To k tej investícii do automatov - to je zo strany argumentátorov obyčajná LOŽ, že budú funkčné do 1. 1. 2009, pretože čítačka mincí aj bankoviek sa samozrejme bez problémov dá preprogramovať na EUR. Investícia niekoľko desiatok tisíc korún do pár automatov na cestovné lístky v súvislosti s vyhadzovaním miliónov na momotiny sa mi nezdá byť dosť dobrým dôvodom pre odmietnutie pokroku.
Nech napríklad premenujú zastávku Hlavná stanica na Mikroelektronika Aréna a možno dostanú tie čítačky zadarmo, to akurát tak vychádza ? .
predpokladám že v rámci úsporných opatrení sa projekt "k turistom pohostinného mesta" obmedzí na krátky kurz angličtiny pre vodičov 61, kde ich naučia na akúkoľvek otázku zarevať dôrazné "FAKJÚÚÚ"
Keď ťa M.Č. ako potencionálneho zákazníka (+majiteľa) ponižuje rečami o elementárnej povinnosti, zneužívaní, etc., máš plnú legitimitu použiť zásadu "jak ty na mňa tak ja na teba", ale použit hentaké výrazy voči NN,... hmmm no ?
Ku komentáru ku Gaštanovému Hájiku: A o vyprázdňovacej dobe si počul?
Ku koľajničkám na šúchanie okien: Áno, to zatĺkajú vodiči. Zatĺkajú to výhradne na prvom okne za prvými dverami a zatĺkajú to preto, lebo tade substrát vystrkuje gebule.
K odpovedi Spectrovi: S takými nezmyslami choď do Čadce, tam to už používajú.
K odpovedi mne: A čo má byť? To ako že v Londýne môže bna letisko chodiť bus, vlak aj metro a v Bratislave netreba ani automat na lístky, čo by bral bankovky, lebo BA je malá?
Tak, ked neberies babicku, tak minule som sa na oddeleni v Antolskej rozpraval s dvomi pacientmi - obaja musia chodit na pravidelne kontroly kazdy mesiac. Su mimo-ba. Dalej uz neraz sa mi stalo, ze sa ma na stanici pytali na to, ze idu na Antolsku a ci im neporadim cestu.
A co to spojenie dvoch najvacsich nemocnic v ba Antolska - Kramare: ukaz mi prosim ten jeden prestup podobne ako s Druzbou, aj tu poprosim ukazat ten jeden prestup.
S tym lepsim spojenim som to tiez nepochopil, prosim konkretnejsie.
A zase to zuzujes iba na Antolsku, a co ostatne zastavky po ceste,..
Neviem či disponuješ presnými štúdiami vyťaženosti linky 61, avšak myslím, že sa stačí opýtať vodičov. Ja som sa so známym (dotyčnú linku nemá v zadelení, takže inkognito) vozil na 61ke a v určitých časoch sa tam zhŕklo dosť veľa vlkä s dosť veľkými kuframi. Okrem iného si tí opovážliví cestujúci dovolili pýtať lístok na predaj (keďže vozidlo nechodilo v zadelení na 61tku, nebolo vybavené oznámenim na spôsob "We don't sell tickets."). TOTO je reálny stav aký je na tejto linke a TENTO reálny stav by sa mal veľmi rýchlo riešiť.
az na to ze rec bola povodne o dolezitosti nejakych automatov na listky na letisku za sucasneho stavu ked tam jazdia predpotopne busy na hanbu pred turistami v ramci coho som navrhol ze ak by tam chodila rychla elektricka prip. metro tak sa mozno da odporucit turistom ako dopr. prostriedok na dopravu do mesta, ale za sucasneho stavu naozaj bud auto alebo taxik
inak fuha vzdy je v 61 niekto s velkymi kuframi, wow, viem si predstavit tie kvanta ludi, takze ked zo 100 cestujucich (neplette si cestujucich s odpredavadzajucimi pribuznymi) na letisku pouzije MHD 20 ludi (aj to raz za cas, tie prilety/odlety nie su tak casto), tak sme celi happy aka dolezita je tam MHD, to ze zvysnych 80 ludi pouzije auto ci taxik je detail...
vy sa tu snazite ludom nakukat vas idealisticky pohlad ze lietadlo je na Slovensku bezny dopr. prostriedok ktory je nejak masovo vyuzivany, ja hovorim ze je to exoticky dopr. prostriedok a ked sa tam uz clovek trepe s kuframi tak voli auto ci taxik a nie MHD, to naozaj len par extremistov, ostatne o vytazenosti 61 hovori za vsetko to kvantum ludi co sa vezie na letisko ci z letiska od Avionu, kedy chodi ten bus prakticky prazdny
babicka nie je dobry priklad. Po tom co prejde 5 km peso na zastavku, vytrepe sa do vlaku a vypadne z neho, sadne na 93 a jediny raz prestupi. A to je rada ze nemusi ist peso, ani otravovat vnuka.
Praveze teraz ma Antolska lepsie spojenie zo svetom - po prekroceni Dunaja staci 1 prestup odkialkolvek.
Tesi ma, ze suhlasis s usekom Ovsiste - Safko. K tej 90 - asi budes mat pravdu, ale v minulosti som mal aj iny navrh a to posunut konecnu L96 cez Terno (v podstate ako byvala L86 na tomto useku). Z Romanovej k Technopolu je to bez prestupu, a nechces mi povedat, ze prave z Jiraskovej sa ludia potrebuju dostat do Technopolu.
A teda po tejto zmene by ostali busy aj na byvalu L89, aj ked mozno skratenu.
L93: minuty podla CP na imhd:
L93 - Vysehradska - Luky II: 5 min, opacne: 4 min.
L59 - Antolska - Luky II: 6 min, opacne: 6 min.
L99 - Antolska - Luky II: 8 min, opacne: 7 min.
Takze by to aj casovo vyslo: predlzenie o max 3 min v 1 smere + 1 min vyrovnavaci cas = 4 min v spicke.
A obsluznost LukyV by som zabezpecil prave spojenou celodennou 59/94.
Mno keďže bývam kdesi úplne hore na Dlhých Dieloch, tak tú dopravu tam aj raz za čas využívam, no aj tak je najistejšie a najpríjemnejšie ísť električkou a potom 10-15 minút pekne hore kopčekom pešo. Alebo na bajku (no to je alternatíva pre tých adrenalínovejších - kto pozná ten kopčok tak vie čo píšem ). Tie busy sú dosť nešťastným riešením .. no lepšie ako úplne nič. Ale DD sú na tom lepšie ako niektoré časti Pétržky, veď každých 20-30min. ide priamy spoj na železničnú stanicu, heh [irónia moja milovaná] ...
Ja ta v tomto nerozumiem. Takze babicka o dvoch barlickach z Hlst. bude raz prestupovat, pokial ju ale z nem.Antolska poslu na Kramare bude 2 krat prestupovat (a to sa ti uz ozaj podakuje). Este ti pripomeniem medikov z Druzby a personal nemocnice. A nechapes ze keby bola linka Antolska-Hl.stanica tak by tym boli obsluhovane aj styri ine-dost vytazene zastavky v Petrzalke. Ale uz sa opakujem.
Moment, jedna vec ohľadom tých automatov mi nie je jasná. Čítačka čítajúca slovenské groše by sa nedala naprogramovať na čítanie eurodukátov? Ja by som povedal, že je to skôr záležitosťou softwaru
Spectre