov MHD-pocet priamych spojeni bez prestupu do centra. Ine dolezite parametre-obsadenost vozidiel ktore pouzije cestujuci na celej jeho ceste, doba jazdy, hustota intervalov-samozrejme zasadne nevyriesia.
Detto v Petrzalke: ak by bud v BA (hypoteticky) neexistovali el. trakcie alebo by sa dobudovala elina do Petrzalky, zvysil by sa pocet priamych spojeni.
Reply on: KLF #51550:
ze v decembri sa budeme opat vozit po starej trati na obchodnej.
Reply on: TeBeCe #51547:
Ani nebudu ??? To si ako myslel ?
Co ze tak nahle ci planovane? vymenili staru vymenu v Gastanovom hajiku ?
Mesto stále zbiera sťažnosti, ľudia pomaly rezignovali http://www.sme.sk/clanok.asp?cl=2424215 Na linke pre zmeny v doprave presviedčajú, že sa odpovedí dočkáme http://www.sme.sk/clanok.asp?cl=2424216
Reply on: Mikimaus #51546:
na obchodnej nic neodstranuju a ani nebudu. opravuju len priecestie na Kollarovom.
Na Obchodnej odstraňujú koľaje http://www.sme.sk/clanok.asp?cl=2424191 no ze by nieco aj na Kapucinskej robili...teda ak nepocitam ten zvar co tam opravili


?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.