Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Betty7 #46778:
samozrejme ze to mozne je 😉
Reply on: yale #46760:
presne tak 😉 Vztah vodic - cestujuci je tam na uplne inej urovni, minimalne tym ze kazdemu cestujucemu musi vodic-ka orazit ticket, teda v pripade celodenneho (v mojom pripade 72 hodinoveho) iba pozre ci je ticket platny. Ale neviem ako to z toho kodu razitkoveho vedia vycitat ❓

A informator - uplne bezne sa stavalo ze sme na zast. stali aj 2-3 minuty, lebo informoval 😉 V dlhsich supravach to islo troska rychlejsie ak v zadnej budke sedel sprievodka, vtedy je mozne nastpovat aj vzadu, rozvako ak cest. pri nastupe prednymi dverami chce viac ako len razitko tak ho vodic poslal k zadnemu sprievodcovi, dost sa mi to pacilo 😉

Vodic abo sprievodca tiez informuje aj pocas jazdy o aktualnych obchadzkach a pod. Na jednej jazde L25 okolo 0030 (posledny spoj) som zazil ako si vodicka vykecavala so skupinkou asi 6 britskych turistov, jeden z nich vedel holandsky tak som im velmi nerozumel, ale cela eletricka sa zabavala, briti "kricali" a vodicka im odpovedala cez mikrofon 🙂

Nou este spomenem speci linku 5, do kt. sa da nastupovat cez vsetky dvere a ma oznac. pristorje, mimio centra sa na jej trasu napoji linka metra 51, kt. na prvej zastavke nadzemnej (uz spolocnej s L5) sa zmeni na eletricku, tz zacne odoberat prud z trolejov, zastavky su potom riesene tak ze polka je pre nizkopodlaznu L5 a druha cast s peronovou vyskou a aktualne svieti vzdy ta cast zast. na kto pride spoj skor,tz ci pride skor L5 abo L51 😉 To by mohlo byt riesenie aj pre BA 🙂

Ece by bolo co pisat ale asi ne setkych to zaujima tak stacilo ?
Zdravim, potrebovala by som vediet, ci existuje nieco ako "zakon o smradochoch", teda ci je mozne podla zakona aby vodic MHD odmietol odviest cloveka ktory zapacha a je spinavy.
Dakujem za skoru odpoved.. ?
Reply on: mack #46775:
Nešlo by to natrvalo kvôli vykazovaniu.
Re #46776 Andy: Asi nemajú taký panický strach zo zneužitia ?
Inak minule som bol v Prahe a všimol som si, že revízia cestovných lístkov je nejaká nedomyslená, totiž revízori nič neblokujú, a tak keď ide revízor, ľudia si začnú štikať lístky a revízori proti takým cestujúcim nič nemajú. Keď vidia, že si niekto lístok označil, tak jednoducho idú ďalej a nebavia sa s ním.. 😃
DP PRAHA:
Po přechodné období od 1. 7. do 31. 8. budou při přepravní kontrole uznávány za platný jízdní doklad dvě shodně časově označené jízdenky, které ve své celkové nominální hodnotě odpovídají ceně příslušné jízdenky (např. označenými jízdenkami 12 Kč a 8 Kč lze nahradit jízdenku hodnoty 20 Kč).

To by mohli aj u nás zaviesť a natrvalo. Neviem prečo, keď mám vo vačku dva 10-minutové lístky za 28 Sk môžem cestovať len 20 minút a za 22 Sk cestujem hodinu a cez víkend dokonca hodinu a pol. Však v dopravnom by mohli byť radi, že som im dal o 6 Sk viac.
Reply on: MARAD #46773:
Vdik za info, lebo sa nad tým trápim odkedy zastávku premenovali.
Reply on: AAA #46772:
Premáva tam linka č. 77, ale teraz sa tá zastávka volá Vodostav.
Po dlhšom čase som pozeral historické trasy liniek a napadlo mi niečo, čo som sa chcel veľa krát opýtať, no vždy som zabudol. ? Linka 111 chodila k nejakej Obaľovni, chcem sa opýtať, či mi vie niekto bližšie povedať, kde to je a prečo tam už žiadny spoj nechodí.
Reply on: fobust #46767:
Je pravda, že v noci z toho niekoho hrmkotu ide šľak trafiť. No čo však keby to mali teraz robyť po celej Blave pre zkvalitnenie koľajnic by som stým naopak aj v noci súhlasil pretože radšej prežijem 2-3 nočné mory ako 4 roky handycapmoroveho hojdavého cestovania ?
Aha, tak už viem, načo tá podbíjačka stojí stále v KV... ?
Reply on: papuca #46768:
Suhlasim...moja rec ?
Reply on: fobust #46767:
predsa len malinko nesuhlasim. byvam, kusok od tial. elektricky vacsinou pocujem len velmi slabo, ale toto bolo pocut vyrazne. a tiez neviem, kedy si bol tu podbijacku pozriet, ale cez den ti hluk znie inac, ako v noci. v noci je totiz relatvivne ticho a tak intenzivny hluk vnima clovek naozaj intenzivne. a ked sa to neda robit inac, slusny podnik by na to mal upozronit obyvatelov a na prip. nekonecne otazky odpovedat slusne.
Reply on: Berusch #46763:

Myslim ze prehanate, totiz az taky hlud ta podbijacka nenarobi. Samozrejme ze to huci. Aj u nas podbijali, ba som dokonca bol aj kuknut a stal som asi 2 metre od podbijacky a zaiste tam nebol taky hluk ze by som nemohol telefonovat. Mozno sa im podbijakca medzicasom akosi pokazila a viac huci? Co ja viem... Kazdopadne to nehuci viacej ako smetiarske auto, ked naklada odpad. A ked zatvorite okno, tak sa to da.
Reply on: Berusch #46763:
Pred dvoma rokmi to iste robili v oblasti zastavky Nad luckami. V rovnakom case a za rovnakych podmienok. Uprimnu sustrast prajem ? A takto pred rokom nam robili zeleznicu rovno pod oknami 7 dni dni v tyzdni 20 hodin denne zhruba mesiac ?
Reply on: TeBeCe #46764:
Ak by takýto rachot robila hociktorá iná firma, okamžite by platila tučné pokuty. Zdá sa, že DP sa prepečie všetko. Neviem, aký je problém cez víkend spravit výluku električiek ked su menšie prepravne naroky. Ved napokon to s autobusmy spravit vzdy išlo.
Reply on: Berusch #46763:
v sucasnej dobe prebieha podbijanie kolajnic v KV, ktore sa da robit jedine v noci, ked elektricky nepremavaju, alebo pocas dna za uplnej vyluky elektriciek....
Dlho som uvazovala, ci tu tento prispevok necham, ale nakoniec preco by som nemala pobavit siroku verejnost. Uz ste niekedy videli, aby sa obrovskou masinou, ktora robi rachot ako stavba v plnom prude aj s domiesovacom upravoval kolajovy zvrsok o druhej rano? Ziadny problem...staci ak si vytipujete nahodny vecer na Jurigovom namesti v Karlovke a pockate cca do 2,00 resp 2,30 zdoraznujem a.m.!!!! Dopravnemu podniku BA sa to totiz podarilo uz dvakrat. Samozrejme cely zurivy sme telefonovali na dopravny dispecing, reku aspon nech vysvetlia co sa deje. Vobec mi nevedel podat vysvetlenie, vlastne flegmaitcky pan pripraveny na histericku zensku to ani nevedel ale aby prejavil aspon stipku "sustrasti" tak tvrdil, ze ma chape ale taketo opravy sa daju robit jedine v noci (!!!). Je vsak vysoko pravdepodobne ze ked som sa ho pytala na situaciu asi ma nepocul, lebo ked som odchylila okno, v byte bol taky hluk ze ma nebolo pocut cez mikrofon telefonu (a to by som este asi mala byt rada, ze nemame male deti). Oproti minulemu "incidentu" sa zlepsilo aspon to, ze tentokrat (konkretne vcera) cloviecik vedel ze sa nieco opravuje, ale nevedel povedat, ci to budu robit aj zajtra, samozrejme v obvyklom case. Po prebdenych dvoch hodinach a konstatovani (skuste si preratat 40m usek trate pricom pohyb bol cca kazdych 20 sekund cez 1 prazec), ze zijeme v bananovej republike a jedine riesenie by bolo odniest chlapom pri masine asi flasku niecoho tvrdiseho sme sa nakoniec rozhodli, ze sice sa zdraveho rozumu asi nedovolame, ale aspon som sa vyburila tu. Poviem Vam len jedine, nikomu to neprajem a stavim sa, ze ak by sa takto mala upravovat trat pred riaditelovym domo je zarucena vyluka na cely vikend. ?
PS:Ospravedlnujem sa za chyby....viete ked clovek nedospi ?
a co ze to na segnerovej zvaraju?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: yale #46756:
Z hlavnej na Trnavské je to pomerne ďaleko, zastávka niekde v parčíku pred Račkom by bodla. Dočasne by plnila funkciu prestupného bodu na račiansku radiálu. V definitívnom riešení by bolo prestupným bodom Trnavské mýto. Nosný systém by od Rače približne v mieste zastávky Pionierska v smere do mesta prešiel do priestoru filiálky a zliezol pod zem. Zastal by na Trnavskom (prestup), pod Záhradníckou, na Nivách, na spodku nám. SNP (prestup), Hviezdoslavovom nám. (výstup dozadu k divadlu a dopredu pod most) a niekde medzi Novým mostom a Chatárom Šoférom by zasa vyliezla na povrch a napojila sa na karloveskú radiálu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement