Reply on: SZKV #42811:
OK, je to tvoj názor, mňa by ale stále zaujímalo, ako chceš "rýchlodrážnou električkou" vyriešiť prechod cez centrálnu mestskú oblasť (typický príklad - rýchlodrážna Obchodná), resp. ako ju chceš dostavať na tie dopravné ťahy, ktoré v súčasnom trasovaní chýbajú a preto momentálne po nich pigľuje jeden autobus za druhým. Podľa mňa to na povrchu už nie je možné, ale rád sa nechám presvedčiť...
d3k0
1(=13): Hlavna stanica - Obchodna - Nam. SNP - Jesenskeho - Nam. L. Stura - Safarikovo nam. - Nam. SNP - Obchodna - Hlavna stanica
2: Zlate piesky - Vajnorska - Vazovova - Obchodna - Nam. SNP - Spitalska - Vajnorska - Zlate piesky
3: Raca - Americke nam. - Spitalska - Sturova - Janikov dvor
4: ZST Nove Mesto - Vajnorska - Spitalska - Sturova - Janikov dvor
5: ZST Vinohrady - Obchodna - tunel - Dubravka (do 6.00, po 19.00 a cez vikendy az do Race)
6: Karlova Ves - nabrezie - Jesenskeho - Sturova - Janikov dvor (do 6.00, po 19.00 a cez vikendy az do Dubravky)
7(=14): Ruzinov - Nam. L. Stura
8(=8): Ruzinov - Hlavna stanica
Ma to len jednu podmienku - vybudovanie prestupneho uzla medzi Vazovovou a Radlinskeho nam. Inak satento system da zaviest uz teraz s ukoncenim petrzalskych liniek na Nam. LS resp. Safku.
Zakladnou filozofiou navrhu je umoznit prepravu medzi koncami siete co najkratsou cestou bez roznych esiciek a podobne a zaroven moznost dostat sa odvsadial vsade s max 1 prestupom.