Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: petert #42330:

Nepise sa o nej preto, lebo vobec nie je nutna. V Liberci zacali v roku 1990 a dodnes nie su hotovy, navyse cast siete aj ostane na rozchode 1000 mm, nebude sa tam menit. Su to vyhodene peniaze a ti, co zmenu obhajuju casto nemaju dostatok odbornych vedomosti, otazky financne, ako aj dalsie ktore s tym suvisia, nikto neriesi.
Reply on: Sisa #42332:

Zatial to nie je mozne, bohuzial vsak neviem povedat ci a ak ano, tak kedy by sa dalo spravit, nakolko webmaster je sam velmi zaneprazdneny (vcera som s nim bol). Kazdopadne mu to navrhnem. Momentalne sa to ale naozaj neda.
Dobry den,vitam moznost vytlace MHD cestov. poriadku- format do penazenky.Chcem sa opytat, ci by bolo mozne nastavit system tak, ze by sa dalo oznacit viacero spojov tohto formatu tak, aby sa vsetky vytlacili na jednom papieri (napr. styri kusy a pod.)
Pokusala som sa namet poslat na vas mailovy kontakt, avsak nedarilo sa to.... Zastavim sa tu pre odpoved. Vdaka.
Bol som tu . A I ❤ 14Tr/0 !!!
Reply on: TeBeCe #42329:
Píše sa o rekonštrukcii kolajníc v miliónoch. Prečo sa nepíše však o nutnej zmene rozchodu na 1435 ...?! Tu sa len pozastavuje rozum, co sa tu ma vlastne za tie miliony skvalitnit?! ? DP bude mat zasa viluky a mi blby budeme cakat na hrkajuce x-ky a dychat na zastávkach exhalaty. Alebo si mame len tak minat benzín v zacpe pre cistotu ovzdusia v BA nechad kde tu rozbit dalši voz elinou lebo peniaze su v ...piip r....piip
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: Ámos Keynes #42312:
Je Týždeň to isté, čo Týden v ČR alebo to je len náhoda?
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: Ámos Keynes #42312:
Človeče, Ty si dostal rozum ? ?
Som za harmonicke spolunazivanie elektriciek a gumokolov.
co je to za autobus ten novoplan ? zopar krat som ho videl na 37
Reply on: Emo #42322:

Električka nestačí, lebo metro je nielen o kapacite ale hlavne o rýchlosti prepravy a nezávislosti na vonkajších podmienkach (zápchy, dážď, snehová kalamita apod). Keďže ide o záležitosť finančne veľmi náročnú, bude v budúcnosti zrejme iba v centrálnej mestskej oblasti a všade tam, kde sa bude dať bude ako rýchlodráha na povrchu na samostatnom telese. Stratia sa tým síce niektoré vyššiespomínané výhody, ale bol by to kompromis medzi nákladmi a kvalitou. Z tohto hľadiska by preto mala byť budovaná aj dráha do Petržalky. Vybudovať rýchlodráhu na normálnom rozchode 1435 mm ako prvú vetvu nového dopravného systému. Inak budeme mať, ako som už minule napísal, iba ďalšiu vetvu bratislavskej úzkokoľaky, ktorá postupne (ako poznáme DPB) upadne na kvalitu ostatných tratí, takže to bude o ničom. Teraz má Bratislava jedinečnú šancu vybudovať niečo nové a bola by obrovská škoda ju nevyužiť.
Reply on: Emo #42319:
viem si tam predstavit funkcnu cestnu cast ale nie s IAD. Ta tam moze ist len na ukor niekoho - elektriciek alebo chodcov.
Vylucenie IAD zo stareho mosta ma viac pozitiv ako negativ. Odstrania sa zapchy v okoli Safka - z Dostojevskeho radu aj zo Sturovej. Staci si spomenut ake to bolo ked bol most uzavrety, svaty pokoj.
Reply on: sommelier #42278:
Prečo by muselo mať metro, nestačí električka s rovnakou kapacitou?
Reply on: Andy #42269:
Ja ti na to poviem: S mhd sa tiež musí niekde jazdiť. A ako už Beus povedal, Iad bude mať nový, omnoho kapacitnejší Most Košická.
Reply on: sommelier #42275:
prečo by nemal existovať v meste nejaký, nazvem to hlavný dopravný systém (dajme tomu električka) a vedľa neho nejaký doplnkový dopravný systém (napríklad bus/trolejbus), ktorý by zvážal ľudí k tomu hlavnému systému? ❓
Reply on: Ámos Keynes #42307:
Ale na Starom moste sa to nedá oddeliť, tam nemáš na to miesto. ❗
Reply on: Andy #42268:
Ako to chceš zvládnuť, keď v špičke tam budeš mať zápchu z každej strany + električky? ❓
Reply on: Ámos Keynes #42312:


Ono to platí aj obrátene - ak bude silná Bratislava, bude to mať benefit aj pre zvyšok Slovenska. Bratislavčan potrebuje kvalitnú MHD presne tak, ako Zemplínčan okresnú cestu. Nie som proti zdôvodneným stavbám infraštruktúry kdekoľvek na Slovensku, ale malo by to platiť aj opačne.

A kvalitná MHD sa dá vybudovať iba tak, že sa vytvorí rýchly, spoľahlivý a frekventovaný, t.j. od ostatnej dopravy plne oddelený nosný systém s prestupovými bodmi na doplnkovú a regionálnu dopravu, nie romantická električka vaľkajúca sa uličkami.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Martin Fundárek #42315:
Aha, nevšimol som si, že galiyosha už odpovedal.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Peon #42293:
SAD a DPB by sa zamýšľali úplne zbytočne. Program s cestovnými poriadkami existuje - na Slovensku ho predáva firma INPROP, bohužiaľ za nekresťanské peniaze (1071 Sk - v ČR stojí to isté 350 Kč). (Rovnaká firma prevádzkuje aj www.cp.sk.) Vyhľadávanie spojení v lokálnej verzii funguje omnoho lepšie než na internete.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.