Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Tomi #49473:
takyto luxus? elektricku? nieje niekde v takom stave bus? ci stacia nase ikarusy? vies, elektricka je predsa len “ekologickejsia” ;o) to by nasim hradnym panom pripadalo uz az moc postacujuce…
Reply on: tomas1 #49488:
alebo "tosavbratislavenedá" ?
Reply on: tomas1 #49488:
keď som čítal o plánovanej preferencii v Bratislavských novinách, som si začal myslieť, že tu ide byť konečne niečo inteligentné... ale všteko čo vypadá dobre v BA MHD sa musí dosrať... ?
Reply on: inTony #49485:
Veď si si aj sám odpovedal "vbratislavetotaknemôžebyť". ?
A ešte nechápem načo pre autá namontovali semafor pri PKO v smere do Karlovky, keď tam nieje žiadny prechod, križovatka nič!! To isté pri veľom parkovisku pri troch vežiakoch pri tuneli v smere do centra... Takéto niečo sa môže zrodiť len v slovenských mozgoch.. ?
Drobná pripomienka k linkovému vedeniu. Neviem, či sa to tu už spomínalo, ale predsa to navrhnem.
Chcem sa vyjadriť k L95 a L68. Sú to veľmi dobré linky, ale predsa len vidím nedostatky v špičkách, v čase medzi 06-08h. a 15-17h. Nemôžem sa vyjadriť k L95, pretože tú v špičke nevyužívam. Rád by som bol, keby sa k tomu vyjadrili tí, čo ju využívajú. Ale 3 minútový interval L95 v rannej špičke sa mi zdá byť luxus, to je 20 spojov za hodinu! Sú vôbec využité? Keď L95 vidím bežne cez deň, nezdá sa mi byť až taká plná. Navrhoval by som 4 minútový interval, čo je 15 spojov. Tu by DPB ušetril 5 kĺbových busov. L68 má v rannej špičke 6 minútový interval. Evidentne ale nestačí! Autobus je plný už na Markovej!!! Navrhujem skrátiť interval na 5 minútový, čo by prinieslo ďalšie 2 nové spoje. DPB ich môže poskytnúť z ušetrených 5 busov z L95.

V poobedňajšej špičke má L95 4 minútový interval, čo je 15 busov za hodinu (30 busov za 2 h.) Navrhujem predĺžiť interval na 5 minút, čo je 12 busov za hodinu (24 busov za 2 h). DPB by ušetril 6 busov. L95 by bola viac využitá. Ale rád si prečítam príspevky od cestujúcich na L95.
L68 má v poobedňajšej špičke 8 minútový interval, čo je 15 busov za 2 hodiny (7,5 / 1h). To je tiež žalostne málo! Navrhujem skrátiť interval na 6 minút, čo je 10 busov za hodinu (20 busov za 2 h). DPB môže 5 busov poskytnúť z ušetrených 6 busov z L95.

Sumár: ráno by DPB ušetril 3 kĺbové busy, poobede 1.
Výsledok: L95 - nemôžem sa vyjadriť, L68 - ľudia by cestovali lepšie.

Teraz trošku o inom:

Je dĺžka cestovania L68 dobre odhadnutá???? Cestu, ktorú by mala prejsť za 12 minút prechádza pravidelne za 17 min.!!! Aspoň v špičke. A to nie sú žiadne zápchy, len tie nešťastné semafóry v smere z Lachovej na Bosákovú (stojíme tam aj 3x) a na križovatke Košická - Prievozská (detto 3x).

Pri zastávke Košická (pri škole v smere na Bajkalskú) by mali pravidelne ráno úradovať policajti, lebo tie autá stoja aj v priestoroch zastávky, proste všade. Autobus ani nemôže vojsť na zastávku. Z predu má auto strčený zadok na zastávke, zozadu zase druhé auto tam má čumák. Chcelo by to papuče a hotovo!!! ?

Mimochodom, sú už nejaké poznatky o tom, či a o koľko percent sa znížila nehodovosť na Prístavnom moste, odkedy je v prevádzke Most Apollo? Možno je to len môj súkromný názor, možno aj názor iných, ale Apollo je využitý asi len na 10 - 20%. To sa po ňom autá boja jazdiť, alebo čo? Prístavný Most dnes ráno vyzeral tak, ako keby to bol jediný most v BA! ☺ Auto na aute...... Ďakujem za priestor a možnosť prezentovať sa. ?
A vlastne vie mi niekto vysvetliť načo sú tie semafory za električkovými zastávkami pred "preferovanými" križovatkami??

http://www.imhd.sk/transport/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=linz&no=2&id=27302aeef1f021f6f1f025ef3a2e292c

Ako je možné, že v Linzi to tam môže tak byť, ale v Bratislave nie... ❓ ❗ ?
Reply on: Beus #49432:
dúfam, že taká super bude aj "preferencia" pri PKO, tuším na každej križovatke by niečo takéto malo byť, a ak to bude fungovať ako na Vinohradoch alebo v Dúbravke prestanem chodiť elinami... ? ? ? ☠
Reply on: Tomi #49481:
No nevím, odkaz mi sice nejde, ale nedovadu si představit, jak může autobus s hrbem vypadat evropsky- a žádný nátěr to nezmění. Ale jiná věc je, že CN 12 aspoň má jakžtakž vyřešený interiér, na rozdíl od městské verze (pouze 2 dveře, převažující příčná sedadla i vepředu a jsou lépe umístěná) a kromě toho většina autobusů DPB stejně připomíná spíš to Baku než EU, takže i hrbatý SOr by zde představoval určitý pokrok. Ale ten Solaris 15 CNG bych vám ze srdce přál!!
Reply on: Tomi #49481:
Hops, chyba v linkoch. Ten prvý ale ide, v druhom si to dopíšte. ?
Fotografie Solarisu 15 CNG v Košiciach
http://www.mestskadoprava.sk/galeria/category.php?cat=search&search=date_creation:2005.09.10;cat:5|AND
Myslím, že by DPB, resp. mesto mohlo pouvažovať o jeho nákupe, zišiel by sa. Keď už má 3,2 mld. Sk úver, tak na aspoň na 5 ks by sa tam snáď niečo našlo.
A na webe som našiel aj slovenskú stránku výrobcu SOR (www.sor.sk). Mimochodom, ten SOR CN 12 by tiež nebol zlý. Podľa mňa takého škaredého ho robí aj ten náter. Tento vypadá omnoho lepšie:
http://www.sor.cz/picture.php?sql=SELECT%20Obrazek%20FROM%20obrazky%20WHERE%20`ID`=0012
Reply on: Tomi #49473:
Ani by si to nemuseli půjčovat až v Baku- v EU nám to taky jezdí! V Daugavpilsu jezdí jak KTM-5, tak ty archaické tramvaje z RVR, ovšem na rozdíl od těch fotek to tam vypadá relativně slušně, takže by bratislavští cestující nepoznali rozdíl ☺ . Tedy pokud by to rovnou nepovažovali za kvalitativní vzestup...
Reply on: Mikimaus #49475:
To neviem...ja som si akurat vsimol, ze na tom pesom semafore na Riazanskej teraz cerstvo namontovali dopytove tlacitka, takze z nevypocitatelneho semafora sa stane ultrahyperturbonevypocitatelny. A ak hovoris o nejakych kabloch od Gardy, tak mozno sa tvaria, ze tam budu robit nieco take, ako uspesne nefunguje na Segnerovej - slucky, aby nepadala stopka ked prichadza elektricka. Co bude samozrejme v praxi vyzerat tak ako na Segnerovej - stopka bude padat vzdy presne pred prichodom elektricky, takze ta si tam pekne bude musiet zastat a znova sa rozbehnut a prejst tych 60m do zastavky 🙂 Ved to by si Siemens pokazil reputaciu, keby to nahodou fungovalo, vsakze? 🙂
Reply on: NN #49467:
dekuji ☺
Reply on: Spectre #49464:
Tak sorry, keďže tam nieje autor, tak som myslel, že to písal niekto z iMHD.sk, a že si o5 niekto pomýlil iMHD.sk s officialwebsite dopravného podniku. ? Sorry za mystifikáciu.
_______________
Re #49451 ufo: No? ?
Reply on: NN #49467:
Klimatizovane eliny ☺ pre vodica alebo cestujucich? ? Ked to dopadne ako ta klima na az jednom TAMe pripadne ako "fungujuca" klima vo IC vlakoch ZSR ? ...
Reply on: Beus #49432:
Nejaka ta sucast preferencie nieje aj na Mladej garde? Je tam stlp a z neho ide tucny kabel tzv.zavesak az na semafor na Riazanskej. Stlp je ale umiestneny pri rozvadzacoch na druhej strane cesty ?
T-Mobile: Nová služba v SMS Info - MHD http://www.mobilmania.sk/art.ltc/5111
Reply on: papuca #49448:
Podľa mňa, keď sa budú v januári meniť trasy električiek, DPB by mal požičať toto
http://trm.vov.ru/bus/tram/arm/00001.html , alebo http://trm.vov.ru/bus/tram/azer/00001.html
najlepšie by však bolo
http://trm.vov.ru/bus/tram/azer/00002.html .
Tam ich povoziť a to by na 100% zabralo. ?


Mimochodom, vie niekto, či bude od 15.9. premávať 43, alebo ostáva stále X43. Veď tá cesta už musí byť predsa hotová. A kedy spustia lanovku?
Reply on: Martin Fundárek #49457:
Problém zohnať taxík? V BA? Kde to žiješ? Problém zohnať taxík je v Revúcej a nie v BA, v živote sa mi nestalo a ani nikoho nepoznám, že by nastal taký prípad, že by mal niekedy v BA problém zohnať taxík. A okrem toho .. žiadna lobby .. taxikárska mafia je to! Podľa mňa jeden z hlavných dôvodov neexistencie nočnej dopravy v BA (tých pár spojov za noc sa nedá tak nazvať...) ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.