d3k0: ešte jedna výhrada - je nutné, aby sa človek musel cez WAP prihlasovať aj na čítanie? Tzn. do každého fóra nové prihlásenie... Odhliadnuc od toho, že už aj WAP ťahá dlhšie...
WOW...tak to by som bol na to zvedavy... dlzku nevies? a pripadne rozvory a vzdialenosti od klbu? Ak by to malo vyzerat nejak podobne ako 22Tr, ze 2. naprava (v tomto pripade 2. - pevna) vzdialena od klbu priblizne rovnako, ako posledna (tu 4., predpokladam ze tiez pevna), tak tymi vybornymi manevrovacimi schopnostami som si isty
Zaujimave. Takze si to mozem vzdialene predstavit ako 15 metrovy trojnapravovy bus, ktory ma za 3. napravou ihned klb a za nim vlecka s jednou (zrejme natacatelnou) napravou. Zaujimave riesenie, treba vidiet vykres. Ale co sa vkusu tyka, tak taky BN12 je vyslovene odporny autobus - teraz z estetickeho hladiska.
Ee. 1-2 (zadná natáčacia)-kĺb-1. Výkresy om nevidel, bo sa ešte nie, len som hovoril so šéfkonštruktérom SORu. Vraj to bude mať nešjaké mimoriadne dobré manévrovacie schopnosti.
Takze WAPisti, uz ide diskusne forum aj dispecer. Dalsie novinky:
* CP - v zozname zastavok linky pribudlo tlacitko "Dalsia strana" hned hore, aby nebolo treba vela behat po zastavkach
* CP - v BA je pri najblizsich odchodoch zobrazeny aj pocet minut, o kolko pojde spoj
* Pribudli CP linky Avion - Petrzalka a Kompy medzi Vojkou a Kyselicou (je to v casti Ine CP)
Nechcem teraz o vytazenosti tebou uvedenych liniek diskutovat, ale myslim si ze 30 SORov je dost vela a na tebou spominanych linkach by dokopy jazdili mozno 4 SORy, alebo pat.
A tie Sory by ešte podľa mňa mohli jazdiť aj na 24, 27 a 57.
Viem, že 24 robí prejazd na 26, ale tá hádam nebýva až taká plná, aby kvôli nej bol na 24-ke po celý deň dlhý voz. Alebo nech spravia prejazd z 21 na 26 podobne ako je z 21 na 25...
To je v poriadku a to nerozporujem. Ale faktom je, že vždy je lepšie mať vypravenú krátku Vrakosu na linke kapacitne zaťaženej minibusovo, než mať vypravenú krátku Vrakosu na kĺbovej linke. Preto si myslím, že BA potrebuje AKÚTNE kĺbové autobusy a až potom midi- a minibusy.
Veď aj ten SOR, to je tá prvá lastovička...
Nebol by som si taký istý nákupom tých busov a T-busov. U električiek budú musieť niečo kúpiť ak chcú jazdiť do Petržalky ale inak neviem. Skôr by som čakal zmeny vo výpravách, že sa budú brať vozy a jazdiť viac so striedačmi a tak budú môcť vyradiť Ik280 a hádam aj Ik283, ale na nejaký nové vozy by som sa nespoliehal.
V každom prípade vďaka bohu aj za to málo, tých 9 busov (7 SOR + 2 Mini) už len dvadsaťpäť 12, 15 a 18metrových
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
fobust
Zaujimave. Takze si to mozem vzdialene predstavit ako 15 metrovy trojnapravovy bus, ktory ma za 3. napravou ihned klb a za nim vlecka s jednou (zrejme natacatelnou) napravou. Zaujimave riesenie, treba vidiet vykres. Ale co sa vkusu tyka, tak taky BN12 je vyslovene odporny autobus - teraz z estetickeho hladiska.