Podobne ako Večerník aj Pravda už poskytuje bezplatný prístup do elektronického archívu cez Newton Information Technology, ale až po zaregistrovaní. Heslo príde na e-mail. Takže link na článok by tu zrejme nefungoval
LANOVKA NA KAMZÍK MOŽNO PRINESIE AJ NOČNÚ LYŽOVAČKU
- zaregistrujte sa na http://pravda.newtonit.sk/a hľadajte kľúčové slovo "lanovka"
Uz tu do nej prestante rypat, kludne to mohlo byt tak, ze signal daval vodic neskoro (Ik435 uplne bezne) alebo vobec (Karosa) a dotycna osoba dobehla spoza voza sup doneho. Kazdopadne to nikoho neopravnuje k tomu, aby tahal niekoho vo dverach.
V prvom rade treba vediet kde si nastupovala, ako si nastupovala (ci si prave dobehla za autobusom alebo ako), kolko ludi bolo, etc. Samozrejme vodic si nesmie dovolit za AKYCHKOLVEK podmienik niekoho tahat co i len 10 cenitmetrov vo dverach, nech uz dotycny spravil cokolvek, ba aj v pripade ze sa sam postaral o privretie do dveri.
Omyl, trolejbusy nie su cim dalej prazdnejsie, resp. nebudu, lebo bude sa predlzovat interval = nizsia atraktivita verejnej dopravy = dalsi odliv cestujucich = nizsie trzby / vacsie straty = zvysovanie cestovneho = dalsi ubytok cestujucich = vacsie zapchy a uviaznutie trolejbusov = este nizsia atraktivita MHD = zasa dalsi odliv cestujucich = ... = zrusenie MHD.
V cestovnom poriadku máš napísané že po zaznení zvukového signálu sa nesmie do vozidla nastupovať ani vystupovať, ak on už predtým zazvonil , tak smola.....
no, nestastnico nestastna. toto nie su oficialne stranky dpb, tak tu sa asi moc nenastazujes. ale ulavit si a vyrozpravat snad ano a aj ti snad niekto, kto tomu viacej rozumie poradi. mozes pisat na mhd, pripadne zajst tam osobne. ale skor ti zelam "good luck" a priprav sa, ze na vine budes ty... ale snad sa mylim a niekto sa ti z dpb ospravedlni.
Mala som velmi zlu skusenost zo soferom 95 a tak sa chcem o to s vami podelit.Nastupovala som do zadnych dveri a este som nestihla ani nastupit mala som tam len pravu nohu a zavreli sa dvere ja celym telom vonku len nohu som mala v autobuse a sofer sa pohol keby nebolo ludi ktory ho zastavili tak je po mne a este bol neprijemny ked som sa zacala branit a teraz mi poradte kam sa mam ist stazovat.
no zahustovanie cestnej dopravy v oblasti dolnych honov ma uz dost serie, medzi zastavkami torysska a priekopnicka v rannej spicke zvykne trolejbus stvrdnut 5 - 10 minut (ked na torysskej vystupim a preslapem to pesi na priekopnicku, zvycajne predbehnem 2 - 3 trolejbusy), takze segregovana doprava by bodla, inac bude trend ktory tie posledne roky pozorujem pri ceste rano dalej pokracovat - trolejbusy su prazdnejsie a cesty plnsie...
Dopouštíš se své klasické chyby - po shlédnutí provozu z letadla se cítíš býti zasvěceným znalcem.
Obsluha kopcovitých částí města, jako jsou Kramáre, Koliba, Hrad, je primárním úkolem trolejbusů v Bratislavě. A proč bych měl rušit trolejbusy na Trnávce, když tam mám vybudovanou infrastrukturu a navíc je tam vozovna???
Z jakého pohledu by na 203 nebo na Trnávku bohatě stačil trolejbus? Z kapacitních? To pak stačí i na ty D. Hony.
je to pravda že račianska a karloveská radiála sa moc brnenských nelíšia, akurát že tie naše nejsu mimoúrovňové...
V Brne je to super, tam sa mi to lúbi ?
Nehnevaj sa, ale nahradit linku 203 autobusom by bola nekonecna hovadina. Trat na Kolibu bola spravadzkovana tusim uz v roku 1941 ci tak nejako a dodnes ma odpostatnienie, aj trolejbus ako vozidlo na nej. Trnavka je OK, tam tie trolejbusy nevidim ako zbytocne. Dolne Hony su velikym sidliskom, nikdy som sa nezaoberal otazkou ci trolejbusy ano alebo elektricky. Zatial to vyzera tak, ze trolejbusy stacia. Pisem zatial, bohvie co bude o 5 rokov. Zahustovanie cestnej dopravy ale urcite.
nndro