ide o uhol pohľadu, naozaj som si ho hned necvakla, lebo som jej pomohla a navyše som mala namierené na Olejkársku pre náhradnú električenku (mimochodom platnú do júna), lebo som bola okradnutá. mala som skrátka deň blbec . uznávam, ale ide tu o to, že lístok som mala v ruke už pri nastupovaní, keby som nepomáhala hned ho cvaknem. ja som mala smolu a v živote som nešla načierno. iab toľko zdravím všetkých.....
ja som usadila pani na sedadlo pre invalidov a potom som sa otočila že si idem cvaknúť lístok a nechápem akých 15 sekúnd ? neviem koľko to trvalo ale neviem či je niekde v cestovnom poriadku napísané že lístok musí byť označený do 15 sekúnd? bola som zaplatiť pokutu a kašlem na celý systém od dobroty na žebrotu. hlavne že sa vozíme ako dobytok.
Pokiaľ bolo otvorené jedno krídlo, jedná sa o vypadnuté tiahlo. Blok dverí bohužiaľ nekontroluje polohu krídla dverí ale kontrolnej vačky, ktorá je naviazaná priam na prevodovku dverového mechanizmu.
Bmko preco?shak pohoda, pises svoj pohlad. zly mozes byt ;o) kludne sa mozme aj hadat ak na to bude pricina, kym sa hadame ako slusni ludia je to ok ;o) mas sice pravdu, no na druhej strane elektricky meskaju, cakaju kazdu chvilu niekde atd…len to, ze ludia to vnimaju. a ti, ktori maju moznost porovnat su z toho aj nervozni. nehovoriac, ze kazdemu kto tu pride udrie stav vozidiel a sluzby a ceny do oci.
yale: yo,yo…mas recht. mna to doslova s..ie a mrzi. je mi luto, ze dpb je castou pricinou toho, ze sa tu turisti nehcu vracat, ze ludia, co tu pridu robit chcu odist do prahy a casto ich pocujem nadavat na mhd.
vacsina civilizovanych velkomiest sa snazi o to, aby centra boli co najmenej zatazene individualnou dopravou – z ekologickeho, estetickeho ale aj ekonomickeho hladiska (atractivity for tourists etc…). ale tu?
a s tym, co si napisal o zizkavani penazi (priorita a schopnost) sa neda nic, len suhlasit. a snad kazdy kto pozna business a s tym suvisiace veci (vratane neziskoviek), vie, ze tomu tak je. peniaze su vyhovorka. amen
Moj nazor na zaklade dlhodobeho pozorovania je, ze zo strany vedenia mesta bol ticho akceptovany rozvojovy scenar "A" - teda dalsi rast individualnej dopravy a stagnacia, pripadne pokles MHD.
Ak vychadzas z tohto scenara, potom su kroky magistratu dlhodobo pochopitelne, pre stagnacny variant naozaj netreba robit velke nakupy, staci raz za cas zrekonstruovat nejake vozidlo z minuleho storocia (napriklad pritlct tackerom schody :-))
Po dostavbe rozostavanych dopravnych stavieb (dialnica Einsteinova, tunel Sitina, most Kosicka), vyhladovo aj Severnej tangenty, sa moznost pohybu autom po meste zlepsi - dostup do centra samozrejme nebude az taky idealny, ale kedze pokracuje presun obchodov, sluzieb aj firiem smerom z centra von, je to len otazka najdenia vhodneho rezimu - pri nerieseni hromadnej dopravy v centre bude centrum postupom casu stracat na vyzname, a na navstevu divadla resp. koncertu uz nie je utrata za podzemnu garaz taka vyznamna polozka.
Na rozdiel od tu prevladajuceho nazoru si nemyslim, ze stagnacia je zapricinena vyhradne nedostatkom penazi. Peniaze aj na mestskej urovni su otazkou priorit a tiez schopnosti ich ziskat... Posledne mestske volby boli v roku 2003, do dnesneho dna sa dalo urobit daleko viac, ako iba audit, ktory nakoniec pre DPB vyznel takmer pochvalne (a teraz uz pol roka cakame na "audit linkoveho vedenia"), a projekt "volebnej elektricky".
Zhodnotenim tohto stavu je, ze pre najblizsich 10 rokov je asi najvhodnejsim riesenim dopravy zaobstarat si auto a diverzifikovat svoje poziadavky na rozne sluzby tak, aby si v spicke nemusel chodit do centra. Bratislava sa sice bude formovat podla toho a mestotvorne funkcie budu vsade a nikde, ale zrejme nikomu z kompetentnych to nevadi.
No kacer to ma. Co sa tyka T3 myslil, ze to ma tiez, ale je tam urcita hranica, alebo bolo odtrhnute rameno a zaznamenalo to zatvorenie dveri. Ale skor by to BigMac vedel, ja som mal vacsinou cest z IGE
jaj,ale to som chceu napisat este: nezda sa vam cudne toto? vcera som isiel 7797 do karlovky a pozeram na reklamne putace vo vozidle. a co nevidim.vyrazna reklama tohto znenia:“Mate uz plne zuby cestovania preplnenou mhd? Kupte si vlastne auto!“
hm, reklama bola na nejaku spolocnost, co prevdazkuje internet chat a robi si „nabor“ dievcat. nie len to, ze ide o pofidernu reklamu na pracu doma (ok, to sa akcepruje snad), ale takato reklama priamo vo vozoch mhd???!!! ajajajaj….ty vole…k tomu snad uz ani niet co dodat… za mnou sedeli teenageri, ktori sa na tom zacali skvelo bavit. aj 15 rocnych napadne, ze je to cudne, aby si mhd dalo taku reklamu…
breho dna.viem,ze moje prispevky su skor laicke,ale proste obcas mi to neda.
nasa spolubyvajuca, ktora je z kladna a pracuje pre firmu, ktora ma zastupenie v prahe, ostrave a BA, vcera dosla vecer domov a zacala:“teda jsme tady s kolegama mesic,ale zazadala jsem materskou firmu o auto. tady se tou mestskou neda cestovat.(a to jazdi len z dl.dielov do race).to jsem nevidela v zadnem jinem meste…“
hm, co na to moze clovek povedat? a co povedat na otazky:“A to nemate magistrat?A co firmy, nediskutuji s dop.podnikem o preprave zamestnancu?“
do kelu, kedy bude este DPB degradovat BA na osadu?! existuje sposob, ako oslovit raznejsie kompetentnych? mam BA rad. moja draha polovicka rozmysla ze sa tu prestahuje z prahy…ehm, rozmyslala…cim viac tu chodi, tym viac ju to odradza… a co? mhd… nastastie, lubi mna a nie pana zachara ;o) a kedze ma svoje auto… hm
zaujimalo by ma, preco uz minimalne tyzden rano o 7,00 pravidelne nechodí linka č. 206 zo stanice Mlynske nivy? hlavne ze revizory davaju pokuty aj ludom, ktorí si poctivo cvakaju listky. ja som pomohla invalidovi do trolejbusu a ked som si isla cvaknut chytil mi ruku vraj neskoro. pan revizor nech Vám padne na uzitok pokuta 140,- Sk ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
zuzu