Nic sa zatial nerozpredava, vsetko je iba odstavene, lebo je ich "nadbytok". Pravdu mas v tom, ze kto by ich kupil. Ak by sa dali do dobreho stavu mozno (s velkym "?").
Vlastne, toto je dost dobrá otázka. K čomu speju úpravy linkovania v bratislavskej MHD. Je to naozaj pre zefektívnenie a pre zvýšenie úrovne bratislavskej dopravy alebo ide len plátanie dier z dovodu nenakupovania nových vozov a oddialenie skutočnej obnovy vozoveho parku ? ?
vyradené pražské Karosy sú už všetky z 90-tych rokov (1994 aj novšie), zatiaľčo najmladšia BA Karosa má rok výroby 1993 (mladšie som v katalógu nenašiel)...
Re #47833 Sprectre: takže budeme stále "zefektívňovať" linkové vedenie len preto, aby sme nemuseli nič kupovať??? ?
Magistrát síce nepriznal, že by mienil riešiť investičný dlh, avšak z jeho počínania je zrejmé, že ho riešiť mieni, avšak zväčša len na verbálnej úrovni. Nové linkové vedenie je efektívnejšie, takže sa nákup nových vozidiel znova odložil, avšak na ako dlho?
Aj morálka ostane nedotknutá vďaka pravidelnej údržbe, nakoľko pre cestujúcich je po renovácií interiéru takáto Karosa rovnaká, ako B9xx (vaničku si rakoviny nevšimnú). U Bratislavskej Vrakosy onej morálke (nielen autobusu, ale aj pracovníkom DPB pri údržbe) nepômôže ani výhražný emblém draka, prípadne vyzývavý zeleno-žltý náter.
Hovorím, s Kinderkami spasíme svet. Z jednej strany budú nastupovať vlčáky, najlepšie v dávkach po 100ks a na druhej strane sa budú vysypávať nasraté vlčáky. Oni sa síce pomiešajú, ale to nebude vada, pretože v nasratom vlčákovi nie je rozdiel ?
(Kto bol na nedávnej imhd akcii, vie, ktoré dielo parafrázujem. Neprezrádzať! Bude to hádanka )
Oni by mozno aj chceli urobit cezpolny kanibalizmus, ale boja sa publicity na iMHD.
Ojazdeniny z DPP, ci DPMP su zaiste kvalitne, ale moralne a technicky nie su o nic lepsie. Ich nakupom by magistrat priznal ze nemieni riesit investicny dlh (5 miliard!!!) v DPB.
Napríklad taký dopravný podnik hlavného mesta štátu Európskej Únie Maďsrska netrpí nemiestnou hrdosťou a ojazdené električky z Hannoveru si kúpil.
Re #47817 81-71: To samozrejme nie je pravda, v ČR sú minimálne také isté rozdiely medzi regiónmi a Praha tak isto dotuje zaostalejšie regióny, rovnako, ako je tomu všade v civilizovanom svete. Ono totiž bez prerozdeľovania by sme tu štát vôbec nemuseli mať.
Re #47825 frenky: Nie? A sociálne zariadenia v dennej miestnosti vodičov SAD na jednom konci a na vrátnici VW na druhom konci sú čo?
"Linka, ktora ma jeden smer dlhsi ako 30 minut musi mat na oboch konecnych socialne zariadenia."
Hej, az na linku 21, ktora nema socialko ani na jednej z konecnych. ?
Takisto nechápem, prečo má BA magistrát problém postaviť tú električku do Petržalky. Veď starý most sa musí rekonštruovať tak či tak, v Petržalke je nato vyhradený celý koridor a naviac by vôbec netrebalo robiť žiadnu estakádu! Iba úplne normálnu preferovanú električku s NP vozidlami. Trebalo by síce aj vozovńu, lenže tú treba tiež tak či tak! Lebo nemá sa náhodou stavať na mieste tej pôvodnej?
V meste by sa to v pohode zapojilo do existujúcej trati, jediné čo by sa muselo spraviť by bolo zatvorenie Štúrovej pre IAD. Čiže pešia zóna.
Toto vážne nie je tak veľa oproti tomu aký konečný výsledok by toto prinieslo!
A budúcim generáciám by sa potom omnoho ľahšie pokračovalo v budovaní nosného systému.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
hoppusmark
V meste by sa to v pohode zapojilo do existujúcej trati, jediné čo by sa muselo spraviť by bolo zatvorenie Štúrovej pre IAD. Čiže pešia zóna.
Toto vážne nie je tak veľa oproti tomu aký konečný výsledok by toto prinieslo!
A budúcim generáciám by sa potom omnoho ľahšie pokračovalo v budovaní nosného systému.