Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 81-71 #47837:
na toto máš odpoveď v mojom príspevku #47582

Re #47838 Spectre: súhlas, ale čo bude o pár mesiacov? Ako sa to bude riešiť potom?
Reply on: LUK #47834:
Bez irónie a úvodzoviek. Terajšie zefektívnenie je dobré, pretože ho robili ľudia, ktorí k doprave majú vzťah.

Čo však bude pokračovať je šetrenie vozokm zo strany magistrátu.
Vlastne, toto je dost dobrá otázka. K čomu speju úpravy linkovania v bratislavskej MHD. Je to naozaj pre zefektívnenie a pre zvýšenie úrovne bratislavskej dopravy alebo ide len plátanie dier z dovodu nenakupovania nových vozov a oddialenie skutočnej obnovy vozoveho parku ? ?
Reply on: S499.1023 #47768:
keď som videl tú dieru, tak mi bolo jasné, že by to zle skončilo. ?
Reply on: Andy #47765:
pôvodne som aj plánoval, no potom ma napadlo, že si vyskúšam už naozaj skutočnú "reality show" ? ? ?
Reply on: Spectre #47832:
vyradené pražské Karosy sú už všetky z 90-tych rokov (1994 aj novšie), zatiaľčo najmladšia BA Karosa má rok výroby 1993 (mladšie som v katalógu nenašiel)...

Re #47833 Sprectre: takže budeme stále "zefektívňovať" linkové vedenie len preto, aby sme nemuseli nič kupovať??? ❓ ?
Reply on: Kami #47829:
Magistrát síce nepriznal, že by mienil riešiť investičný dlh, avšak z jeho počínania je zrejmé, že ho riešiť mieni, avšak zväčša len na verbálnej úrovni. Nové linkové vedenie je efektívnejšie, takže sa nákup nových vozidiel znova odložil, avšak na ako dlho?
Reply on: LUK #47831:
Aj morálka ostane nedotknutá vďaka pravidelnej údržbe, nakoľko pre cestujúcich je po renovácií interiéru takáto Karosa rovnaká, ako B9xx (vaničku si rakoviny nevšimnú). U Bratislavskej Vrakosy onej morálke (nielen autobusu, ale aj pracovníkom DPB pri údržbe) nepômôže ani výhražný emblém draka, prípadne vyzývavý zeleno-žltý náter.
Reply on: Kami #47829:
máš pocit, že morálny a technický stav PHA_Vrakosy_B741 je rovnaký alebo horší ako stav BA_Vrakosy??? ❓
Reply on: Andy #47828:
Hovorím, s Kinderkami spasíme svet. Z jednej strany budú nastupovať vlčáky, najlepšie v dávkach po 100ks a na druhej strane sa budú vysypávať nasraté vlčáky. Oni sa síce pomiešajú, ale to nebude vada, pretože v nasratom vlčákovi nie je rozdiel ?

(Kto bol na nedávnej imhd akcii, vie, ktoré dielo parafrázujem. Neprezrádzať! Bude to hádanka 🙂 )
Oni by mozno aj chceli urobit cezpolny kanibalizmus, ale boja sa publicity na iMHD. 😃

Ojazdeniny z DPP, ci DPMP su zaiste kvalitne, ale moralne a technicky nie su o nic lepsie. Ich nakupom by magistrat priznal ze nemieni riesit investicny dlh (5 miliard!!!) v DPB.
Reply on: S499.1023 #47827:
Ale DPB je taký blbý, že jeho hrdosť mu nedovolí kúpiť ani Karosy B952, ktoré sú cenovo výhodné...
Reply on: KLF #47816:
Napríklad taký dopravný podnik hlavného mesta štátu Európskej Únie Maďsrska netrpí nemiestnou hrdosťou a ojazdené električky z Hannoveru si kúpil.
Re #47817 81-71: To samozrejme nie je pravda, v ČR sú minimálne také isté rozdiely medzi regiónmi a Praha tak isto dotuje zaostalejšie regióny, rovnako, ako je tomu všade v civilizovanom svete. Ono totiž bez prerozdeľovania by sme tu štát vôbec nemuseli mať.
Re #47825 frenky: Nie? A sociálne zariadenia v dennej miestnosti vodičov SAD na jednom konci a na vrátnici VW na druhom konci sú čo?
celkom fajn clanok na Ihned.cz o cestovani v ceskej MHD
http://tinyurl.com/ce2zs
Reply on: d3k0 #47735:
"Linka, ktora ma jeden smer dlhsi ako 30 minut musi mat na oboch konecnych socialne zariadenia."
Hej, az na linku 21, ktora nema socialko ani na jednej z konecnych. ?
+ v Petržalke by sa vyriešili určité kolízne križovatky napr. Rusovská-Jantárova..
Takisto nechápem, prečo má BA magistrát problém postaviť tú električku do Petržalky. Veď starý most sa musí rekonštruovať tak či tak, v Petržalke je nato vyhradený celý koridor a naviac by vôbec netrebalo robiť žiadnu estakádu! Iba úplne normálnu preferovanú električku s NP vozidlami. Trebalo by síce aj vozovńu, lenže tú treba tiež tak či tak! Lebo nemá sa náhodou stavať na mieste tej pôvodnej?
V meste by sa to v pohode zapojilo do existujúcej trati, jediné čo by sa muselo spraviť by bolo zatvorenie Štúrovej pre IAD. Čiže pešia zóna.
Toto vážne nie je tak veľa oproti tomu aký konečný výsledok by toto prinieslo!

A budúcim generáciám by sa potom omnoho ľahšie pokračovalo v budovaní nosného systému.
KLF: Lenže dovtedy už bude každý centimeter v BA zastavaný, všetky dôležité križovatky tiež, atď a už nebude kam vtesnať ani bus-pruhy, nieto ešte električkové koľaje a už vôbec nie stanice v CMO pod zemou...
Teraz je na to podľa mňa hodina dvanásta ?
Dik za odpovede. 😉 Ono, akoze mne je cela situacia jasna, to boli kvazi basnicke otazky, ktore mali len zdoraznit, resp. poukazat na iste veci, netrebalo na ne asi odpovedat. 😉 Ale to s tymi BA SPZ na ex-prazskych autobusoch v TT, to ma vazne zaujimalo. 😉

Je to s MHD v BA naprd, ako tu uz Fobust spominal, ale tak... co narobime. Podla mna to vytiahne az dalsia generacia zo sraciek. 😉
Reply on: KLF #47816:
v iných mestách sa totiž robí cielená obnova vozového parku. To len v BA sa čaká na totálne rozpadnutie aj toho posledného autobusu...až potom si možno niekto uvedomí, že treba niečo robiť... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.