Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Sommelier: a aky je rozdiel medzi prestupnym uzlom, ktory uz spolahlivo funguje a uzlom, ktory chces kdesi namalovat? Ad2: dopravu smerom von z mesta uz riesit netreba? Akosi mi unika podstata predostreteho problemu, jedina vyhoda by bola mensie zatazenie centra primestskymi busmi a ich mozny rychldjsi obeh, lenze na to potrebujes jednotny cestovny doklad a hlavne dobre fungujucu MHD. Alebo som cosi nepochopil?
Tiez tu pekne stylisticke hovadiny pisem, poniektore hodne aj ceny dysgrafik roka. Budem po sebe citat, ale slubit nemozem, bo ked to tu za jazdy vytukavam...
Reply on: S499.1023 #45157:
☺ ?
Jenki: inak obdobnu hlasku som zaregistroval aj v spojitosti EMU89.0 a KT8D5, kde zas anakonda vychadza z emucka, co je prirodzene este väcsia somarina. Takze z uvedeneho mozme konstatovat, ze cerveno-kremovy nater bol pre konstrukcnu skolu CKD velmo osvedcenym konstrukcnym prvkom a bez neho by sa ani obvod ziarovky nerozsvietil! 🙂 😉 😃
Reply on: Sommelier #45177:
Žeby preto že je tam AS? A možno tam budú ešte aj dlho končiť, keďže po prestavbe to stále má byť AS.
Jenki: ale vitaj u nas! Jasne, ze to nema okrem vzdialenej podoby a kuplovaciek nic spolocne EMU89.0 a T3 nemaju. To sa len akysi sudruh v tomto duchu pisomnou formou vyjadril do knizocky "Kolajove vozidla ŽSR" vydanej k 150tinam zeleznic na Slovensku. Mam taky tichy dojem, ze to bol pan Kuruc.
Reply on: Bon-Cu #45176:
No jasne. Otazka bola preco vsetky koncia na Nivach.
Reply on: Sommelier #45173:
No, suhlas, ale preco s tym cakat... Az bude jednotne cestovne listky nevidim dovod preco by mali vsetky busz ist az na ASMN, konkretne z mojho smeru bz busz mohli koncit pri HM Tesco ZP a prestup na elektricky... Samozrejme budu sa muset nechat nejake spoje priamo az na Nivy bo mi to teraz dost vyhovuje 😃
Reply on: Andy #45174:
He. Ale do planu nasledujucich tridsiatichpiatich patrocnic sa to zahrnut da, nie ? ? Totiz, ti komunisti aspon planovali, teraz sa planuje uplne nieco ine...
Reply on: Sommelier #45173:
No, také niečo budeš môcť verejne navrhnúť tak 50 rokov po komunizme.. 🙂 A nie teraz, však by ťa 99% ľudí zakopalo pod zem. 🙂
Mam predstavu o fungujucom dopravnom modeli.
Chcel by som upozornit vsetkych prestupnouzlovychfilov, ktorym sa pozdava vytvaranie prestupnych uzlov ako Trnavske, Racianske a Novy Most, najnovsie Safarikovo nam, nech sa prosim nezapajaju. ?
Vychadzam z osobneho nazoru, ze doprava sa robi DO MESTA a nie Z MESTA. Predstava by bola asi takato: v miestach dostatocne priestrannych a idealnych zriadit casom transferove stanice... Zo smerov od Pezinka, Senca, Dunajskej Stredy, Juznej zeme, Viedne a Zahoria. V tychto miestach by boli zriadene zastavky (konecne) primestskej autobusovej dopravy, zeleznice a tzv. zachytne parkoviska. Jednalo by sa o prestup na rychly a obsluzny bratislavsky dopravny prostriedok, s tym, ze by sa velmi oplatilo z casoveho hladiska ho vyuzit. Ciste uvazujem nad lokalitami. Nieco ako Dejvicka, Zlicin ci Roztyly v Prahe.
Prosim Vas, naposledy, ked som tu spomenul Prahu, diskutovalo sa viac o nej ako o Bratislave, pisem o Bratislave a nie o Prahe !
Len z toho dovodu, ze je absolutna blbost, ze kazdy jeden, je jedno ci zeleny, modry alebo oranzovy autobus konci na Nivach. Je to pripad aj Hlavnej stanice. Pritom by cestujuci mohli vystupit a prestupit niekde dalej od centra...
Reply on: BigMac #45169:
na shodnost TEŽ a T3 jsem se ptal pamětníků - konstruktérů ze Smíchova a ze Studénky. Odpověď je jednoznačná - kromě podobného designu a nátěru není shodného NIC.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Ámos Keynes #45139:
Mýliš sa. Malé a Veľké Tŕnie sa síce spojili do Vinosadov (1964), ale hradlo naďalej nieslo názov Malé Tŕnie (do roku 1948 Trlinok, potom Malé Trnie, zastávka bola zrušená 1964 alebo 1965, ale hradlo existovalo ešte v osemdesiatych rokoch - až do elektrifikácie - a zastavoval tam aj rýchlik Polom od Žiliny, aby sa mali hradlári ako dostať do práce).
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: inTony #45165:
Električka sa berie ako DRÁŽNE vozidlo, nie ŽELEZNIČNÉ. Dráhy sa delia na železničné (celoštátne, regionálne, vlečky), električkové, trolejbusové, lanové a špeciálne (§ 3 zák. 164/1996 Z.z.).
AAA: Co si predstavujes pod pojmom povodne vozidla na TEŽ? Ad2: co ma 420.95 (teda EMU 89.0) spolocne s T3, ked si odmyslis spriahadla a rovnaky material a podobny vzhlad cela?
Reply on: Bon-Cu #45167:
oki ?
TeBeCe: koncom oktobra idem do Kolina na jeden den, budu dalsie fotoo 😃
A bude ich asik viac bo poydem sam:-p
inTonny: rozdiel tam de facto nie je ziaden, de jure v prevadzkovych predpisoch.
Reply on: AAA #45163:
to hej ale tu sa hovorilo všeobecne o koľajových tratiach u nás a v Česku... Električka je braná ako železničné vozdlo... čiže je to vlak. Inak aký je rozdiel medzi úzkorozchodnou električkovou traťou a úzkorozchodnou železničnou traťou?
Reply on: AAA #45163:
Aké železničné vozidlá vychádzajúce z T3? Okrem upraveného električkového spriahadla tzv. pražského typu (oficiálne vzor Atlas) a vzdialenej podoby čumáku EMU89.0 so zadným čelom T3 nemajú tieto vozidlá s T3 nič, ale nič spoločného ? . A predpisy tam platia tiež železničné (aj keď kolega Yps si myslí, že tie paltia aj na električkách ? ).
A taká TREŽ, to je električka, či nie? Ako zadefinujeme električku a ako železnicu úzkorozchodnú? A čo také električky normálnerozchodné?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.