Spectre> klasicky retarder sa montuje hlavne do B932. Ma 4 stupne a okrem nudzoveho zastavenia nemusis pouzivat brzdy (vid BB 831AF). Voith ma vstavany retarder. Ma to tu neprijemnu vlastnost, ze ked vodic uvolni plyn a brzdi motorom, zapne sa aj retarder a hodi Ta dopredu. Preto budte opatrni ti co si zelate novy Voith
dnes rano bol v radiobudiku rozhovor zo zastupcom DP (meno mi vypadlo), ze tento rok sa bude plynofikovat 29 busov, z toho 10 klbovych. (Novinka to asi nie je, to ja len pre uplnost.)
hmm dnes som sa kusok odviezol 6631 a ako som zistil, tak nema nahrate zastavky. Pride na zastavku, ozve sa gong a nic. Pohne sa zo zastavky, ozve sa nasleduje zastavka a nic. :-))
"Veď Švajčiari sú národ bohatý a nevyužité spoje si môžu dovoliť, len aby bol zabezpečený komfort cestujúcich. " - článok -Basel.
Nesúhlasím. Podľa mňa úradníci na Slovensku sú stále bohatšie a preto my cestujúca verejnosť musíme trpieť ich nerozvážne (?) a neefektívne (to vedia aj úradníci) rozhodnutia. A slovo komfort to už pomaly bude len slovo pre najvyššie vrstvy obyvateľov.
A keď funguje všade inde lepšie MHD než v Bratislave (aj v USA !!!) tak neverím a nedôverujem žiadným tzv. "faktám" o tom prečo to u nás nemože lepšie fungovať.
To že v Bratislave napadne 5 cm snehu aj už je kalamita v doprave (jediný dôvod uznateľný pre výstavbu metra) je nehorázne, keď v Grécku alebo Sýrii majú problém so snehom to uznávam, ale v BA to nemôže (nemalo by) byť problémom.
Natrieskané staré rozpadajúce vozidlá a ďalšie.
Keď sa to podarilo čiastočne vyriešiť v Prahe, Budapešti a ďalších mestách a na 99,9% vo Švajčiarsku tak u nás prečo nie ?????? (želám si aby to bolo aspon na 80 .
A ako to vyriešiť ? Treba mať správnych ľudí na správnych miestach. Nech rozhoduje odbornosť a nie vysoká politika ! Že pán "hlavný náčelník" nechce sa vzdať svojho kresielka? Tak nech tam zostane, ALE
za podmienku že ostatné ľudia okolo neho budú rýdzo odborníci v tom pravom zmysle slova, lebo jedného ešte tento systém unesie (keď musí), ale ďalších 20 už nie.
----
Sorry pre dlhý text MHD v BA je nepoužiteľná v dnešnom stave.
Bon-cu> Volne minuty? To je blbost.. Radsej by DPB a magistrat zaviest preferenciu mhd..
Dnes na zemepise sme sa ucili o juznej amerike.. Zevraj su v mestach niektorych az 1000m rozdieli nadmorskej vysky.. Ako tam chodi mhd? Nejaky vytah? Ja by som tam zaviedol MESTSKY HROMADNY VYTAH!!!
BOB: To bola zaujimava otazka. 201 je naplnena na 150%. 207 je naplnena podla toho ci je klbak alebo nie, klbak asi do 40%, kratky asi do 60%. Ale preco sa pytas? Ved spolocnu trasu maju 2 zastavky...
Zial, pondelok som este nemal kupeny 3mes. listok, az od obeda, teda bol om prinuteny kupit si AZ dva 10min. listky...tak ma napadla taka hovadina...Vsetci teraz zavadzaju volne minuty, ze vi by aj dopravny podnik nemodol obcas zaviest taku akciu, ze ku klasickemu casu niektoreho z listkov prihodi zopar volnych minut...napr 10min. + 3 volne minuty a tak...stacilo by cez sviatky :)))
KLF - 50 JE paradne linka...ale ptetazena, moc lidi, male busy a po trase vela krizovatiek = vela zapch = nestihanie casove hatrmonogramu Ale uplne s tebou sulasim...akrat, tie klbaky by sa fakt hodili
Majkl> Takže asi budeme mať T3-KMEDT ÚD-JD-SK (T3 - KváziModernizovaná s Exkluzívnymi Digitálnymi Transparentmi made in Ústredné Dielne Jurajov Dvor...)
Martin> Citybus je pekný, až na tú prístrojovú dosku. To je hrozný grc.... Ešte ten volant s nápisom Karosa (ani nepozerať!)
Mimochodom: Prečo taká firma, ako Renault neintegruje retardér do brzdového pedálu - majú to tak Ikarusy, Tambusy, Solarisy.... Všetko možné, dokonca to majú aj Karosy B741. Ako som si všimol B941E v Brne to majú tiež na páčku, má to nejaký hlbší zmysel???
d3ko: co sa tyka cp, mozme sa dohodnut, mam ti dat mail? a na 50ke bola vcera fakt sranda, ked najprv dedo zo zastavky 95,88 sfukol vodica, ze ma zle otocenu tabulu a potom ked dochodkyna vystupila v auparku a zbuzerovala vodica, ze preco nesiel do slimaka...
Som sa dozvedel taku neoverenu tajnu informaciu, ze udajne ma byt suprava 7783-4 a dalsie 2 supravy T3 zmodernizovane na tyristorovu vyzbroj a dosadene transparenty Buse (nieco ako T3P). Termin ukoncenia rekonstrukcie jesen 2009-11 :))) (robia to totiz v UD). Suprava ma zostat aj nadalej pridelena vozovni Jurajov dvor.
Bon-Cu
KLF - 50 JE paradne linka...ale ptetazena, moc lidi, male busy a po trase vela krizovatiek = vela zapch = nestihanie casove hatrmonogramu Ale uplne s tebou sulasim...akrat, tie klbaky by sa fakt hodili