Si: ale aj tak, za predpokladu, ze ten neskory odchod sposobil svojou nezodpovednostou by som ho do riti kopal! Odovodnenie predosleho: rit (sedacie svalstvo) je pre vodica rovnako dolezita ako dve ruky na volante alebo dve nohy na pedaloch, pretoze skoro celu sluzbu na nej musi presediet. A netreba kopat do diery, ale do stvorhlavych svalov tam, kde su na panvu naviazane...
Si: iste, ak sa susi v obratisku je to o inom. Okrem pohotovostneho posedu na hornej hrane klozetu by som si este vedel predstavit 2dovody: mal neplatenu pracovnu prestavku (prip. bezpecnostnu) a meskal na predchadzajucom prichode na nu viac, ako vyrovnavaci cas (linky s dvoma obratiskami 3min, linky s priebeznou konecnou na opacnej strane 4min). Dovod2: odstranoval zavadu na vozidle braniacu bezpecnej preprave, alebo dalsej jazde vobec. Inak s Tebou plne suhlasim.
Však práve to, že sa neuvedomia... zákazníkov majú dosť, a aj keby nemali, tak by im to bolo jedno. Ani platy manažmentu, ani vodičov nezávisia od spokojnosti zákazníka, to by to potom inak vyzeralo. Dúfam, že raz príde doba, keď nebudú mať koho prepravovať, potom sa možno uvedomia... ?
Mikimaus: nestresuj s tym tunelovym zalozakom. Uplne idealne miesto na zasivanie. Najblizsia socialka je totiz Novy most, bufetov tam je pozehnane, hajzlov taktiez a pokial v tych bufetoch cosi pozijes, tak si mozes demokraticky vybrat, na ktorom hajzli tu sluzbu do slova a pismena preseries...
Sorry Bigmac, ale to si trochu prehnal, arogancia niektorych vodicov v BA je naozaj obrovska. Len nezacni argumentovat, ze cestujuci ma byt na zastavke a cakat na spoj, lebo iba vtedy moze nastupit. Ide iba o obycajnu slusnost. Ta sa ale este dlho u nas asi nebude nosit. Zvacsa sa na dobiehajucich ludi pocka, pravda, na zapad od nasich hranic. (mnoho osobnych skusenosti). Ale to by si v DP museli uvedomit, ze cakaju na zakaznika.
TeBeCe: ale kupon uz nie je kuponom v povodnom zmysle slova. Uz to nie je cenina a cestovny lístok ale iba danovy doklad a potvrdenka o zaplateni. Oficialne by to revizor nemal uznat, normalny to vsak akceptovat bude.
Vsevedko: a kam by sme liali investicie, ked nie do samospasitelneho turbotarifneho infosystemu, ktory nam umoznuje buzerovat cestujucich, ha? Ved aby sa zaplatili citacky, tak predavame karty o 20 ci 30 Sk drahsie ako SADka. Tie iste karty... Ale nikde to radsej nezverejnime. Pre istotu.
Peon: ale ta karta asi bude v poriadku, ked ju ina citacka nacitala. Velmi jednoducho si to mozes overit v hocktorej predajni DPB, tam sa infocitacky nachadzaju, staci len prilozit a funguju aj mimo otvaracich hodin, su totiz vonku. Ak by bola vadna, treba zakupit novu kartu. Kup si ju vsak u SADistov, tam je asi o dvacku lacnejsia, prines fotku a daj si ju personifikovat u DPB, su totiz rovnake a v ramci BIDu plne kompatibilne. Nahratie udajov by malo byt bezplatne.
Veď hej, ale čo keby náhodou, raz mi niekto hovoril, alebo sa mi snívalo, že vraj tam raz kontrolovalo ZSSK...
Pohraničné stanice som neskúšal (vlastne som neprešiel veľa, spolu asi len takých 3000 km), viem, že do Passau sa dá ísť, lebo tam je hranica taríf. Ostatné nejak musíme pozisťovať. Tento rok ten lístok musím využiť poriadne.
a kto by ti tu pokutu dal, keď tam nechodia slovenskí sprievodcovia? ?
Toto leto tam aj ja tak budem chodiť. ?
Ako je to s JFNK na tratiach Gysev, tam platí JFNK, že? Máš aj skúsenosti s cestovaním do pohraničných staníc? Napr. Passau, Sopron, Hegyeshalom, Břeclav,Lindau, Buchs...?
"KVALITNÉ" ČIPOVÉ KARTY
Dnes poobede ma v 1-ke na začiatku trasy pri ŽST Nóvé Mesto kontrolovali revízori. Pri nástupe boli fakt "nenápadní".
Boli slušní, no jednému z nich nešla načítať moja čipová karta. Hovorí: "Mladý muž, pôjdete do obchodnej kancelárie, viete kde to je?" Povedal som, nech to dá skontrolovať kolegovi, ktorému sa to po chvíli napokon podarilo.
Čo myslíte, mám so sebou nosiť originál alebo kópiu papierika z električenky? Ak by sa im to nepodarilo načítať, musel by som na Olejkárskej alebo revízorom zaplatiť manipulačný poplatok 140,- Sk? A dostal by som ho späť alebo nie?
Podľa mňa, každá električenka by mala mať nejaké špeciálne číslo, na základe ktorého by si mohol revízor zistiť aj po telefóne alebo nejak inak či je tá električenka platná (v prípade, že mu ju čítačka nenačíta).
A ešte ma zaujíma, koľko sa platí za vydanie duplikátu pri strate, resp. poškodení? Nemám čas to teraz čítať v podmienkach ?
Max