Ale nahodou je celkom pekna prezyvka pre auto ten GUMOKOL, nie? ☺ A suhlasim s Andym, k comu este dodam, ze skus v centre mesta niekdezmysluplne zaparkovat...
Sa nepo***te z tych gumokolov...Obycajne len zavidite, za to ze niekto ma viac prachov a moze si to dovolit... Podaktori, hambite sa! Aby sa niekto ***al autobusom dobrovolne, to som este nevidel! MHD nici Bratislavu a nie auta!
Konečne jeden rozumný názor. Nikto predsa nehovorí o tom, že by chcel pchat súčasnú bratislavskú električku na železničné trate. To je somarina, o ktorej je škoda sa baviť. Hovoríme o novej rýchlodráhe do Petržalky, kde predpokladám, sa nakúpia celkom iné nové vozidlá, ktoré by mali málo spoločného s terajšími bratislavakými kolísajúcimi sa kačicami.
Miro:Nie,tam to neboli vyhodené peniaze.Lenže jednako priemyselná aglomerácia s prakticky neprerušenou zástavbou a osídlením nie je liberecko,jednako Nemci na to proste majú.Tiež si nestavali mačkopsa v roku 1960.
No keď si vezmeš, že pri veľkosti libereckej električkovej siete (http://www.dpml.cz/plan.htm) začali s prestavbou v roku 1990 (http://www.dpml.cz/historie.htm) a dodnes nedokončili ani trasu linky 2 (linky 5 a 11 sa možno kvôli plánom Regiotramu ani prerábať nebudú), tak by som sa tam teda veľmi neinšpiroval.
No takto nejak si predstavujem v BA prestup medzi prímestskou železnicou (S-Bahn) a nosným systémom. Prípadne by to mohlo byť aj pod zemonu. http://www.regiotram-nisa.cz/fotopic/fv_010.jpg
No, mňa inšpirovalo to, že v minulosti sa po tejto trase otáčala normálnerozchodná viedenská električka. Ale kdesi som čítal, že kvôli rôznym systémom napájania museli tuším dvakrát meniť lokomotívu.
piki
Lebo sú na niektorých tratiach natoľko hlučné, že by bapr. v noci zobudili polovicu Ruzinova ...