A preto by DP, keďže vie že má aj menej všímavých zákazníkov vymyslieť niečo účinnejšie.
Možno by stačila lepšia súčinosť s médiami, neoznamovať výluky len tri dni vopred a na zastávky vymyslieť niečo lepšie ako sákel a tabuľu, ktorá nie je v úrovni očí. Keby tam bol drevený zátaras s oznamom som si istý, že by si to viac ľudí všimlo.
hmmm, mne sa dnes podaril jeden vtipný prešlap - do vozu linky X10 nastúpila duochodkyňa a hneď začala obťažovať vodiča sprostými a nemiestnymi otázkami typu: kam to ide a prečo práve tam? tak som jej povedal že je treba čítať oznamy. Na to mi však pohotovo (až príliš) odpovedala, že oznam čítala, ale nič o linke X10 tam písané nebolo. Potom som to rýchlo zahovoril tým že je to posilová doprava, ale mala pravdu. Kurňa kde to žijeme, keď kdejaký duochodca číta a pamätá si oznam... a potom ešte nadáva na DPB. Toto predsa nikdy nebývalo! ?
aj take uz bolo.. ked bola vyluka na Mostovej, viseli na oznacnikoch na zastavke Novy most sede sakle a na nich este cedula, ze "Zastavka je zrusena" A myslis, ze tam ludia nastali? ? Este aj par dni pred ukoncenim vyluky, tam stavali babky a dedkovia... ?
Ja viem, len som tým chcel povedať, že keby aspoň na označník zastávky dali oznam (o zrušení), bolo by to lepšie. Pretože tie malé žlté papieriky si málo kto všimne (vlastná skúsenosť)... ☺
vcera som s MAXom siel kuknut vylukovu L6. Isli sme z Vazky smerom na HLST.. Na Vazke bola salina plna Slovanistov.. Akonahle sme na Florianovi odbocili doprava, zacali sa ozyvat ludia: "Kam to ide?" "Co to je?" "Toto nieje 6tka?" atd.
Na Technickej univerzite uz sme boli prazdny... ? Iba jednej pani som sa snazil vysvetlit, ze je vyluka a, ze treba citat oznamy. Ona na to, ze "Vidite, a ja som si ten oznam neprecitala. A kde su nejake oznamy? Ahaaa, tam vpredu jeden visi."
Tym chcem demonstrovat iba to, ze aj keby DP vytlacil oznamy na zastavky o tom, ze "Zastavka je docasne zrusena" Co myslis, kolko ludi si ten oznam precita? ?
Dosť ma prekvapuje, že DP nevie zabezpečiť tlačivo "Táto zastávka je dočasne zrušená"... Je komické sledavať ľudí, ako čakajú na zastávkach na električku a pritom tam žiadna nepremáva... ?
Bigmacwagen-Si atraktívna?Máš plné zuby jazdenia v preplnenej MHD a snívaš o svojom aute?Staň sa internetovou kurvou... Pozerám,že ten ***nutý DP sa už za pár tisíc zapredá hocikomu...
Faceliftovaný Citybus = Citelis http://www.transbus.org/construc/irisbus_citelis12.html
Ámos Keynes: #42705
Cejlonský čaj předcházela káva. Srí Lanka byla do poloviny 19. století pěstitelem kávovníku, který však zahubila cizopasná houba. Proto se pěstitelé přeorientovali na čaj.
Ja som si tiez myslel ze to su tie "mechy" cez ktore ide chladiaci vzduch ci co. Aspon u T3 ucite. T6 maju sice trakcaky s vlastnym chladenim, ale odniekal tam ten vzduch prijst musi. Tipujem ze to je tymi malymi rebrami pri kazdom podvozku. Cize iba akysi "kanal", motor si sam cuca podla otacok (cim viac sa vrti, tym viac sa chladi).
Bolo to oznamenee vodicovi hned ako sa to stalo?...Bola privolana zachranna sluzba?..UZ teraz sa to bude asi tazko dokazovat ked neboli splnene tie podmienky! Pretoze aj ja mozem povedat, ze "Vcera som bol v egypte na slnku"! ?
Viem ze toto nie su stranky mhd a preto sa nestazujem ale pytam sa.
Je mozne od DP vymahad odskodne za to, ze sofer jazdil neprimerane a pri nahlom brzdeni urcitej osobe vznikla nasledkom padu komplikovana zlomenina? Svedkovia su, lekarska sprava tiez...
musím uznať, že tu mi tie nadávky nejako nevadili. Proti niektorým ľuďom sú aj všetky nadávky sveta slušné.
Peter: ak si na všetkých miestach, ktorými sa oháňaš použil takýto postup, tak sa vôbec nečudujem, že ti nikto neodpovedal. Pochop už konečne, že takto sa veci neriešia. Zvolil si nesprávny postup. Nie je nič ľahšie ako vyhlásiť "ja som síce laik, ale vy s tým niečo robte", ťažšie je začať sa o danú vec hlbšie zaujímať a keď ju pochopím, prísť s nejakým riešením. Keby všetci z tohoto fóra takto otravovali, nevzišlo by z toho nič lepšie ako jeden veľký chaos. Zažila som nastupovanie prednými dverami v Mníchove. Dá sa to, ale autobusy jazdia takmer prázdne a veľké množstvo Mníchovčanov sa skoro všade vyváža autami. Za celý polrok, čo som tam bola, sme išli autobusom dva razy a autom nespočetne-krát. Asi preto je to tam také jednoduché a asi preto je tam toľko smogu, zavše vznikne nejaká tá zápcha, ktorá sa potom rieši prestavbou ciest a pomaly - kam sa pozrieš, všade samý asfalt, asfalt, asfalt nad tým nejaký ten most a zase asfalt. A čo sa toho nastupovania týka. Nemysli si, že nastupovaním cez predné dvere získaš viac peňazí. Kopa ľudí mhd jednoducho prestane používať a do autobusu už nevopcháš toľko ľudí, ako by sa tam vošlo všetkými dverami ani keď sa na hlavu postavíš. Vidím to v Bystrici. Keď sa ti v strede autobusu postaví nejaká tetuška ku dverám a zablokuje tak celú zadnú časť a bojí sa pohnúť ďalej, lebo o sedem zastávok bude vystupovať a chce mať istotu, že sa dostane k dverám, tak na ňu môže hučať celý autobus aj s vodičom a nehne sa ani o centimeter. A ak má taký metrák a pár tašiek, tak ju ani neobídu. Takýchto cestujúcich je v špičke v jednom dopravnom prostriedku viac, čo si jednoducho niekde vyhliadnu miesto a nevytiahneš ich ani kliešťami a spoje potom odchádzajú a je v nich ešte kopa miesta. Používala som mhd aj v KE a garantujem ti, že viacerými dverami sa do dopravného prostriedku mhd vojde podstatne viac ľudí ako prednými dverami. A čo sa tých čiernych pasažierov týka, veď existujú revízori. Už zleť z toho tvojho Dublinského neba a obzri sa po Slovensku. V Bratislave by to po zavedení nástupu len prednými dverami nevyzeralo ako v Írsku, ale ako v Banskej Bystrici. Vitaj doma, SLOVÁK! A prosím ťa, nereaguj na tento príspevok, alebo ešte lepšie, vôbec nereaguj.
Takto mi to dakto vysvetloval, a prave o tych vzduchovych kanaloch mi hovoril ze tie nie su pricinou toho vrzgania, a ze vela ludi (v dielnach) si mysli ze su to ony, a nie su...tak teraz fakt neviem
Re #42720 Beus:To vrzganie je sposobene trenim a opotrebovanim kovovych platni, prostrednictvom ktorych sedi karoseria na podvozkoch, a ktore sa voci sebe posuvaju pri natacani podvozkov-to čo popisuješ je nezmisel,to čo tam vŕzga pri natáčaní podvozkov je vzduchový kanál chladenia trakčných motorov ktorý sa pritláča pružinami ku karosérii a pri otáčaní podvozkov sa klzné plochy s pertinaxu ktoré sa po sebe kĺžu vydávaju vŕzgavé zvuky.Ináč máš pravdu že v Krasňanoch nemažú,tam sa nemažú aj iné veci a naopak čo sa nemá mazať to namažu napr.spojky motorov pohonov dverí a pod.
Max