Martin: No nepovedz mi, ze CityBus vymyslela sama Karosa...
Peto Pankrac ma na 99 odfotenu aj 1307 s digitalnym transparentom. Skoda, ze vtedy este nebol v palubaku ciel Aupark... Fotky sa niekedy v aprili mozno aj dostanu na net
#4821 tbc: ja som raz na krizovatke Mlynske Nivy - Karadzicova este na linke c. 38 smerom do Petrzalky zazil ze sa v ranej spicke otvorili dvere. A kedze ten autobus nebol prazdny tak to nevyzeralo moc dobre, esteze ludkovia boli duchapritomni a stihli zachytit tych nestastnikov, kt. stali na poslednom schodiku opierajuc sa o dvere.
Ja len blahozelam autorom novych popisov Karosy 732/1-uz som si myslel ze sa toho nedozijem.Okrem ineho sa tam pisalo ze vyradovanie sa skoncilo v roku 2001 cize bola realizovana nejaka dodavka Ikarusov 415?A dalej by ma zaujimalo ci pani z DPB si dali tu namahu a vytvorili plan nakupovania a vyradovania vozidiel a ked to nahodou urobili s cim sa rata v roku 2002?
Karosu vlasní firma Renault 97% od roku 1993. Proč by se asi vyráběly vozy Karosa Citybus? V loni převzal majoritní podíl v Karose podnik Iveco.
Docela se divím, že se tohle na Slovensku neví.
drink> podla toho clanku z vecernika primator Moravcik povedal, ze mesto ani DPB nema na to aby sa spravali podnikatelsky...btw. novy vlastnik bude spolocnost BUStrade s.r.o.
Color> Zajazdy BA, nemaju len tie hrdzave Karosy, ale aj novy TAMBUS a dve (mozno viac) zgeneralkovanych 734, maju aj LC735,6...a mesto celu spolocnost odpreda za 7 milionov nejakej sukromnej firme (ak sa tak uz nestalo, tento tyzden bol clanocek vo vecerniku)... neviem ako vam ale mne sa to zda byt lacno predane...
all> ked sa tu spominal nebezpecny princip Karosackych dveri...vypadol uz niekto pocas jazdy??? ja o nikom neviem.... a dvere na ikarusoch 435,415 su tiez velmi nebezpecne...uz som videl ako jednemu decku privrelo hlavu medzi kridlo dveri a madlo (to na ktorom je gombik na znamenie vodicovi) pri otvarani..a tie dvere nemaju ziadne take zariadenie (ako nove t6a5) co by ich zastavilo ked sa nieco take stane (alebo aspon vtedy to nefungovalo, a trvalo dost dlho kym vodic zavrel dvere a decko mohlo dat hlavu prec...a myslim ze staci sa trochu zabudnut a toto sa stane velmi jednoducho...a ked niekto bude namietat ze tam sa hlava nedava, tak takisto sa da povedat ze o dvere sa nema opierat a nic teda nehrozi....
13sk> Renault vlastni 97% Karosy a vlozil ju do Irisbusu (Renault, Iveco a 57% z Ikarusu)
Kalvaria> nepoznam tie cesty, ale nie je SOR velmi siroky ? 2.5 metra je dost. Treba im tam supnut nieco na baze dodavky (Iveco, MB, ...) Ale neviem ako by ti dochodcovia nastupovali. V tom je zas lepsi SOR.
si> chcel som len naznacit, ze DPB by sa mal spravat ako podnikatelsky subjekt a mal by byt rad, ze moze niekde ziskat novych zakaznikov (vysvetlenie pre pracovnikov DPB: zakaznik - to je ten cestujuci, co vam len zneprijemnuje zivot)
13sk> ??? Zajazdy Bratislava sa odclenili od DPB (ktoreho 100% vlastnikom je magistrat) a vznikla firma, ktorej 100% vlastnikom je magistrat :-))))) A aby bolo jasno - ziskali k tomu este nejake hrdzave Karosy 734 ev. c. 163X, ktore chodia tankovat naftu do Juraku. Zvratene, co?
Myslim ze Polus je ovela lepsi ako Aufak (citovanie jedneho robotnika pri oprave trate na Radlinskeho) aj dopravou, aj obchodmi, aj designom, aj vsetkym. Webstranky maju narovnako. A navyse do Polusu to mam 10-15 minut peso a 6 min bikom. To len tak polovicne offtopic.
drink> radsej keby tie obchodne centra rozmyslali este pred postavenim, ze aka tam je asi doprava. A vacsie firmy maju riesenu dopravu na smeny zmluvnou dopravou (ktoru asi tiez vytunelovali z DP do spolocnosti zajazdy bratislava).
Zober si ale priklad polusu, ktory zatial ani prstom pohnut nemusel pre verejnu dopravu a je na tom myslim najlepsie. A keby trocha investoval aj do opravy elektrickovej trate a posilnenia dopravy v danej oblasti, myslim zeby sa im to vratilo omnoho skor ako to co ma teraz napriklad bolavy park (aupark)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
si
Zober si ale priklad polusu, ktory zatial ani prstom pohnut nemusel pre verejnu dopravu a je na tom myslim najlepsie. A keby trocha investoval aj do opravy elektrickovej trate a posilnenia dopravy v danej oblasti, myslim zeby sa im to vratilo omnoho skor ako to co ma teraz napriklad bolavy park (aupark)