Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sommelier #44288:
Ale az ked pride z Prasu Srotperk
Amos: heslo tyzdna-vynutena investicia NEPOZNAS?
Vsevedko, co to pisem, S499.1023: Ani Ty nepoznas heslo tyzdna? Ake Kremnice? Ake HROBUSTie hniezdo? Myslis sklad trolejbusov,
U francuzskeho revolucionara 1, 811 03 BILCIKOVO? Mas nieco proti pokrokovemu ovladaniu vyhybiek konopnymi lanovodmi, ktore od namontovania NERABOTAJET? NUŽ, JA TÓŽE ŇET!
Reply on: Max #44289:
No Weigl z Dp pre Bratislavske noviny povedal, že sa im podarilo výhodne kúpiť súpravu z Prahy... Takže asi už bola ruka v rukáve... Preto ma zaujímalo, kedy bude v obehu.
V celku opäť jedna rarita do DPB, najmä keď nové sa už nerobia (pokiaľ mainfo neklamú). ?
Reply on: bakchus #44340:
Dovolim si zapochybovať o tých veľkých peniazoch ktoré z toho DP má. Vie niekto koľko z toho vlastne má DP a koľko RECAR?
Andy: Inak práve sedím vo vlaku na ceste z Budapešti a aj keď je ich koľajová a trolejová sieť s výnimkou vyvolených úsekov obrazom biedy a úpadku, ešte stále tam všetko počínajúc plesnivými ZiU a končiac fungl novými Soplarismi Ganz úplne bez problémov prechádza podvesnými trolejovými armatúrami bez používania brzdového pedálu...
Reply on: trepko #44349:
🙂
Andy: Je síce chvályhodné, že tú výhybku dokázali vymeniť bez výluky ale v iných DP dokážu dosadiť diaľkové ovládanie aj bez toho, že by museli vymieňať celú výhybku. Konkrétne táto síce už bola pekný šrot ale zatiaľ mi nikto nedokázal (resp. sa ani nesnažil) zdôvodniť, prečo bolo treba meniť (a ešte blbo) takmer nové podvesné výhybky na Kramároch či na križovatke Záhradnícka x Svätoplukova alebo križovatku pri YMCe, keď na križovatke Pri Suchom Mlyne x Záhorácka, na konečnej Valašská či pri hrobusťom hniezde visia ešte stále tie úchvatné súkremničia, keď kade-tade po meste máme "elastické" oblúky na miestach, kde nemajú žiadne morálne právo na existenciu atď. Ale zato bude mať BA so zárukou jeden primát v Ex-ČSR-posledné výhybky systému Ohio Brass-prof. Jansa-ČKD-Elektrovod Kremnica na miestach pravidelnej premávky.
Reply on: bakchus #44340:
tie reklamy sice prekazaju, ale v mnohych pripadoch je to jedine co tie vozidla drzi pohromade. ?
Reply on: AAA #44346:
Keď sa chce, tak to ide... 🙂 Asi pred rokom tak vymenili napr. výhybku na Mickiewiczovej..
Reply on: Bon-Cu #44332:
no sak ja si zistim 🙂 inak tie tramvaje na tych fotkach boli vyrobene v rokoch 1948-9 ?
Reply on: Andy #44344:
Konečne niečo oprava bez väčších výluk T-dopravy. ? ?
Reply on: petert #44336:
Ja som sa viezol minulú stredu Ik280 v úseku ŽST Vinohrady - ŽST Petržalka. Autobus (napriek tomu, že ten predošlí nešiel) bol celkom prázdny (cca 80 ľudí) a cesta, napriek zápche na Mýtnej, bola celkom príjemná. Žiadny extrémny hluk, žiadny smrad. To v niketorých Ik435 je to väčší hnus.

Re #44337 Ámos Keynes: O rekonštrukcii podchodu na obratisko električiek písali už aj v BA-novinách, toto zrejme bude patriť k nej. Síce je tam naplánovaná stavba (ktorá začne možno v druhej polovici r. 2006), ale na druhej strane môže DPB od investora požadovať adekvátnu náhradu a nebudú musieť vycálovať tie 2 (potom možno už aj 3) milióny o rok. Ťažko by požadovali vybudovať toalety pre vodičov, keby im investor zabral len smradlavý podchod.
Na Mlynských Nivách bola pri VÚB v noci vymenená výhybka za diaľkovú. 🙂
Reply on: Mike #44342:
Ano, je to presne ten !
Reply on: KLF #44331:
Podľa tých fotiek (najmä tá zelená ) to vyzerá presne ako bus, čo chodí v Brne zadarmo z Carrefouru Královo pole na Královo pole, nádraží a Semilasso. Má to kapacitu asi 20 vlkov a chodí to v intervale 60 - 45 - 30 min. Je to tam relatívne novinka, ten Carrefour otvárali tušim na jeseň.
Reply on: bakchus #44340:
DPB nemá manažment, len pár opitenkov, prežitkov predošlej ideológie. 😃
Zdravim Vas. Urcite ste si vsimli trefne umiestnene reklamne putace v autobusoch, trolejbusoch a elektrickach MHD v Bratislave. Ked clovek sedi v dopravnom prostriedku a chce sa pozriet von oknom, tak dovidi akurat na reklamu na kavicku, nejaku banku a podobne. Je mi samozrejme jasne, ze reklama dava dopravnemu podniku nemale peniaze (na premie manazmentu?) a je zrejme nutna, ale takisto mi je jasne, ze tento manazment bratislavskeho DP vidi spoje MHD iba zo svojho auticka... Po velkej reklame na zadnom skle autobusov je toto druhy (a bohuzial sa obavam, ze nie posledny) tah DP hlavneho mesta na "zuslachtenie" podmienok pre cestujucich...
Reply on: BMko #44330:
O.k. nevedel som tak co navrhujes s riesenim problemu?
Reply on: Z #44335:
Na to štandardné a veľkokapacitné si bohužial ešte počkáme.
http://www.dpb.sk/sutaz/vyzvy/2005_0062vuszjp.pdf
Vie mi niekto povedať, či toto je to už medializované, alebo idú opravovať niečo za dalšie 2mil. pričom budúci rok sa to bude búrať.
Sakra keď už im niekto dal úplatok aby sa niečo stavalo, taknech to stavajú aspoň tak, aby to vydržalo v prevádzke aspoň 10 rokov a nie, že sa to po roku bude búrať kvôli inej výstavbe.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.