Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: fobust #51115:
V mnohých špičkových dopravných prevádzkach na celom svete nie sú žiadne haly. 99% IGK nie je garážovaných a v ich stave oproti tým garážovaným nie je rozdiel. Dnes už nie sú časy Š1000MB, v tomto problém SKUTOČNE nie je.
Reply on: ufo #51088:
Stanica Biskupice jednak nemá prakticky žiadny dopravný význam (vyťaženie vlakov na tejto diaľkovo riadenej magistrále s mechanickými návestidlami ? hovorí samo za seba, cestovné časy, umiestnenie staníc a komfort posprejovaných plesnivých M152.0 a ešte plesnivších Btax občas doplnených nejakou moderne vyzerajúcou ale hypernepohodlnou 812 to vysvetľujú). Ale aj keby nejaký význam mala, tak pre Ružinov je výhodnejšie Nové Mesto a pre Vrakuňu by bolo riešením vybudovanie (obnovenie) zastávky Bratislava-Vrakuňa.
Inak súhlasím, že problém je v tom, že je akýsi teoretický rozdiel medzi jalovými km, ktoré si BEÚS odjazdí vo vlastnej réžii a medzi vlkovozokilometrami, ktoré objednáva mesto.
Reply on: Sommelier #51075:
Počúvaj, človeče, na Ukrajine a v Rumunsku berú bankovky aj automaty na kávu ? !
Ale s ohľadom na kúpnu silu SK meny súhlasím s názorom, že je najvyšší čas na kovové dvadsiatky aj päťdesiatky. Lenže teraz, vo vidine Eura, do toho už nikto nepôjde.
Reply on: hefec #51009:
Predpokladá, že nikto z firmy CHAPS, tvorcu programi IDOS, ktorý sa na SK volá CP, teký problém nezavinil, nakoľko na železnici také spoje existujú. Len to asi niekto u slovutnej firmy INPROP nenaprogramoval, prípadne niekto od DPB nedodal správne dáta.
Reply on: SZKV #50925:
Pokial viem nie je to tak davno, co Vieden objednala dalsich 250 ULF-ov.

Re #50934 Andy: Tak neviem, ci som bol v tej istej Viedni ako ty, ale elektricky tam jazida vyrazne pomalsie ako unas a od ULFov maju riadne vykusane kolajnice. Viedenska kolajnica uz nie je co byvala.

Re #50940 SZKV: V Kazdom pripade, Vieden je tretie mesto na svete, kde sa najlepsie zije.

Re #50944 Pajdo: A nevadil ti pri tom 4- minutovom intervale, ze to nejazdi odvsadial vsade? (To len preto aby si o par mesiacov nenadaval na zmenu v elektrickovom vedeni)

Re #50987 Beus: Ty si tu snad jediny, co este nikdy na nikoho nevyletel ?

Re #50994 tivino: To keby sme vedeli, tak sa zrejme od radosti vsetci ozereme alebo nieco podobne.

Re #51005 Malic: A aky je v tom rozdiel? Znizuje to jeho funkcnost alebo?!

Na zsatavke Vazovova vyrasata JCDecaux pristresok. Som zvedavy ako sa tam budu ludia predierat, ale zase na druhej strane uz na mna nebude prsat.

K markovi sa odmietam vyjadrit aj ked ma oslovil a len k dvom veciam. K priamemu spojeniu na Antolsku z hlavnej stanice a ASMN. Ak tam idu ludia tak bude na 1)navstetvu alebo 2)vystetrenie. 1) - sa neponahlaju a teda si mozu prestupit, 2) - ak sa ponahlaju idu RZP. A aby som to bol ja - nie su to Bratislavcania a tak mesto na nich nedostava peniaze a tak si mozu prestupit. K L99. kto chce ist do nemocnice a ma obmedzenu schopnost pohybu - nech ide L99 cez celu Petrzalku alebo nech si zavola sanitku. Kto umiera ide bud RZP alebo taxikom.
Reply on: Red-Hawko #50997:
Táto mnohokrát internet obehnuvšia fotka nejako nejde s tým komentáorm dohormady, nakoľko sa na nej jedná o zrušenú železničnú vlečku do Ferony na ulici Jankovcovej v Prahe, asi tak 200 m od miesta, na ktorom teraz píšem tento príspevok...
Reply on: fobust #50984:
Keď sa Ti za ten bordel nechce platiť, tak neplať ale ani necestuj. Alebo skús pri benznovej pumpe odmietnuť zaplatiť za predražený benzín... prinesiem Ti potom do nemocnice na traumatológiu pomaranče, ak Ti ich ošetrujúci lekár povolí (bo na sulfonamidy sa citrusové plody nesmú).
Reply on: Andy #51156:
Je to mozne. Ale predsa mi to pripada ako tyranie tych vozov 😉

Apropo lak - tie bratislavske TAM-y, co dostali celovozovu reklamu, vyzeraju hned zvonka skoro ako nove busy (keby nemali namiesto tych pokazenych dig. transparentov ten humus), aj ked teda zvnutra je to ten isty humus. Ale ked clovek vidi hrdzou prezrate bocne plechy, chce sa mu vracat.
Reply on: Spectre #51121:
Aha a to za duplak by som mal dostavat 2nasobny plat, podla tvojej teorie
Reply on: hefec #51155:
Nie je to náhodou preto, že ten lak obnovujú tak často, že je jedno, či sú pod strechou alebo nie? ?
Reply on: LUK #51118:
Na druhej strane sa divim, preco v Mnichove odstavuju supravy metra prevazne vonku (Frottmaning a Neuperlach Sud), pricom postavit aspon aku-taku strechu nad tym by bol mizivy naklad oproti razeniu tunelov a kadecomu inemu, a znizili by sa naklady na regeneraciu laku vozov.

Ale treba povedat, ze napriek tomu ani jeden z tych 35-rocnych vagonov neprejavuje znamky hrdze...
Reply on: donats #51144:
Privítal by som zrýchlenie čo sa tohto týka. Ja mám práveže pocit, že to ide hrózne pomaly.
Reply on: marko #51152:
Heh, musim sa smiat 🙂 Nehovoril som nic na nikoho adresu, bolo to uplne vseobecne, adresovane casti substratu, ktora sa "nevie" z Lucanky dostat na Zochovu. A take podobne navrhy zmien tu boli od viacerrych, cize ani toto sa nevztahovalo na konkretnu osobu. Ale ako sa vravi - trafena hus zagagala ?
A co sa argumentov tyka - uz ti to raz napisal Spectre, tak ho len zopakujem - nema zmysel argumentovat s nekompletnou mnozinou informacii. To je asi ako keby si povedal, ze je lepsie teplu a studenu vodu tahat v jednej trubke a len to kdesi rozdelovat, pretoze jedna trubka vyjde predsa lacnejsie ako dve 🙂 Howgh.
Reply on: Beus #51151:
To seno si vyprosim - to mozem aj na tvoju adresu potom povedat. To vies - myslim, ze som pouzil uz dost argumentov na L59, L99. Chceli ste po mne argumenty vo vozokm - poskytol som ich.
A aj ja mozem zacat rypat napr. preco sa neprestupuje z L83, L21 pri Vojenskej na trolejbusy, ked uz z tadial chodia.
Sice vas nestiham citat (uz sa trochu krotte, stale je to o tom istom, a stale marko nechce pochopit rozumnu argumentaciu), ale este jeden "ryp" ohladom spojenia Lucanky na Zochovu: A to je preboha nejaky problem si na Lucanke sadnut do prazdnej 95 v intervale 3 min, odviezt sa na Vysehradsku, a tam si pockat max 4 min na prazdnu 93? 🙂 (teda, hovoriac o spicke). A tiez pre zastavky Lucanka, Znievska, Budatinska plati: 98 (vo velmi slusnom intervale, ktory bude od pondelka este slusnejsi) na Smolenicku, a tam na prekladane 93/94 v 2x tak slusnom intervale... fakt niektori asi nevedia pouzivat to seno co maju v hlave, inak si nezmysly o presmerovani (a predlzeni) 93 fakt neviem vysvetlit... ?
Reply on: Spectre #51098:
o tom, ale otazka nepojednava, so zavedenim takychto automatov na hl.st. a ASMN suhlasim, myslim ze 2 automaty by DPB nezruinovali, na letisku mi pridu zbytocne, kto ma na lietadlo ten si uz nema problem zohnat odvoz autom prip. zaplatit taxik


inak by nebolo od veci aktualizovat statisticke udaje o vozokm, prepravenych cestujucich a pod. na strankach imhd.sk, to je taky problem to prepisat z rocenky DPB ktore je k downloadu na jeho strankach? keby som mal opravnenie uz to tam davno nahadzem nech tam nie su 2 roky stare udaje AFAIR co som sa pozeral pred casom
Reply on: Spectre #51119:
Uz som to poslal. Ak by nahodou na to reagovali tak to zverejnim (aj ked pochybujem ze sa im uraci poslat por riadkov).
Reply on: Spectre #51145:
obávam sa, že toto je taký celospoločenský generačný problém, ktorý vyrieši až čas, ale to sa budú musieť samozrejme sprísniť zákony a kritéria v rôznych oblastiach nášho života... nielen v oblasti získavania vodičských preukazov
Reply on: Spectre #51143:
Ano L95, ale aj L59, a z L94 a L93 sa podla mna spravi 1 linka. Predsa ked pojde elektricka z Petrzalky na stanicu, tak nepojde aj autobus L93 na stanicu. A urcite sa zrusia alebo upravia aj ine.
Reply on: donats #51144:
"bleskový" charakter som chcel napísať

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.