breho dna vinsujem.v piatok ma prisla navstivit rodina z PP. nieco okolo 15,30 sme nastupili do leketricky c.1 (7778) na hl. stanici. do zadneho vozna nastupil aj jeden mlady par. obaja boli slepi. napriek ich handicapu velmi promptne nastupili a posadili sa. na zastavke zilinska prisiel sofer a velmi neprijemne a nahnevane oznamil tomuto paru, ze:“ako chcete vystupit? tu nemozte sediet.“ na to mu dievca milo oznamilo, ze „to je v pohode, to zvladneme“. ale pan sofer pokracoval:“prestupte si, ja vas v spatnom zrkadle nemam ako vidiet!“ a pokracoval a to dost neprijemnym tonom hlasu. turisti ktori tam stali nadobudli dojem, ze sa niekto hada a pytali sa, kde je „a driver to stop this“. mlady par si vystupil a ostal vylakane a prekvapene stat. sofer sa odobral spat do kabiny zacal zvonit – tym im asi chcel naznacit, ze maju nastupit do predneho vozna. tento par vsak ostal vylakane stat vonku. s priatelkou sme sa postavili na schody a chceli povedat tomuto paru, nech si nastupi do predneho voza, ale to uz sa zial dvere zatvorili.
chapem soferove obavi a je pochpitelne snad aj pre kazdeho vylakanie sa tohto mladeho paru.
zaujimalo by ma, ci sa naozaj dpb stara o to, akych ma zamestancov. dpb je predsa verejna sluzba zakaznikom a tak sa ma podla toho aj spravat. v budapesti som videl aj to, ze sofer vystupil a pomohol s nastupom vozickara (a nevidel som to len raz). a v prahe sofer autobusu, ktory postrehol, ze nastupil slepy pan sa otocil a oznamil mu, ze je pokazene hlasenie zastavok a na zastavke kde chcel slepec vystupit mu tuto zastavku oznamil.
som presvedceny, ze na spravanie sa dpb voci zakaznikom peniaze nie su az tak potrebne. potrebna je kontrola urovne aspon tych biednych sluzieb, ktore nam dpb poskytuje.
kto dohliada na cistotu vypravenych vozidiel? ide sa niekto z manazmentu prejst do nejakej vozovne rano, skor ako sa vozidla vypravia? maju soferi nejake skolenie a zdoraznuju sa im sankcie za nevhodne spravanie sa? pozna dpb nieco take ako „nas zakaznik nas pan“?
a aby niekto nepovedal, ze sa stazujem na nespravnom mieste, list podobneho znenia som dnes poslal na dopravny podnik. okrem ineho tuto to nie staznost, ale iba opis skusenosti.
chapem soferove obavi a je pochpitelne snad aj pre kazdeho vylakanie sa tohto mladeho paru.
zaujimalo by ma, ci sa naozaj dpb stara o to, akych ma zamestancov. dpb je predsa verejna sluzba zakaznikom a tak sa ma podla toho aj spravat. v budapesti som videl aj to, ze sofer vystupil a pomohol s nastupom vozickara (a nevidel som to len raz). a v prahe sofer autobusu, ktory postrehol, ze nastupil slepy pan sa otocil a oznamil mu, ze je pokazene hlasenie zastavok a na zastavke kde chcel slepec vystupit mu tuto zastavku oznamil.
som presvedceny, ze na spravanie sa dpb voci zakaznikom peniaze nie su az tak potrebne. potrebna je kontrola urovne aspon tych biednych sluzieb, ktore nam dpb poskytuje.
kto dohliada na cistotu vypravenych vozidiel? ide sa niekto z manazmentu prejst do nejakej vozovne rano, skor ako sa vozidla vypravia? maju soferi nejake skolenie a zdoraznuju sa im sankcie za nevhodne spravanie sa? pozna dpb nieco take ako „nas zakaznik nas pan“?
a aby niekto nepovedal, ze sa stazujem na nespravnom mieste, list podobneho znenia som dnes poslal na dopravny podnik. okrem ineho tuto to nie staznost, ale iba opis skusenosti.
Marko
Mňa v X10 asi okolo 13:00 hod. za šafkom kontroloval revízor, a bol veľmi milý, slušne sa predstavil a ukázal preukaz, bodaj by taký boli všetci....