To je v poriadku a to nerozporujem. Ale faktom je, že vždy je lepšie mať vypravenú krátku Vrakosu na linke kapacitne zaťaženej minibusovo, než mať vypravenú krátku Vrakosu na kĺbovej linke. Preto si myslím, že BA potrebuje AKÚTNE kĺbové autobusy a až potom midi- a minibusy.
Veď aj ten SOR, to je tá prvá lastovička...
Nebol by som si taký istý nákupom tých busov a T-busov. U električiek budú musieť niečo kúpiť ak chcú jazdiť do Petržalky ale inak neviem. Skôr by som čakal zmeny vo výpravách, že sa budú brať vozy a jazdiť viac so striedačmi a tak budú môcť vyradiť Ik280 a hádam aj Ik283, ale na nejaký nové vozy by som sa nespoliehal.
V každom prípade vďaka bohu aj za to málo, tých 9 busov (7 SOR + 2 Mini) už len dvadsaťpäť 12, 15 a 18metrových
ja som ako cestujúci so SORmi tiež veľmo spokojný. Ale nazabúdaj, že nám tu jazda klasické 12m sóla na linkách ako 77, 79, 43 ale aj na iných kde už jazdí SOR sa často stáva, že je vypravená K732 lebo rezerva na údržbu je malá. Nemyslím si, že 30 je potrebných, no možno aj školské spoje tým budú živiť.
Ja nie som vodič, len bežný canis lupus posoniensis rosenheimiens.
Ešte mám na mysli asi tri zvuky(jeden z nich robí 6241 a ešte dačo a zvyšné dva robia asi len 15TrM), ale nedokážem ich popísať, možno sú to niektoré z tých čo si už popisoval. kašlime na to.
Tusim ze ty si vodic troleju tak by si to mal ovladat. Neviem ci poznam este dalsich 5zvukov ale skusim. Tyristorove riadenie: najlepsi zvuk malo v 9TrHt ako nejaky hudobny nastroj alebo to iste maju starsie t3 prve s tyristormi. Potom zvuk vzduchovych brzd 14/15Tr- nemyslim skripanie ale nenamazane paky alebo co vzdy pri zoslapnuti a potom po pusteni pedalu odfuk vzduchu vsetko sa podoba na SMkove. Pri zoslapnuti akceleratoru alebo el. brzdy pritah/odpad stikacov. Ventilatory kurenia,odfukovanie vzduchu pri prudsom zvislom pohybe klbu u 15Tr.
neviem kde autor poznamky u ikarusu 2510 zobral informaciu ze vodic dostal infarkt.
ak by dotycny videl ten vrak tak by zistil ze ma schody natlacene liazkou az do kabiny.
Toho vodica vyhodilo oknom a este ho ten autobus presiel 2ma napravami kym sa nezastavil o kopec navezeneho strku.
Ešte, aby bolo jsné, ktorú lanovku som myslel. Myslel som tú z Podhradia na Hrad.
SORy sú, aj podľa mňa, ako cestujúceho, celkom dobré, no nie napríklad na linku 30, kde nahrádzajú štandardné Karosy.
Tak som čítal v novinách, neviem nič viac, nič menej. No vzhľadom nato, ako sa pán Roman rozumie verejnej dopravy, ani by som sa nečudoval, keby to bola pravda.
Ohladom kvality SORov suhlasim, aj ked sa s nimi takmer vobec nevozim. Ale to sa zrejme coskoro zmeni, nakolko idu kupit dalsich 30 tychto autobusov. Nechapem preco nekupuju aspon SORy B12, potiazmo BN12 (tie su ale fakt hnusne). A kedy SOR vyroby konecne nejaku klobasu?
Ohľadne kvality SORáčov s Tebou súhlasím, som veľký priaznivec týchto busov.
Problém je však v tom, že BA mometálne AKÚTNE potrebuje VEĽKOKAPACITNÉ autobusy. Takže ako prvé sa mali nakúpiť klobásy, tie mohli na vyťažených linkách nahradiť sóla, sóla mohli nahradiť kindervajcia a kindervajcia mohli ísť na málo vyťažené a nové linky.
Na Slavín je aj SOR B 9,5 príliš veľký...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
fobust
http://imhd.sk/ba/clanky/funny/sorb314.gif