Amos: heslo tyzdna-vynutena investicia NEPOZNAS?
Vsevedko, co to pisem, S499.1023: Ani Ty nepoznas heslo tyzdna? Ake Kremnice? Ake HROBUSTie hniezdo? Myslis sklad trolejbusov,
U francuzskeho revolucionara 1, 811 03 BILCIKOVO? Mas nieco proti pokrokovemu ovladaniu vyhybiek konopnymi lanovodmi, ktore od namontovania NERABOTAJET? NUŽ, JA TÓŽE ŇET!
No Weigl z Dp pre Bratislavske noviny povedal, že sa im podarilo výhodne kúpiť súpravu z Prahy... Takže asi už bola ruka v rukáve... Preto ma zaujímalo, kedy bude v obehu.
V celku opäť jedna rarita do DPB, najmä keď nové sa už nerobia (pokiaľ mainfo neklamú). ?
Andy: Inak práve sedím vo vlaku na ceste z Budapešti a aj keď je ich koľajová a trolejová sieť s výnimkou vyvolených úsekov obrazom biedy a úpadku, ešte stále tam všetko počínajúc plesnivými ZiU a končiac fungl novými Soplarismi Ganz úplne bez problémov prechádza podvesnými trolejovými armatúrami bez používania brzdového pedálu...
Andy: Je síce chvályhodné, že tú výhybku dokázali vymeniť bez výluky ale v iných DP dokážu dosadiť diaľkové ovládanie aj bez toho, že by museli vymieňať celú výhybku. Konkrétne táto síce už bola pekný šrot ale zatiaľ mi nikto nedokázal (resp. sa ani nesnažil) zdôvodniť, prečo bolo treba meniť (a ešte blbo) takmer nové podvesné výhybky na Kramároch či na križovatke Záhradnícka x Svätoplukova alebo križovatku pri YMCe, keď na križovatke Pri Suchom Mlyne x Záhorácka, na konečnej Valašská či pri hrobusťom hniezde visia ešte stále tie úchvatné súkremničia, keď kade-tade po meste máme "elastické" oblúky na miestach, kde nemajú žiadne morálne právo na existenciu atď. Ale zato bude mať BA so zárukou jeden primát v Ex-ČSR-posledné výhybky systému Ohio Brass-prof. Jansa-ČKD-Elektrovod Kremnica na miestach pravidelnej premávky.
Ja som sa viezol minulú stredu Ik280 v úseku ŽST Vinohrady - ŽST Petržalka. Autobus (napriek tomu, že ten predošlí nešiel) bol celkom prázdny (cca 80 ľudí) a cesta, napriek zápche na Mýtnej, bola celkom príjemná. Žiadny extrémny hluk, žiadny smrad. To v niketorých Ik435 je to väčší hnus.
Re #44337 Ámos Keynes: O rekonštrukcii podchodu na obratisko električiek písali už aj v BA-novinách, toto zrejme bude patriť k nej. Síce je tam naplánovaná stavba (ktorá začne možno v druhej polovici r. 2006), ale na druhej strane môže DPB od investora požadovať adekvátnu náhradu a nebudú musieť vycálovať tie 2 (potom možno už aj 3) milióny o rok. Ťažko by požadovali vybudovať toalety pre vodičov, keby im investor zabral len smradlavý podchod.
Podľa tých fotiek (najmä tá zelená ) to vyzerá presne ako bus, čo chodí v Brne zadarmo z Carrefouru Královo pole na Královo pole, nádraží a Semilasso. Má to kapacitu asi 20 vlkov a chodí to v intervale 60 - 45 - 30 min. Je to tam relatívne novinka, ten Carrefour otvárali tušim na jeseň.
Zdravim Vas. Urcite ste si vsimli trefne umiestnene reklamne putace v autobusoch, trolejbusoch a elektrickach MHD v Bratislave. Ked clovek sedi v dopravnom prostriedku a chce sa pozriet von oknom, tak dovidi akurat na reklamu na kavicku, nejaku banku a podobne. Je mi samozrejme jasne, ze reklama dava dopravnemu podniku nemale peniaze (na premie manazmentu?) a je zrejme nutna, ale takisto mi je jasne, ze tento manazment bratislavskeho DP vidi spoje MHD iba zo svojho auticka... Po velkej reklame na zadnom skle autobusov je toto druhy (a bohuzial sa obavam, ze nie posledny) tah DP hlavneho mesta na "zuslachtenie" podmienok pre cestujucich...
http://www.dpb.sk/sutaz/vyzvy/2005_0062vuszjp.pdf
Vie mi niekto povedať, či toto je to už medializované, alebo idú opravovať niečo za dalšie 2mil. pričom budúci rok sa to bude búrať.
Sakra keď už im niekto dal úplatok aby sa niečo stavalo, taknech to stavajú aspoň tak, aby to vydržalo v prevádzke aspoň 10 rokov a nie, že sa to po roku bude búrať kvôli inej výstavbe.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andy