Si:
ano, chybaju prepojenia medzi radialami, to je fakt. Povodne som aj jednu linku mal, ved kym som to dokoncil, tak sa to vickrat zmenilo - a zassadne. Taktiez je zranitelna aj petrzalka, lebo je spojena iba cez stary most. Ale napriklad v tvojom navrhu mi chyba prepojenie HLST. Trat cez Sacovu alebo Stefanikovu ulicu by bola urcite zmyselnejsia ako po Starohorskej, ale ako si uz hovoril, ty mas iba povrchovu elinu. Ja to kombinujem s metrom. A ta rychlodraha je vlastne obycajna elina, ale na samostatnom telese s mimourovnovym krizovanim. Konflikt 1000/1435 mm: Mame na to odlisne nazory, ale mas pravdu, ze cena vozidiel je vyssia. Ja si vsak myslim, ze keby sa podpisala nejaka zmluva na dodavku vacsich serii (a to aj bude treba - vozovy park nam starne...), tak by cena mohla ist aj dole.
V kazdom pade si myslim, ze cim viac narozov, tym lepsie. Kazdy z oboch prejektov ma nieco do seba. Hlavny rozdiel medzi mojim a tvojim projektom vidim v tom, ze ty elektricku chapes cisto ako elektricku, pricom ja idem aj dalej a vidim ju aj pod zemou a na rychlodraznej trati (vo svete to v pohode takto slape). Ak sa mylim, tak sorry. Inak ak by sa ti chcelo, tak mozes k tomu tvojmu projektu aj trochu detailnejsie popisat, ako si to predstavujes (vozidla, polohy zastavok, etc, ...)
drink:
to niesu dvojstranne elektricky, su jednostranne, ale kvoli urovnovemu nastupu som dal na lavej strane dvere vo vyske podlahy. Inac, uz mi viceri ludia za to vynadali, ze to je sprostost. Ja sa nehadam, ale je to mozne riesenie, ako vyriesit problem nastupu urovnoveho a aj klasickeho. Ak budem mat cas, mozno napisem pokracoani toho sci-fi, ale uz so skutocnymi obojsmernymi vozidlami. Urovnove nastupovanie bude potom posuvnymi (sklapacimi) schodmi alebo nebude vobec - nizkopodlazne vozidla. Na rozchode 1000 to necham, ved aj tam existuje dost vozov.
ano, chybaju prepojenia medzi radialami, to je fakt. Povodne som aj jednu linku mal, ved kym som to dokoncil, tak sa to vickrat zmenilo - a zassadne. Taktiez je zranitelna aj petrzalka, lebo je spojena iba cez stary most. Ale napriklad v tvojom navrhu mi chyba prepojenie HLST. Trat cez Sacovu alebo Stefanikovu ulicu by bola urcite zmyselnejsia ako po Starohorskej, ale ako si uz hovoril, ty mas iba povrchovu elinu. Ja to kombinujem s metrom. A ta rychlodraha je vlastne obycajna elina, ale na samostatnom telese s mimourovnovym krizovanim. Konflikt 1000/1435 mm: Mame na to odlisne nazory, ale mas pravdu, ze cena vozidiel je vyssia. Ja si vsak myslim, ze keby sa podpisala nejaka zmluva na dodavku vacsich serii (a to aj bude treba - vozovy park nam starne...), tak by cena mohla ist aj dole.
V kazdom pade si myslim, ze cim viac narozov, tym lepsie. Kazdy z oboch prejektov ma nieco do seba. Hlavny rozdiel medzi mojim a tvojim projektom vidim v tom, ze ty elektricku chapes cisto ako elektricku, pricom ja idem aj dalej a vidim ju aj pod zemou a na rychlodraznej trati (vo svete to v pohode takto slape). Ak sa mylim, tak sorry. Inak ak by sa ti chcelo, tak mozes k tomu tvojmu projektu aj trochu detailnejsie popisat, ako si to predstavujes (vozidla, polohy zastavok, etc, ...)
drink:
to niesu dvojstranne elektricky, su jednostranne, ale kvoli urovnovemu nastupu som dal na lavej strane dvere vo vyske podlahy. Inac, uz mi viceri ludia za to vynadali, ze to je sprostost. Ja sa nehadam, ale je to mozne riesenie, ako vyriesit problem nastupu urovnoveho a aj klasickeho. Ak budem mat cas, mozno napisem pokracoani toho sci-fi, ale uz so skutocnymi obojsmernymi vozidlami. Urovnove nastupovanie bude potom posuvnymi (sklapacimi) schodmi alebo nebude vobec - nizkopodlazne vozidla. Na rozchode 1000 to necham, ved aj tam existuje dost vozov.
d3k0