Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #47668:
Priebežná na Nivách bola výhodnejšia, lebo to na ňu bolo bližšie z trolejbusov... 🙂
Reply on: milannco #47665:
Celkom zaujímavé, zdá sa, že to tam nebudete mať až také strašné ako si najskôr predpokladal. Páči sa mi, že 88-ka nebude mať AS Mlynské Nivy priebežnú konečnú, ale plnohodnotnú, a teda v oboch smeroch pôjde po rovnakej trase.

A s tou lanovkou na Kamzík ma sklamali, dúfam, že na konci augusta alebo začiatkom septembra to už konečne spustia, myslíte, že bude premávať aj v októbri a novembri? Ale v zime aspoň v decembri a januári asi áno, že?
Reply on: d3k0 #47580:
no, ja som toho nazoru, ze bratislava by mala mat niekolko tych kvazi dalekonosnych liniek na ktoru by sa napajali kratkonosne. Je fakt, ze sa zvysil pocet spojov a znizila sa ich dlzka. Totiz mam ten pocit (neviem ci si z Engerau alebo nie ?) ale akoby inzinieri architekti zabudli na tu skutocnost, ze linky, ktore zmenili a porusili nesluzili len Petrzalke, ktora by by the way mala byt dopravne uz davno riesena uplne inak (a to aj cela BA).
A co sa toho tyka, pokial magistrat schvalil tazkotonaznu preferenciu MHD (hura, slava) znamena to investicie, inovacie a podobne. Takze pokial na dalekonosnych linkach vybudujeme (a budeme vediet vybudovat) BUS pruhy (a dostatok bus pruhov) dopravne ucpatie je pre vodica karosy bezpredmetne. A to ze interval by bol taky alebo onaky je uz druha vec. Ak by sa niektore linky, tak ako som spomenul napr. 97 a 39, ci 207 a 209 spojili, je na koordinacii dispecingu aby vypravil dalsie zalozne vozidla namiesto tych, ktore zostali vysiet, neviem na Pristavnom moste.
Vies velmi dobre, ze mnohe Europske metropoly maju linky s jazdnou dobou 60 minut a vyssie.
Vdaka, Hawgh.
Reply on: d3k0 #47658:
no, ja za centrum pokladam aj druhý smer Trnavské mýto, Vajnorská, Polus, Záhradnícka, Krížna atd. Možno som sa mal vyjadrit ako širšie centrum. Zmenou dojde k zníženiu kapacity z Hl. stanice do širšieho centra, t8 zmena bude pravdepodobne citelná. A nebavme sa len o dopravnej špičke ale o celom dni a rozumných celodenných intervaloch. Neviem, prečo si každý myslí, že v sedle alebo cez víkend sa človek nikam neponáhla. Isteže, nie je potreba mat interval špičkový cez víkend ale 20 minut je dost blbý.
Reply on: Peon #47663:
to by aj mňa zaujímalo. Inak pozri si príspevok #47594, kde som prepočítal súčasnú a novú kapacitu z Einsteinovej, to je dôkaz, že MHD bude chodiť častejšie. ?
Reply on: S499.1023 #47659:
? Tak po tom ma naozaj nenapadlo pátrať - ja som len Ó eS Ú - občasný spokojný užívateľ. ?
Neviete náhodou, kedy sa už dokončí oprava Cesty mládeže a linka č. 43 sa vráti na svoju pôvodnú trasu, podľa možnosti aj s pôvodnými intervalmi medzi spojmi?
Reply on: fobust #47661:
o tych na pribinke viem idu zo safka tam bolo tusim otocko a je tam sklad dpb . a ja na to pridem radsej sam a potom usudim ci som spravil chybu
Reply on: slovanista21 #47651:

Ja som narazal vseobecne na to, ze sa zaujimas o MHD v Bratislave. Chcem ta od toho odradit skor ako dojdes na to sam, lebo cele to stoji za...... Zvysky kolajnic su na Pribinovej.
Reply on: S499.1023 #47659:
a mame tu aj vlackara to si vazim lebo aj ja som
Reply on: Z #47625:
SOR sa už vyše roka vyrába s prvými dverami, otvárajúcimi sa dozadu a pravým zrkadlom civilizovane umiestneným na stĺpiku karosérie. Prečo si BEÚS objednal aj u nových busov pôvodné dementné riešenie, sa vymyká môjmu chápaniu.
Reply on: 81-71 #47657:
Ohladom spojenia Hlavnej stanice s centrom sa ta ale hned spytam, v com je horsia 8-minutova linka 13 oproti 12-minutovej linke 1? Toto nie je argument proti zmene...
Reply on: d3k0 #47656:
ja viem,a le ja som v príspevku reagoval čisto na eliny a napísal, čoho sa najviac obávam. A naozaj sa bojím, že Hlavná stanica nebude mat kapacitne spojenie s centrom a bojím sa o pokles kapacít a o intervali mimo špičky a cez víkend...to bude novoročný darček od magistrátu hl. m. SR Bratislavy a od DPB ?
Reply on: juro #47652:
A ked budete mat v Petrzalke elektricku, aka bude potom vyhovorka? Ved 95 ma preto 3-minutovy interval, aby emulovala elektricku. Uznam ti, ze obyvatelom okolia Lachovej sa zhorsi cesta na Safko, ale zase obyvatelom Luk a Hajov (t. j. nepomerne vacsiemu poctu ludi) sa cestovanie bez motkania sa 95 zlepsi...

Re #47653 81-71: Elektricky sa k septembru menit nebudu, kedze bude vyluka Obchodna - Kapucinska, takze este je co zachranovat. Zatial sa teda od septembra kacita len a len zvysuje, kedze sa menia len busy 🙂
Reply on: Spectre #47650:
uz ta mam v icq cakam na autorizaciu
Reply on: Z #47625:

Spravny nazor
Reply on: d3k0 #47643:
Hmm, asi si ma celkom dobre nepochopil, ale ja som písal o električkách čo už také bludy nie su. Čo sa týka busov, tak patrím k skupine, ktorá je za zmenu i ked drobnú kozmetiku na L91 a L191 by som privítal
Reply on: d3k0 #47643:
Petrzalka je trochu inak postavena ako Dubravka. Je tam jedna hlavna tireda z elektrickami. Petrzalka je chaoticky rozhodena.
Podla stuplikovej metody, by som cez Lachovu nedaval ziadnu linku.
Tu 68-ku som opravil a vychadzal som z cestakov tu na strankach.
Ak mi teraz dojde plna 95, tak to je horsie ako ked nastupim do 88 a na Nam. hraniciarov prestupim do takej istej plnej 95?
S 86 som mal teraz aspon spojenie do baumaxu cez vikend, teraz len cez tyzden.
Reply on: fobust #47644:
a preco by si sa nepokusal ist do vozovne??
tie výtlky si pozriem a kde su tie odbocky do vozovne??
Reply on: slovanista21 #47648:
Keď tak na ICQ (243901986)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.