Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Dnes som išiel opäť linkou 202 na dojazde, a napadlo mi, že by nebolo od veci, keby hlásič na pred Cintorínskou zahlásil napr. "Po tejto zastávke vozidlo opúšťa trasu linky 202 a pokračuje do vozovne Hroboňova po trase Hodžovo námestie - Mudroňova, pričom zastavuje na každej zastávke."

A v 6608 už hádam odjakživa nefunguje ten displejík na "teplomeri", ktorý zobrazuje číslo linky a tuším čas. Rozmýšľam, že kam mám napísať, aby to opravili, resp. reklamovali. Lebo asi si to na prevádzke nikto "nevšimol". Kúpili to a tým to hasne. Ak by som zašiel do extrému, tak na DPB by mohli zriadiť nejakú mailovú adresu, ktorú by kontroloval generálny riaditeľ a zdrbával by zamestnancov, ktorí si "nevšímajú", že niečo nefunguje. 🙂
He, nedavno bola v telke reportaz zastaranych autach hasicov. Niekde v Petrzke hori a teraz presla okolo hukajuca cisterna. Ani sa nesnazil prejst na cervenu, pockal v rade nechal sa pri rozbiehani trhnut kazdym. Historicka Skoda 706R mala problem s rozbehom aj radenim.
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: peterbakor #42336:
Ty psychopatický debil:
1) Toto NIE SÚ stránky DPB.
2) Medzi služobnými vozidlami vrcholných pracovníkov MHD je jeden Superblb, pár Oktávií a zvyšok Fóbií.
3) Daj toľko peňazí na nákup autobusov, koľko je v Dubline a potom budú miesto autobusov značky SOR (ktoré majú zdvíhaciu plošinu na nástup vozíčkarov) autobusy Volvo.
Týmto žiadem Petra Bakora nech odstúpi alebo nech so sebou niečo robí.
Ďakujem
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: fobust #42337:
Bože ty si fakt magor. Nikdy som nikde netvrdil, žeje znmena rozchodu nutná hneď a všade. Ale prakticky všetky radiály na to máme pripravené a Petržlenku by som staval rovno so splietkou.
Okrem toho nevieš čítať alebo úmyselne skresľuješ - žiadna trať nezanikne zmenou rozchodu.
mohli by ste mi prosim vas poradit ako sa dostanem na vajnory ku kasarnam?dik
Reply on: Vševedko samofandivý #42335:

Fajnt, takze zmenou rozchodu tato trat zanikne. Pekne... Asi si fandia rovnako ako ty, ked si myslia ze zeleznice ich pustia na svoje trate. Ale dobre, ak maju na to peniaze.
Pozri, my nemame ani par drobnych na prebrusenie vlnkovitosti setrime velmi dlho. Zaiste si uvedomujes financne naklady spojene so zmenou rozchodu. Vie velmi vela, tak si to zrataj. Zmenra rozchodu v Bratislave nebude a ani nie je nutna.
Uz mam toho dost.Platim si za elektricenku tazke prachy a hla co sa deje v autobusoch.Stale tu su zapachajuci bezdomovci ktori smrdia a siria len choroby.A ja sa pytam?Vsak je na to zakon ze do dopravneho prostriedku smie nastupit iba primerane obleceny a nezapachajuci clovek,tak co do pekla tam robia bezdomovci?Kazdy vodic by ich mal vyprostit z dop.prostriedku,vsak ti vodici vidia kto tam nastupuje,ci uz pri prichode na zastavku alebo v spatnom zrkadle.Robte s tym nieco.Viem ze vsetci ti vrcholní pracovnici z MHD si vozia svoje zadky v milionovych bavorakoch ale obcas by mali skontrolovat situaciu aj v "terene" to je hrozne.A dalsia vec kto je zodpovedný za nakup autobusou znacky SOR,vsak to su "sroty"Cez leto som bol v Dubline a tam maju VOLVA,ktore sa dokazu znizit aby mohli nastupit vozickari,Preco sme nemohli kupit tieto hoci menej autobusou tejto znacky.Týmto ziadam vedenie nech odstúpi alebo s tým nieco robí.ďakujem
Anti-fanúšik MHD Bratislava
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: fobust #42334:
V Liberci sú na vnútromeste hotoví a sú veľmi spokojní s tým, že na normálny rozchod prešli. Žiadna časť siete neostane na 1000 mm, ostane len časť siete v splietke kvôli prevádzke múzejných vozidilel.
Medzimestský úsek do Gablonza sa rekonštruuje, lebo sa nevie, čo s ním - či sa zachová alebo bude mačkopes.
Reply on: petert #42330:

Nepise sa o nej preto, lebo vobec nie je nutna. V Liberci zacali v roku 1990 a dodnes nie su hotovy, navyse cast siete aj ostane na rozchode 1000 mm, nebude sa tam menit. Su to vyhodene peniaze a ti, co zmenu obhajuju casto nemaju dostatok odbornych vedomosti, otazky financne, ako aj dalsie ktore s tym suvisia, nikto neriesi.
Reply on: Sisa #42332:

Zatial to nie je mozne, bohuzial vsak neviem povedat ci a ak ano, tak kedy by sa dalo spravit, nakolko webmaster je sam velmi zaneprazdneny (vcera som s nim bol). Kazdopadne mu to navrhnem. Momentalne sa to ale naozaj neda.
Dobry den,vitam moznost vytlace MHD cestov. poriadku- format do penazenky.Chcem sa opytat, ci by bolo mozne nastavit system tak, ze by sa dalo oznacit viacero spojov tohto formatu tak, aby sa vsetky vytlacili na jednom papieri (napr. styri kusy a pod.)
Pokusala som sa namet poslat na vas mailovy kontakt, avsak nedarilo sa to.... Zastavim sa tu pre odpoved. Vdaka.
Bol som tu . A I ❤ 14Tr/0 !!!
Reply on: TeBeCe #42329:
Píše sa o rekonštrukcii kolajníc v miliónoch. Prečo sa nepíše však o nutnej zmene rozchodu na 1435 ...?! Tu sa len pozastavuje rozum, co sa tu ma vlastne za tie miliony skvalitnit?! ? DP bude mat zasa viluky a mi blby budeme cakat na hrkajuce x-ky a dychat na zastávkach exhalaty. Alebo si mame len tak minat benzín v zacpe pre cistotu ovzdusia v BA nechad kde tu rozbit dalši voz elinou lebo peniaze su v ...piip r....piip
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: Ámos Keynes #42312:
Je Týždeň to isté, čo Týden v ČR alebo to je len náhoda?
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: Ámos Keynes #42312:
Človeče, Ty si dostal rozum ? ?
Som za harmonicke spolunazivanie elektriciek a gumokolov.
co je to za autobus ten novoplan ? zopar krat som ho videl na 37
Reply on: Emo #42322:

Električka nestačí, lebo metro je nielen o kapacite ale hlavne o rýchlosti prepravy a nezávislosti na vonkajších podmienkach (zápchy, dážď, snehová kalamita apod). Keďže ide o záležitosť finančne veľmi náročnú, bude v budúcnosti zrejme iba v centrálnej mestskej oblasti a všade tam, kde sa bude dať bude ako rýchlodráha na povrchu na samostatnom telese. Stratia sa tým síce niektoré vyššiespomínané výhody, ale bol by to kompromis medzi nákladmi a kvalitou. Z tohto hľadiska by preto mala byť budovaná aj dráha do Petržalky. Vybudovať rýchlodráhu na normálnom rozchode 1435 mm ako prvú vetvu nového dopravného systému. Inak budeme mať, ako som už minule napísal, iba ďalšiu vetvu bratislavskej úzkokoľaky, ktorá postupne (ako poznáme DPB) upadne na kvalitu ostatných tratí, takže to bude o ničom. Teraz má Bratislava jedinečnú šancu vybudovať niečo nové a bola by obrovská škoda ju nevyužiť.
Reply on: Emo #42319:
viem si tam predstavit funkcnu cestnu cast ale nie s IAD. Ta tam moze ist len na ukor niekoho - elektriciek alebo chodcov.
Vylucenie IAD zo stareho mosta ma viac pozitiv ako negativ. Odstrania sa zapchy v okoli Safka - z Dostojevskeho radu aj zo Sturovej. Staci si spomenut ake to bolo ked bol most uzavrety, svaty pokoj.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.