viete o tom ze na konecnej wolkswagen 2 ma konecnu 24 a 26 a ked 24 odjazdi k w 1 a spat tak sa vymeni cedula za 26 napiste svoj nazor ci je to tak dobre a lebo by mali by byt na to 2 autobusi
ved si im na meno ani neprisiel... dpmb dpmb ? ? ?
Re #43581 DPB: o elektrickach tu volakto kedysi davno pisal ze co sa tyka pravej strany tak je to zadrete aby sa ludia nevyklana do spetneho vodicovi... vraj koli nastupu a vystupu cestujucich... ja osobne to nechapem... v zivote som nevidel nikoho sa vyklanat (teda krom seba a aj to len na konci supravy v zadu). na autobusoch som si to nejak nevsimol, skorej ako pise #43583 si: ze je to zadrete spinou ? .
Re #43584 Bigmac: nech uz je vyrobok akykolvek, stranka je na figu ?
elektorulx etc. ono je to uz raz tak. pani vo vedeni dpb, ako aj pani na inych kompetentnych uradoch to nepotrebuju. maju svoje auta, prip. aj odvoz so soferom. v prahe su ti pani aspon hrdi na svoju historiu a mesto a tak sa snazia. niektori pre ludi, niektori z lasky k doprave a ini len pre svoju slavu. avsak tuto jednoducho ide o to, nahrabat si, zapchat usta aspon raz za pol roka nejakou opravou a upravou a na prip. neprijemne otazky odpovedat „nemame peniaze“. a ked poviete, ze nevidno ani tu snahu, tak sa dockate odpovete, ze ako laik tomu nemozete rozumiet. a potom ako laik sedite so zamestnancami inych samosprav a podnikov a vidite, ze sa vselico da. a ked uz sa neda, ze sa aspon slusne a s uctou veci komunikuju zakaznikom a cestujucim. tu je cestujuci ten zly, ktory stale nieco chce, nicomu nerozumie a este sa aj stazuje. a kym to takto bude, vela sa toho nezmeni.
neostava nic ine, ako rozmyslat, ci zobrat auto na lizing, ci sa dohodnut s kolegovcami na spolocnom odvoze do a z prace a ci ma vobec cenu niekam pisat, na nieco sa pytat a pod.
Jajcaj: prepac, ale preco tu povazsku verziu Karosy nazyvas autobusom? Mal som v tom (a aj za tym) moznost sediet a moc dobry pocit to vo mne nezanechalo. Volalo sa to Slovbus C134.10
ten problem sice poznam, ale nestretam ho zas az tak casto, skor sa stretnem s tym ze na starych ikarusoch su tie okienka proste "zadrete" spinou v tesneni
Vysvetlí mi niekto, prečo na Hlavnú stanicu (vlak), chodí milión spojov z Račianskeho mýta, vrátane predĺžených trolejbusov, chodia prázdne a na Kramáre chodí len krátka 204 a 209 a to nekomentujem, aké sú natrieskané. Kompetentní z Dopravného podniku len zdražujú a blbečkovia z mestkého zastupiteľstva vždy odsúhlasia. Aký ma asi plat predseda dozornej rady DPMB? Tejto bande už neviem prísť ani na meno. Ato som spomenul len asi 1/10 kritiky. Veď obyvatelia BA vedia o MHD svoje. Kam idu peniaze za cestovné? Nové dopravné prostriedky sú v nedohladne. Električky sú satré ako Matuzalem a úžasný IKARUS radšej ani nespomínam. Brrrr, je mi zle z tohoto systému.
Ja ti poviem v čom je problem, pozri si niekde posuvne okna a zistiš, že bud dáky prihriaty "majster" v dielni alebo dáky prihriaty "vodič" autobusu tie okna znefunkčnili tým, že sklepli kovový posuvný jarček pre sklo. Vid električky, trolejbusy ale aj autobusy. Sú to proste hovädá, FUJ, nechcel by som vidiet aký nenvzvetraný hnoj majú doma !!!!!!!!!!!!!!!!!! Je mi z týchto "ludí" na tyčku !!!!!!!
zaujimalo by ma, ako vyhladava system iMHD v databaze spojenia. Kedysi to slo celkom dobre, ale od nejakeho casu su vysledky vyhladavania spojenia medzi dvoma zastavkami nepouzitelne. Ked sam najdem spojenie, ktore trva 15 minut a system mi najde spojenie, ktore trva najmenej 33 minut a pritom ide o spojenie tymi istymi autobusmi s prestupom an tej istej zastavke... divne
Mohol by mi niekto vysvetliť, čo sa vlastne na Kramároch opravovalo? Viezol som sa tade včera a nemal som najmenší pocit, že by sa oprava nejako dotkla (ne)plynulosti jazdy...
Ide o slovenske autobusy vyrabane v Novom Meste nad Vahom. V mensom mnozstve su prevadzkovane podnikmi SAD a aj sukromnikmi (organizaciami) na Slovensku. Vyvazali sa aj do CR.
ako iste vies, aj omnoho dolezitejsie veci ked im napises medzi poruchy, tak ti v dielni daju bumazku ze to je ok a pritom to (ne)funguje stale rovnako... tak sa nediv ze pri takomto pristupe v dielnach to maju vodici proste na haku...
Ak mám závadu okien, mám ju nahlásiť servisnemu spravcovi. Ten ju podla predpisov má odstániť do niekoľkych dní. Čo sa tyka okien, je to úboha dlhoročná skúsenosť s ich nefunkčnosťou. V sparnom lete, je to úžasny pocit pre srdciarov. ?
mily petert, ty by si asi chcel, aby vodic autobusu bol zaroven v jednej osobe asi aj dielensky pracovnik, ze ? Alebo ako si to predstavujes ze co by teda mal ten vodic robit s neotvaratelnymi oknami ? ist s tym na poruchu ? to by tu zas potom boli staznosti ze nesiel autobus ziaden... A male okna by mal asi prerobit, aby boli vacsie... ved vodic je proste kuzelnik...
Re #43569 Milada: najlepsie by bolo zistit kto vymyslel tie krpate vyklopne okna cez ktore sa nic nevyvetra a nechal ich montovat na vozidla MHD, ja viem, myslienka to bola pekna, nik odtial nebude vystrkavat hlavicku ani rucicku a nikde mu ju to neurve, ale vzhladom na to ze to nema nik z nas ako ovplyvnit tak sa nema vyznam nad tym ani rozculovat.
PS: kam maju tie autobusy s tymi "vhodnymi" oknami vypravit ? myslis ze niekde chodia prazdne ?
Miladka, pretože vodič na konečnej zastávke oddychuje a vôbec ho netrápi, že ma z autobusu nevetraný chlievik,? nemá záujem sprijemniť cestovanie a stale sa na niečo vyhovára. Myslim toho kto fakt o to nedbá. Myslíš si Milada, že to takto je aj v Osterreich? ? ...
Nechápem,prečo po trase centrum - DNV a späť a hlavne ráno nepremávajú autobusy,v ktorých sa dajú otvoriť okná a tým pádom vyvetrať "smrad" a nahromadený kysličník uhličitý,odvetrať to "mlieko",ktoré vznikne na oknách.Veď neráz som svedkom ako príde niekomu v autobuse zle!
petert