Kua! To sa ale pajsle, co kubik vzducha naraz pojmu! To nielen ja astmaticke dieta zavidim. I vrcholove sportovce by zavideli!!! S tym uz aj spalovaci motor nastartujes...
Re#51457, S499.1023: NEMÉRTEM! Ale mozno sa jedna o subor kryptogramov... ved co keby ich nahodou citali aj cestujuci a nasledne na to ich zneuzili proti Spolocnosti, ha? Ozaj, nevies niekde splasit tabulku na desifrovanie tychto dysgrafickych nezmyslov do reci slovenskej?
Re#51458, petert: ajhla! Dostali sme sa az k predpisom o zeleznicnej doprave. Tak, terazky pevne uchop klavesnicu a pekne nam tu opis svoj vykaz o skuskach a pekne nam ho prepis. Vsak vies, ako vyzera taka tabulka, vsakano? Datum - skuska - vysledok - meno skusajuceho...
je to pravda, ja byvam na DD kde sa plne mozu predviest vsetky autobusy..Karosa is shit hlavne pri jazde do kopca a Tam busy tam jazdia skoro stale len cez vykend jazdia CNG a je v nich skoro vzdy citit kopec plynu.... ☠ ☠ ☠
bude to lepsie ako to je dnes. Adresnejsie, volnejsie a debatnejsie. Nemozeme to zmenit za par rokov. A ked to zmenime, pride europsky pseudosocializmus s globalizacnou tendenciou a sme tam kde sme boli, len ten pristup bude mozno trochu iny.
trojstupnova prevodovka s motorom man... Je to tam nejak tak nesikovne dane, v lacnej a rychlej slovensko-slovinskej strategii, ze sa nenormalne prehrievaju. Zrychlenie tamov je najlepsie zo vsetkych busov, ale obcas si vypyta svoju dan...
Ak namam pravdu opravte ma, niesom autobusomechanik... ?
Re#51461, petert: iste, potrebujeme dalsiu spolocnost, ktora si bude vraviet zeleznicny operator. Preco? Predsa sa potrebuju zahojit dalsi topmanagori a vzniknu nam tu dalsie mestsko-zelezniciarske odbory, ktore budu okradat svojich clenov vyberanim prispevkov a vydierat pripadnych platiacich zakaznikov hrozbami strajku. A prirodzene zriadovatelom bude MDPaT, aby existoval legalny tunel, ktorym potecu peniazky zo statneho rozpoctu na ucty firiem, co vyhrali tender...
tvoj napad sa mi nepozdava, pretoze na tom moste auta nemaju co robit nielen z dovodu nejakej saliny.
Bude sa rozsirovat Petrzalske korzo... Nemusim hovorit, ze z mosta by teoreticky mohla byt vcelku pekna promenada na jeho druhej polovici.
Medzi Apollo a Lafranconi sa aj tak este jeden most stavat bude. Cim skor tym lepsie. A brzdit to zase tym, ze stary pomoze je opat masochizmus.
A keby zajtra vylucili dopravu z POLOVICE namestia SNP, Dunajskej, Gorkeho a Rajskej tiez by sa nic nestalo.
pozor na Tambusy. Su to velmi dobre vozy, ale aspon 15 ich vyhjorelo pocas prevadzky, takze zase ber ich s rezervou.
Vzhladom na to, ze CNG drak je totalny shit, sa nic ine ani nedalo cakat. Sa divim, ze este ziadny klbak koli uniku plynu v klbe neprekrocil povolenu rychlost pomocou tlakovej vlny.
A za tie vyhodene peniaze sme mohli mat aspon 20 fungl novych.
Re#51462, papuca: plny suhlas. Nejde totiz o nic ine, ako o choromyselne vyplody modrogumneho dysgrafickeho debila, ktory sa naucil pisat nezmysly. Pozna par terminov, 2x videl zeleznicnu prevadzku a raz tym dokonca aj cestoval z BA-hl.st do RD BA-hl, kde terazky cerpa rozumy, aby nam ich tu prezentoval.
Re#51467, petert: ake 3h do Pezinka? Odkial? Z Wiener Neustatu? Cim nahradit sukafony r. 809 - 812? Cim konkretne? Cim konkretne nahradit "tazke supravy"? GTWeckami zo ZOS Vrutky? Za ake peniaze (konkretne) to kupit? Alebo deblokacia ruskeho dlhu marfusou?
a] je to napad vychadzajuci z neznalosti miesta, a miestnej frekvencie dopravy, za co som sa dopredu ospravedlnil, tak na mna nepi.cuj, slusnejsie sa uz opytat nedalo, pi.cuj si na tych, co tvrdia hovadiny vehementne a nedaju sa poucit,
b] tesne po prichode na petrzalsky breh by ta elektricka aj tak zmizla z cesty pre IGK a nabehla by na svoje vlastne vyhradene teleso, k comu jej dopomahaj semafor,
c] most sa da v smere do Petrzalky udrziavat semaformi volny tak, ako sa udrziava volny Strahovsky tunel, cize IGK a rychlodraha KLUDNE mozu koexistovat na tomto 800 m dlhom useku,
d] pocital som s fyzickou zabranou oddelujucou pravu a lavu polovicu vozovky, aby IGK nemohli vystrcit nos zo svojho pruhu, takou, aka je napriklad na Narodni tride,
e] obavas sa kolizii, a myslis si, ze ak nastane havaria na Safarikovom namesti, ze to nevyradi z prevadzky celu milenu rychlodrahu? Vyradi, pretoze zaustenie rychlodrahy bude normalnou krizovatkou v mieste, kade budu aj nadalej jazdit IGK (Safarikovo nam.)
f] v prvom rade a HLAVNE mi slo o odpoved na otazku, ci je pozostatok po tratovom zvrsku vlaku vobec vyuzitelny pre elinu smer stare mesto, alebo nie, a nie o to, ze som *****, lebo strkam IGK do drahy rychlodraznej elektricke. Slo mi len a vylucne o to, zachovat Stary most pre IGK a ZAROVEN na nom umoznit bezproblematicky prejazd rychlodrahy.
Chce niekto tvrdit, ze generalne opravy trolejbusovych a autobusovych vrakov (cest opravam elektriciek) a ich prestavba je efektivna ???
To je vhodne kezde 4 roky niecomu menit motor a podlahu so svetlami za 5 milionov. Banda kretenska.
Re#51453, petert: o rozsirovani, predlzovani a rozsirovani ostrovcekov Ti tu uz ktosi odpisal. Ja sa popytam na ine: kam pod zem, kam zvysit? To ako nasyp do mesta, alebo ako..? A este jedna drobnost: akou prevadzkovou rychlostou by ta Tvoja vlakotramvaj jazdil v meste? Aka by bola z tejto rychlosti jej zabrzdna vdzialenost? Aspon 270km/h aby to nebolo pomale? A zastavi to na 54 metroch, aby to bolo dostatocne bezpecne pre mestsku dopravu, vsak?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
BigMac