Chlapce, ja som velmi dlho igoroval tvoje prispevky plne niecoho, co sa ani neodvazim napisat, ale je to hrozne. Divim sa odkial este beres tu odvahu sem pisat svoje absolutne nevhodne prispevky, ktore nemaju NIC spolocneho s nejakym systemovym riesenim, sam mam casto problem ich pochopit, nevies ani vyjadrit svoje zakladne myslienky a nie to ich este aj obhajit. Radim ti aby si najprv cital a to vela a vela aj odbornej literatury. Nemysli si ze si objavil vseliek na MHD, nie si spasitel a pozri sa na to realne. Uz nevlazdem sledovat ako sa cela diskusia o MHD meni na hadku s tebou, ty sem pises uplne, ale uplne hovadiny a to prosim sustavne, nedas si povedat. Kolko mas rokov? Dvanast? Prosim ta, svoju energiu mozes vyuzit zmysluplnejsie ako stale tu dookola napisat jednu hlupost za druhou. Nechcem reakciu na tento prispevok, ale aby tu bola konecne ina diskusia.
Já taky nic podobného stavět nechci, jen se takové hovadiny co chvíli mezi bratislavskými politiky objevují. Já bych byl nejradši, kdyby na tu Petržalku jednoduše a prostě postavili TRAMVAJ o rychlodrážních parametrech (něco jako máme na Barrandově nebo v Modřanech) a to co nerychleji a nejlevněji.
A když už jsme u toho, mě se VALy, megalomanské metro-paláce a načančané tramvaje á la Barrandov z principu nelíbí, protože jsem hluboce přesvědčen, že nejdříve MHD musí nabízet určitou kvalitu a až pak se může myslet na něco navíc (a nikoliv nezbytně). To je jeden z důvodů, proč se mi tolik líbí Prešov (tam mají právě tu neokázalou kvalitu bez zbytečných srandiček) a musím přiznat, že mi vždycky hne žlučí, když z té naší skvělé tratě na Barrandov (od Vilniusu po Lisabon obdivované) sjedu dole v Hlubočepích na vykotlané BKV panely z 80. let, co se od těch na Ružinově moc neliší!
A právě to "přízemní" myšlení mě mnohdy vede k podpoře nápadů, jako je tenhle- mostů přes Dunaj je v Bratislavě málo a žádný není pro tramvajovou dopravu tak vhodný jako tenhle. A bojím se, že když se teď bude řešit, kde, jak a hlavně za kolik postavit tramvajový most přes Dunaj, tak se Petržalka kolejové dopravy ještě hodně let nedočká!
Pravdaže , že s časti áno, zrušil by som ju. Tramvaj ako taká je síce vhodná do veľkých miest ale kde aj spoľahlivo funguje metro. Kedže tu je len tramvaj a metro nie , chceme to riešiť nosným systémom teda , prečo tu rozmýšlať zasa len o nejakej udržbe tramvaje - čo podľa mňa nikam nevedie a nie o jej renovácii na lepšiu a plnohodnotnú prepravu. V meste vravím o rýchlosti 75 km/h . Semafor ktorý určuje rýchlosť žel. vozidlam by bol dôležitým doplnkom aby elina nestála vlakoelina za elinou na zastávkach.
Big Mac neberiem ti právo sa rozčúliť. Hnacie vozidlo ako hibrid som myslel okuliarnika zastaralí ťažký rušeň. Tým som chcel naznačiť o usprornejšej preprave cestujúcich.Hovorím tu o neďalekej budúcnosti a už teraz je neskoro o tomto netlačíť do do gebuzní. Peniaze ty nemusíš zháňať. Tu treba si položiť otázku. Je niekto schopný prerokovať o tomto projekte v zahraničí, kde to už funguje a v ktorej dobe sa to dá podľa projektanta zrealizovať.? Alebo si tu budeme len snívať, že tu niekedy niečo bude alebo ostane ako to kde kto nejaký navrhol pred xx rokmi. Ten Ik-93 ktorý neskutočne vrzgal v kĺbe, nás dosť prehlušoval tak sme si nepočuli ani 1 slovo... Deblokácie s tým nič neurobíme. Je to o tom ako si predať Slovenské dráhy aby sa nič nerozhadzovalo ale sa postupne budovalo tak ako trebars v Stuttgarte.
Občan, nebuďte nedôtklivý ? . Všetko bolo objasnené. Starý Most Červenej Armády netreba zachovávať pre IGK a keď, tak len jeden pruh bezkolízne s električkami. Železničná časť mosta SAMOZREJME je využiteľná, je novšia a v lepšom stave ako cestná, lenže nejaký odporník je proti, bo by sa tam v prípade nejakej katastrofickej nehody nedostali záchranné vozidlá...
tusim sa v Tvojich prispevkoch zacina prejavovat pricaste pouzivanie IGK, kua som volajaky pohorseny... Ale k veci: slo by to uplne bezkolizne a jedine zabezpecovacie zaridenie, co na to potrebujes, je len kus betonu, ktory fyzicky oddeli IGK pruh od telesa elektricky. Mostovky beztak potrebujes vymenit za nove a piliere sa tak, ci tak betonovat budu. Moznosti je viac
v principe mas uplnu pravdu. Mesto je Petrzalke dlzne napojenie na tbusy a tramvaje. Ale mala podotazka: Ocakavas, ze tbusy tak, ako su navrhnute, na Dlhacoch nieco z hladiska dopravy a prepravy vyriesia? Z hladiska prepravy ciastocne, mierny narast kapacity (sola nahradia klobasy). Z hladiska dopravy prd (pretoze pavuk stoji v zapche rovnako ako fosilbus). TT DD nie je nic ine, ako ekologickejsia nahrada sucasneho autobusu. Ale predvolebny slub bude (mozno) splneny...
odpoviem Ti protiotazkou: -k akemu datumu ocakavas prevadzku NDS v relaciach do Dunajskej Stredy a Budmeric (a kde si prisiel prave k Budmericiam)? -aku silnu frekvenciu cestujucich ocakavas v uvedenych relaciach? -aka je kapacita velkokapacitneho vozidla?
Kua! To sa ale pajsle, co kubik vzducha naraz pojmu! To nielen ja astmaticke dieta zavidim. I vrcholove sportovce by zavideli!!! S tym uz aj spalovaci motor nastartujes...
Re#51457, S499.1023: NEMÉRTEM! Ale mozno sa jedna o subor kryptogramov... ved co keby ich nahodou citali aj cestujuci a nasledne na to ich zneuzili proti Spolocnosti, ha? Ozaj, nevies niekde splasit tabulku na desifrovanie tychto dysgrafickych nezmyslov do reci slovenskej?
Re#51458, petert: ajhla! Dostali sme sa az k predpisom o zeleznicnej doprave. Tak, terazky pevne uchop klavesnicu a pekne nam tu opis svoj vykaz o skuskach a pekne nam ho prepis. Vsak vies, ako vyzera taka tabulka, vsakano? Datum - skuska - vysledok - meno skusajuceho...
je to pravda, ja byvam na DD kde sa plne mozu predviest vsetky autobusy..Karosa is shit hlavne pri jazde do kopca a Tam busy tam jazdia skoro stale len cez vykend jazdia CNG a je v nich skoro vzdy citit kopec plynu.... ☠ ☠ ☠
bude to lepsie ako to je dnes. Adresnejsie, volnejsie a debatnejsie. Nemozeme to zmenit za par rokov. A ked to zmenime, pride europsky pseudosocializmus s globalizacnou tendenciou a sme tam kde sme boli, len ten pristup bude mozno trochu iny.
trojstupnova prevodovka s motorom man... Je to tam nejak tak nesikovne dane, v lacnej a rychlej slovensko-slovinskej strategii, ze sa nenormalne prehrievaju. Zrychlenie tamov je najlepsie zo vsetkych busov, ale obcas si vypyta svoju dan...
Ak namam pravdu opravte ma, niesom autobusomechanik... ?
Re#51461, petert: iste, potrebujeme dalsiu spolocnost, ktora si bude vraviet zeleznicny operator. Preco? Predsa sa potrebuju zahojit dalsi topmanagori a vzniknu nam tu dalsie mestsko-zelezniciarske odbory, ktore budu okradat svojich clenov vyberanim prispevkov a vydierat pripadnych platiacich zakaznikov hrozbami strajku. A prirodzene zriadovatelom bude MDPaT, aby existoval legalny tunel, ktorym potecu peniazky zo statneho rozpoctu na ucty firiem, co vyhrali tender...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Sommelier
Ak namam pravdu opravte ma, niesom autobusomechanik... ?