Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Cosita #49267:
A co 201 (Dudvazska-Mileticova)+208 (Milticova-Kolarovo nam.)+80 (Kolarovo nam.-Einsteinova)? To by malo celkovo trvat 30-34min.

Alebo 202+88 s prestupom na AS MN za 41min.

Vsetko priamo z Dudvazskej na Einsteinovu, pravda tie casy su teoreticke, aka je realita s prestupmi a meskaniami neviem.
Reply on: Beus #49283:
Krasne si to napisal, no dodam, ze pre takych, pre ktorych je neprestupovanie podstatne dolezitejsie ako dlzka cestovania, je aj 99 dobra. Myslim hlavne dochodcov a "mamicky s 10 taskami" (o ktorych radi kritici pisu 🙂 )
Reply on: TeBeCe #49290:
viem. A keď tam to tak ide spraviť, tak načo to robiť inak v BA?
Reply on: LUK #49289:
hehe, praveze na tej plzenskej krizovatke je to v spicke dost narvate elektrickami 🙂 ale na tych nasich, ktore som spominal to naozaj nechapem...navyse tam robia aj zlozite snimace pre akoze preferenciu (tak ci tak nefungujucu na Segnerovej) a podobne...asi preto aby co najviac zarobili ?
Reply on: TeBeCe #49286:
a načo je chodcom semafor cez električkovú trať??? Veď tam nie je pomer "počet elekričiek za minútu" ale "jedna električka za x minút"... ?
Reply on: Beus #49285:
Vyborny napad, som rozmyslal ze tu 99 by som nechal otacat asi niekde pri Tecsu, i ked ani ta trava nie je zla 🙂.
Len si fakt zivo viem predstavit ako by takyto chory navrh niekto velmi rad zrealizoval, pripadne linky este ponatahoval k jeho domu 🙂
Reply on: Beus #49283:
Je to celkom mozne ze sa tato informacia cestou uplne zdeformovala. I ked minule som si v 14 cestou do mesta vypocul rozhovor dvoch elektrickarov o tom ako isiel cez vyhybku na Kriznej s Vazovovou, ci ako sa tam ta ulica vola(odpajanie 2,8,9), 70km/h a za krkom mu vraj stal nejaky kontrolor a vraj malem omdlel 🙂. Tak nevim co je na tom pravdy , ale aspon som sa dobre zasmial. ?
bol som tento tyzden v Plzni a tam ma na jednej svetelne riadenej krizovatke zaujalo to, ze chodci na prechode cez elektrickove kolaje nemaju semafory (tie maju len na prechode cez cestu), ale iba vystraznu tabulku...podla mna by sa to vyborne hodilo aj u nas na CSS ako Brestovka, Lackova, Segnerova...
http://www.imhd.sk/transport/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=plzen&no=0&id=27302aeef1f021f9f0f125ef2e253a2c30
A este postreh k L99: Vsetci "odbornici" by ju len rusili, lebo nevedia pochopit jej ucel, a najma jej trasu 🙂 Kazdemu sudnemu cloveku s kuskom rozumu predsa musi byt uz z letmeho pohladu na mapu jej trasy jasne, ze to nie je linka, urcena na vozenie sa z jednej konecnej na druhu 🙂 Mozno by pre takychto diletantov bola pochopitelnejsia, keby sme jej trasu (bez zmeny) rozkuskovali na 4 linky:
89: Ovsiste - Farskeho - ZSt Petrzalka - Terno (obrat asi na Prokofievovej)
189: (Matador) - ZSt Petrzalka - Terno - Markova - Technopol
99: (Prokofievova) - Markova - Technopol - Holicska - Budatinska (obrat tam niekde cez travu) 🙂
199: Holicska - Budatinska - Lucanka - Antolska
Takto by mozno pochopili, ze su to vlastne rozne useky, ktore je treba obsluzit, pospajane do jednej trasy, a znova kazdemu jedincovi disponujucemu mozgom musi byt jasne, ze je stupidnost vyrabat taketo 4 linky, ked sa to da ovela efektivnejsie obsluzit jednou spolocnou 🙂
To ako hint pre tych, co L99 nevedia pochopit, ale vedia aspon trosku rozmyslat 🙂
Inak sa vam, ludkovia, trochu aj cudujem, ze ste (ti, co na to reagovali) mali trpezlivost citat cely ten 300-stranovy navrh upravy linkoveho vedenia od jedneho diskutujuceho 🙂 Ja som si najprv pozrel dlzku, potom som zbezne preletel siahodlhy uvodnik, v ktorom som uz pri letmom pohlade zbadal niektore stale sa opakujuce myslienky, len zakazdym v inom obale, okrem nich nemalo velmi distingvovane znejucich manazerskych formulacii, urcenych na jediny ucel: zaplnenie papiera (optimalne toaletneho); a ked som presiel k navrhu, a zbadal som tam vetu "zrusit 99-tku", tak som aj hned skoncil s citanim 🙂 Akurat som si este pomyslel "dalsi z tych mudrlantov a samozvanych odb(p)ornikov na dopravu, ktori nic nepochopili, a najma nie to, ze slovo doprava je odvodene od slova dopravit" 🙂 Cim pre mna zaoberanie sa tymto prispevkom skoncilo 🙂 Takze vyslovujem obdiv tym, ktori ho aj cely citali 🙂
Reply on: Malic #49241:
Heh, tak s tymi rekordmi si pocul nejaku zdeformovanu informaciu 🙂 Pravdepodobne to pochadzalo z toho, ze ja vela ludom rozpravam jednu historku o trhani rychlostnych rekordov v noci pri PKO jednym mojim ex-kolegom (ktori ho poznaju, vedia o kom je rec), tak to niekto asi po pocuti piatej ruky vylozil tak, ze som to bol ja, ale nebol som 🙂
A inac, pravda je, ze jazdim pomerne svizne, neflakam sa, ale "ako o zivot" sa to urcite nazvat neda, jazdim este relativne slusacky, s ohladom na stav trate atd. 🙂 K tomu "o zivot" sa skor priblizuje kolega BMko 🙂
Keď tak rozmýšľam nad tou 95, podľa mňa je málo vyťažená preto, lebo: ide síce do centra, ale Šafárikovo nám. nie je bohvieaký prestupný bod...Preto chodí viac ľudí na Zochovu, sú tam aj električky aj ďalšie autobusy a aj to spojenie na HL.ST. je lepšie..
Možno keď sa spraví bud. rok nové linkovanie pre električky a nadstaví sa to tak, že na Šafku budú chodiť častejšie a na všetky smery, zlepší sa to a 95 bude viac vyťažená...

p.s. bolo by zaujímavé, keď sa bude rekonštruovať Starý most, presmerovať 95 na Zochovu...Podľa mňa by tak bola viac využitá..

fobust: ty si v tvojom článku písal že ak sa postaví električka do Petržalky, navrhuješ zastávku na stúpaní na Starý most...
Prečo až tak ďaleko?
Nebolo by lepšie keby tá zastávka bola na Štúrovej blízko zastávky L50? (a možno aj inej budúcej linky ? )
samozrejme za predpokladu vylúčenia IAD zo Štúrovej..
Do mesta by to bolo tiež bližšie...

To ma len tak zaujíma, ale aj tak budem rád ak mi odpovieš..
Dííík ?
Reply on: lucia #49280:
Neviem, odkiaľ presne z Petržalky sa tam chceš dostať, ale odporúčam L93 na Hodžovo námestie a odtiaľ trolejbus 203. ?
povie mi niekto ako sa dostanem AUTOBUSOM na kolibu z petrzalky?
Reply on: si #49272:
Pripomienku beriem (je to o trosku dlhsie) - je to jedna zastavka a este zalezi na smere (tym tvojim spominanim je to urcite dlhsie smolenicka-holicska). Inac so strediska na Strecnianskej chodim dost casto na Smolenicku.
Reply on: donats #49264:
95 je dobry spoj, ale som si od zaciatku myslel, ze 3 min je luxus. Az som sa divil, ze sa nikto ani trochu nestazuje. Co sledujem usek Vysehradska - Technopol tak je rano velmi prazdna, pritom niektore ine linky by potrebovali posilnit. A kamaratka sa smiala, ze isla prazdnou 95.
Reply on: inTony #49276:
myslel som v Ostrave
Reply on: S499.1023 #49258:
a tiež sú aj v Ostave, tam napr. vo vozovni Křivá.
All: Vie niekto, ako prísť k starým CP petržalských liniek, platných do 04.09.2005? ?
Reply on: inTony #49273:
Dnes som si zajazdil zasa trocha po Petržke. Šiel som z Dlháčov na Draždiak spojením 32 + 92, ale zmeškal som 32, tak som šiel do mesta na Šafko na 95, tam som nečakal vôbec a išiel som na zastávku Lučanka 15 min. (súčasne s 95 prišla aj 92,ktorou som sa pôvodne chystal ísť). Na 99 som čakal asi 3 min.
Späť z Draždiaka som sa chcel previesť cez Most Apollo a kamošom do Polusu, šiel som 99 na Holíčsku, tam som čakal na 68 len 2 min., 68 som šiel na Dulovo nám. a 50 mi išla za 2 min.
Takže celkove som nečakal takmer vôbec ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.