Turbo: ...lenze udrzbu meniarni musia predsa robit aj prevazdky, kde nocnu elektrifikovanu dopravu maju ! V com je teda ten zasadny rozidel? A taktiez nie je nezaujimava skutocnost, ze el. prud je v noci lacnejsi (na rozdiel od nafty, ktorej cena v noci asi tazko klesa).
K tym nocnim torlikom a elinam:
Viete, v noci sa robi pravidelne udrzba meniarni. Raz sa robi tam, potom zasa inde, etc... A v Bratislave mame iba jednu meniarnu, ktorj useky sa daju napojit aj z dvoch vedlajsich meniarni (cize sa moze kludne vypnut aj na 6 hodin). Neveim presne aky pocet meniarni mame celkovo, ale viem ze iba jedna ma tuto moznost. Treba si uvdeomit, ze elkektrikari nebudu robit udrzbu predsa pod napatim, to by rychlo skoncili. Dalsi dovod je ten, ze pri udrzbe meniarne nie su stanoven normoe hodiny. Proste robos to bude robit tak dlho ako chce. Nikto ho nebude buzerovat, ze aby to do 45 minut dokoncil, lebo potom ide nejaka nocna elektricka. Praca chcatna, malo platna - to pozneme. Napajaci system mame na slusnej urovni aj vdaka pravidelnej udrzbe v nociach. Ved nestava sa prilis casto, aby vypadol prud, nie? Ked si toto uvedomime, mozeme byt radi ze mame vobec nocny trolejbus.
Cela dis.o nocnych elektrickych linkach je uuplna hovadina..ved ked chodi jeden nocny trolik, preco by nemohlo aj viac? A elektricky tiez...to setko malo uz davno fungovat!
Beus> pod Zajazdy BA presli aj LC735 1638 a 1639 ?? Dnes som obidve videl, 1638 ma stale napis Dopravny podnik-Autobusy a 1639 (uz bez e.c., podla SPZ) ma este znak DPB...
Este si myslim ze sa nemalo solit, ale aspon v kopcoch sa malo intenzivne sypat strkom....
inak fakt je mega velky rozdiel letne gumy vs. zimne. Ked bolo to prve snezenie (2 tyzdne dozadu), tak rano som bol na letnych (prave som siel do pneuservisu) a ked som s neho visiel tak auto sa dalo aj ovladat. Neskutocny rozdiel, kto to neskusil asi len tazko uveri.
Este ma napadlo ze vcera okolo 18.00 (tusim) bolo auto v otvorenom zvrsku aj pri tuneli tam v tej miernej zakrute. Tam sa to ale fakt smykalo ja som skoro tiez skoncil na kolajniciach.
dostal som sa po troch dnoch konecne ku precitaniu mailov a tak som precital vsetky komentare ku mikulasskej snehovej nadielke. Dovolim si nesuhlasit s tym, ze za danu situaciu moze iba magistrat. Hlavnym dovodom je podla mna nedisciplinovanost vodicov. Ved do takeho pocasia, ako bolo vcera moze ist na letnych gumach iba blazon. No a takych blaznov bolo v blave pozehnane. Takze letne gumy => smykanie sa => nemoznost pohnut sa do kopca / havarka => zapcha jak svina.
K tomu soleniu ciest: odhrnanie pri intenzite snezenia, aka bola vcera by moc nepomohlo, lebo za 10 min od odhrnutia by bola cesta v rovnakom stave.
Takze by uplne stacilo, keby vsetci debili s letnymi gumami zostali doma a cestna doprava by bola uplne v pohode. Nejake meskanie MHD by sice bolo, ale nebolo by to take strasne.
Sam som jazdil v zime autom aj na zimnych aj na letnych gumach a tak viem, co dokazu spravit zimne gumy i ked sa to nezda.
To co sa dialo na mikulasa v BA sa neda ani slovami popisat. Fakt je ze za cely den napadlo asi 15-20 cm snehu ale dopravu v meste to uplne zlozilo. Osobne by som vesal na sibenicu vodicov osobnych aut, kt. si kludne vylezu do tohto pocasia na letnych gumach. #4165 d3k0: To si ako myslel ze troliky premavaju v dvojiciach. Chodia vzdy dva za sebou, alebo su len dva na celej linke?
Chcete cestovat z Ružinova do Dúbravky hodinu a 45 minút, používajte služby MHD!
Systém ASR je úplne na hovno, pretože včera sme trčali 20 minút v Dúbravke pri rozostavanej benzínke. Karosy ani neprešli po Pražskej a jediné, čo nás predbehlo bol Tambus, ktorému to nerobilo problémy.
Vladimir