Kua, nepomozem si, ale Si ma pravdu co sa toho rozchodu tyka! Da sa povedat, ze s nim plne suhlasim. PERFEKTNE to vystihol aj s s tymi cenami pri rovnakom type, ale dvoch roznych rozchodoch.
Bon-Cu: Presne tak. Kto si vsimne jeho posobenie, tak sa sem-tam niekde objavi, porozprava novinarom bla bla bla, zas zmizne, nikto o nom nic nepocuje a pri dalsej predvadzacej udalosti sa ukaze. Horsieho primatora sme snad este nemali.
Zapad /west/ - prepac, ale ked je to vyrocie zalozenia SR No, co si pred par dnami pisal, ze Moravcik chce niake prachy pre BA...no, uz len to ze si tu o tom napisal dva dlhsie prispefky ma troska zarazilo...ale...Presne ten isty Moravcik /prim BA/ bol na zaciatku 90tych rokov velv. v Taliansku...A tam si ho az moooc dobre pamataju co je to za, s prepacenim, hajzla! Ten ma tzv "hrabaci komplex", teda, ze by ON nieco investoval-dal ludom a nie sebe...mozes cakat!
Turbo> nik netvrdi ze nie su vozidla na 1000ku, ale ked zoberies 2 vozidla rovnakeho vyrobcu, rovnakeho typu ale jedno bude na rozchod 1435 a druhe na rozchod 1000 mm, tak to druhe bude vyrazne drahsie. Ked mi neveris, zisti si to u vyrobcov.
West> Okrem ineho bola debata napriklad aj o tom, ze ak by sa siel radikalne obnovit vozovy park (t.j. nakupit nove vozy), tak ak by sme nakupovali vozy pre rozchod 1435 mm a prerabali rozchod trati, mozno by sme na tom este aj usetrili, ale urcite neprerobili (lebo ako vedlajsi efekt by bolo ze by boli opravene trate:-)) ako keby sme sa rozhodli nakupit nove vozy pre rozchod 1000 mm. A to tu teraz nie je ani tak o tom, ze ci sa ma v lete spravit vyluka a zmenit rozchod, ale ze s akym sposobom by sa mali elektricky rozvijat. A dalsi rozvoj na 1435 by priniesol citelne znizenie nakladov tak pri zriadovani ako aj prevadzke. Dufam ze sa tu so mnou nezacne este niekto hadat ze naco rozvijat elektricky :-))
Stale si myslim, ze zmena metroveho rozchodu v Bratislave na "normalny" je uplna blbost. Vozidiel na 1000-ku je dost, aj nizkopodlazne. Urcite je ich este viac ako som uviedol v predchadzajucom prispevku. A vseobecne sa ceny nizkopodlaznych vozidiel pohybuju dost vysoko, a to na ktorykolvek rozchod.
kto chce vidiet nizkopodlazne (aj rychlodrazne) elektirky na 1000 mm rozchode, nech sa pozrie sem, alebo sem, alebo aj sem.
Vestko najdete aj separatne na siemens.com.
po prve: vsetci placete, ze mesto dostava malo penazi od statu na dopravu. Je tu ale este jedna moznost: ziskat peniaze od zakaznikov - cestujucich ponukou lepsich sluzieb, pruznejsim tarifom a pripadne aj zvysenim cien pri podstatnom zvyseni kvality (nepohrdnem samozrejme ani dotaciami od statu)
po druhe: v Europe su urcite viac ako 2 mesta s 1000 mm rozchodom a vyrabaju sa aj nove elektricky, napr. http://www.siemens.com/page/1,3771,22362-0-18_3_22362-0,00.html (vsimli ste si rozchod v Baseli na fotkach uverejnenych na tejto stranke?)
Spectre: prestan sa hrat na "Mr. Zahadneho" a povedz nam teda co sa v noci stalo ? Hlavne ma zaujima Marecek, nakolko ho dost dobre poznam. Co zas kua spravil ???
Zdravim vas vsetkych v novom roku a mam jednu prosbu: potrebujem info o MHD v Nitre (vozovy park, siet,vykony atd.). Poradte mi,kde to mam najst, na inete som zatial nenasiel nic.
Martin> Takže na stránke ZF som sa dozvedel, že ten typ je Ecomat-II. Má sa to líšiť inteligentným elektronickým riadením. Ja by som však ajtak preistotu veril osvedčeným trojstupňovým VOITHkám. Keby to malo jazdiť aj medzimestskejšie linky, až v tom prípade by som tam dal typy 5HP...., alebo 6HP.... od ZF
///Predovšetkým však///
BigMacovi > Aby nemal už žiadne polámané pantografy na Silvestra
Šarkanovi > Aby menej chlastal a nerobil zle ostatným vodičom so záujmom o prácu
Draganovi > Aby sa vystríhal pred podnapitým Šarkanom
(Múdrejší pochopili, že sa jedná prevažne o zhrnutie udalostí dnešného rána a včerajšej noci)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Turbo
Vestko najdete aj separatne na siemens.com.