Tbc> mozne je vsetko, ale okrem cerveneho I280 na spalikoch by to po orezani bolo velmi male. To je naklonene o 90 stup. Ale namahat s monitorom sa hadam netreba nikde. Skus potocit hlavou, pomaha to . Nabuduce si dam hadam pozor aj na to ako bude foto vyzerat, uz som zistil podla coho zaostruje. To je pokrok ...
Vladimir> Citybusy mali prist 22.dec, do 2. jan len stali na dvore, 11.1. ich predstavili a od 14.1. jazdia.
ja dnes vystupim na stanici a pozeram ze daky plynak tam stoji...idem blizsie a vidim 3607...ja som myslel ze zle vidim, lebo sak ze take cislo ani neexistuje, tak som ho obehol dookola ci sa niekto nesekol v lepeni cisla...ale nesekol, aj divne nove nalepky tam mal :)) isiel som pozret do krasnan a tam uz boli tiez len plynaky s 36xx...
majkl> hey, ta kyvadlova aupark linka jazdi uz az na hl. stanicu, ale pod mostom este nove CP neboli (iba podla "tabule" na buse viem)...no hlavne ze dali vyrobit kopec reklam ze jazdi len po zochovu
Kami: Presovsky druhy City Bus bol zakupeny v roku 2001, dodany v decembri 2001, zaradeny do premavky v januari 2002. Ide o vozidla z tej istej serie, takze o tom, kto ich mal prvy rozhoduje len to, do ktoreho zavodu dosli skor.
Neviem, ci to uz nahodou niekto nepisal, ale je mozne, ze Aupark linka bude potiahnuta az na hlavnu stanicu - montuju tam novy oznacnik a videl som tam prazdnu Auparkarosu C734.
kami> hmm...pozeral som si fotky na kamim.host.sk/fotky.htm...ale nemozes v nejakom programe niektore fotky otocit tak aby som nemusel naklanat monitor o 90°?
To chce prax. Aj ked mozno mne ani to nepomoze. Vraj fotim "umelecky". Ale hadam sa da z toho vybrat aj nieco normalne. Snazim sa poucit zo svojich fotiek, teraz som sa sustredil na spravne zaostrenie a aby som bol voz dost velky.
Inak pozeral som si stranku karosy a zaujal ma motor Iveco. Variant D pre solo mestske vozy ma 180 kW/2050 ot a 1100 Nm/1080-1500 ot, ale takmer 180 kW ma v rozsahu 1600 - 2050 a viac ako 800 Nm v 800-2050 otackach. Variant C pre klbaky ma takmer 213kW pri 1800 - 2050 (je to strmsie) a skoro 1100 Nm pri 900 - 1800 otackach. Najsilnejsi 8 liter G (medzimestske a dialkove) ma oficialne 228 kW/2050 a 1250 Nm/1080-1700 ot, ale viac ako 220 kW/1700-2100 a viac ako 1100 Nm/950-2000. Tu je krivka zas plocha.
Udavaju aj svetlu vysku 951 - vnutro 2.1 m (Citybus 2.3 m) a vyska podlahy 790/890 mm, prvy schod na 355 mm (Citybus 320 mm). Takze ziadna zasadna zmena co sa tyka podlahy, ale motor je fakt super. Pri rozbehu z miesta ho trocha pocut, potom uz je tichy (nie ako MAN v I400).
hehe... tie fotky - kompozicia. treba sa lepsie nachystat. ale ak si to robil v behu, tak pohoda, to sa aj mne stavalo. konkretne v nedelu som si kupil Zenit made in ZSSR a udajne robi celkom dobre fotky, len v nom mam akurat teraz zaseknutty film. Moj prvy, co v nom bol, takze neviem... Cest praci!
Tieto fotky celkom vysli. Cast sposobujem ja, cast automat a zvysok prevod do jpg. Pomer chybovosti sa stale meni. Co konkretne Ti vadi ? Mozno sa to da do buducna odstranit.
Papyr> docital som sa ze v roku 2000 bol na Slovensku jediny Citybus - v Presove. Dufam, ze BB predbehla Presov aspon v modeli Euro3. Kedy ich Presov kupi (kupil) ?
Uz mam nove fotocky. Oba Citybusy
kamim.host.sk/fotky/867-1.jpg
kamim.host.sk/fotky/868-7.jpg .. 868-1.jpg
interier
kamim.host.sk/cityint1.jpg .. cityint7.jpg
Ako perlicku riadne vysluzili voz B732.40
kamim.host.sk/fotky/106-3.jpg
kamim.host.sk/fotky/106int1.jpg .. 106int5.jpg
vsetko na kamim.host.sk/fotky.htm
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
COLOR