Reply on: S499.1023 #48393:
Turistov v Bratislave údajne taxikári klamú pomerne často (viď články v médiách, správy SOI, ap.), hoci nie až v takom rozsahu, v akom kolujú historky o pražských taxikároch.Re #48422 AAA: Vo Viedni to majú minimálne napísané na lístku.
Re #48435 SZKV: To áno, Praha tie rozpadnuté BKV občas vymení za nové, zatiaľ-ešte-nie-celkom-rozpadnuté BKV.
Re #48438 Sommelier: Odhlučnená? BKV panely odhlučnené? Mäť tvoj zmysel pre cynizmus. ? ? ? BKV panely -- to najlepšie, čo doma máme! Tento program vám prináša Panelárna Radotín...
A nemalo by to byť s tými silami náhodou naopak, že pri 1000 mm sa menej ničí zvršok a viac namáha skriňa vozidla? (Toto už je otázka, nie konštatovanie.)
Re #48442 81-71: Čo je na Radlinského spravené zle? To by som sa skôr pozastavoval nad pískajúcimi oblúkmi a lomenými križovatkami na hypermodernej a megadrahej rekonštrukcii Jesenského - Mostová - Nám. Ľ. Štúra...
Re #48456 fobust: Lacná? Veď som kdesi čítal, že BKV je, čo sa stavebných nákladov týka, najdrahší zvršok. Jediná výhoda údajne spočívala v rýchlosti výstavby. Môže to niekto potvrdiť/vyvrátiť?
Re #48464 81-71: Čím to robíš, že vždy tak dokonale vystihneš presne to, na čo chcel človek svojím príspevkom poukázať? ?
Tomi
Neviem, ako je to na iných trasách, ale úsek od Trnavského mýta smer k Polusu vypadá hrozne. Totiž asfalt bol vymenený len po bokoch a výplň medzi koľajami zostala pôvodná. Nielen že vypadá tá farebná kombinácia (čierna, sivá, čierna, sivá...) blbo, ale pôvodný asfalt je na mnohých úsekoch dosť popraskaný (hlavne pri styku s koľajnicou). Nevie niekto, či sa to bude ešte tiež vymieňať? Tá trať by hneď vyzerala lepšie.